Prezydent miasta stołecznego Warszawy
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie miasta stołecznego Warszawy
pl. Bankowy 3/5 00-950 Warszawa
Termin składania dokumentów: 13 listopada 2020 r.
Główne odpowiedzialności:
- przygotowywanie kontroli, realizacja i dokumentowanie czynności kontrolnych oraz formułowanie ocen, zaleceń, informacji i analiz wynikających z przeprowadzonej kontroli, a także sporządzanie projektów dokumentów pokontrolnych. Przeprowadzanie kontroli wewnętrznych w komórkach organizacyjnych Urzędu i jednostkach organizacyjnych m. st. Warszawy, w ramach planów kontroli wewnętrznej oraz w sytuacjach koniecznych – kontroli doraźnych,
- monitorowanie wykonywania i przestrzegania zaleceń pokontrolnych,
- współpraca z organami wymiaru sprawiedliwości i innymi podmiotami zewnętrznymi – przygotowywanie projektów zawiadomień o popełnieniu czynów zabronionych kierowanych do odpowiednich organów i instytucji,
- przygotowywanie propozycji procedur. Gromadzenie lub/i aktualizacja przepisów prawnych,
- sporządzanie dokumentacji kontrolnej, pokontrolnej w szczególności protokołów kontroli, wystąpień pokontrolnych, odpowiedzi na zastrzeżenia. Przygotowanie zestawień, analiz, podsumowań, raportów i sprawozdań, prowadzenie rejestrów i ewidencji, w tym rejestru kontroli zewnętrznych.
Charakterystyka pracy:
- prowadzenie kontroli w zakresie podmiotowym określonym w regulaminie organizacyjnym Urzędu m.st. Warszawy, dotyczących zadań Wydziału Infrastruktury, a w szczególności prowadzenie kontroli w zakresie funkcjonowania systemu transportowego m.st. Warszawy, realizowanych inwestycji i remontów infrastruktury drogowej oraz komunikacyjnej m.st. Warszawy, wykorzystania infrastruktury drogowej i komunikacyjnej m.st. Warszawy, funkcjonowania systemu wybranych usług komunalnych z zakresu infrastruktury technicznej; gospodarowania odpadami komunalnymi,
- sporządzanie protokołu kontroli oraz projektów dokumentów pokontrolnych, w tym w szczególności: projektu stanowiska do zastrzeżeń do protokołu kontroli, ciągu dalszego protokołu kontroli, projektu wystąpienia pokontrolnego, projektu stanowiska do uwag do projektu wystąpienia pokontrolnego, projektu zawiadomienia o uzasadnionym podejrzeniu popełnienia przestępstwa lub projektu zawiadomienia o ujawnionych okolicznościach wskazujących na naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
- przygotowanie projektów pism, w tym w szczególności informacji o wynikach kontroli, odpowiedzi na skargi i wnioski, odpowiedzi na interpelacje radnych, a także innych pism, materiałów i zestawień w zakresie i na zasadach określonych przez Naczelnika Wydziału, Zastępcę Dyrektora Biura lub Dyrektora Biura,
- kierowanie zespołami kontrolnymi,
- inne obowiązki oraz zadania powierzone przez przełożonego, nie ujęte w powyższym zakresie, a wynikające ze specyfiki pracy,
- praca na stanowisku związana jest ze znajomością zagadnień dotyczących ww. zadań oraz m.in. następujących aktów prawnych: ustawy regulujące funkcjonowanie m.st. Warszawy, a w szczególności ustawa o ustroju m.st. Warszawy, ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o samorządzie powiatowym, ustawa o pracownikach samorządowych, ustawa Prawo budowlane i rozporządzenia wykonawcze, ustawa o drogach i rozporządzenia wykonawcze, ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i rozporządzenia wykonawcze, ustawa Prawo zamówień publicznych i rozporządzenia wykonawcze, ustawa o odpadach, ustawa Prawo ochrony środowiska, ustawa o finansach publicznych, ustawa o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, Kodeks postepowania administracyjnego.
Miejsce pracy: praca w budynku Urzędu i poza nim. Budynek wyposażony w windę dostosowaną do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne umożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Toalety dostosowane do osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Budynek niedostosowany dla osób niedowidzących i niewidzących.
Stanowisko pracy: Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, obsługą urządzeń biurowych, kontaktem z interesantami, rozmowami telefonicznymi oraz przemieszczaniem się wewnątrz budynku i poza nim. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.
- obywatelstwo polskie – o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art.11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282),
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- umiejętność sprawnej obsługi komputera weryfikowana poprzez aplikowanie na to stanowisko wyłącznie drogą elektroniczną,
- wykształcenie wyższe minimum I stopnia,
- minimum 5-letni staż pracy,
- powyżej 3-letnie doświadczenie zawodowe z zakresu infrastruktury, inwestycji, budownictwa, ochrony środowiska, gospodarki odpadami, kontroli i audytu,
- wymagane kompetencje: identyfikacja z urzędem, wiedza zawodowa, znajomość przepisów i procedur, sumienność, dążenie do rezultatów, komunikacja, samodzielność, otwartość na zmiany, współpraca, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.