Prezydent miasta stołecznego Warszawy
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie miasta stołecznego Warszawy
pl. Bankowy 3/5 00-950 Warszawa
Termin składania dokumentów: 16 listopada 2020 r.
Główne odpowiedzialności:
- realizacja zadań w zakresie utrzymywania bieżących kontaktów z mediami w celu kształtowania wizerunku m.st. Warszawy, organizowanie spotkań z mediami, przygotowywanie odpowiedzi na pytania mediów, opracowywanie planów medialnych i strategii komunikacyjnej;
- realizacja zadań w zakresie organizowania konferencji prasowych, eventów i obsługi prasowej wybranych wydarzeń o znaczeniu lokalnym, krajowym i międzynarodowym, organizacja centrum prasowego, tworzenie i koordynowanie prac zespołów zadaniowych do obsługi wydarzeń;
- realizacja zadań w zakresie utrzymywania bezpośrednich kontaktów z organami, komórkami Urzędu i jednostkami organizacyjnymi m.st. Warszawy w celu realizacji działań informacyjnych m.st. Warszawy;
- realizacja zadań w zakresie tworzenia przekazu informacyjnego o działaniach m.st. Warszawy na oficjalnej stronie internetowej Urzędu, miejskich portalach społecznościowych i innych aktywnościach w Internecie;
- realizacja zadań w zakresie redagowania materiałów prasowych, informacji i wypowiedzi Rzecznika prasowego, przygotowanie sprostowań oraz innych pism związanych z kontaktami Urzędu ze środkami masowego przekazu, monitorowanie mediów.
Charakterystyka pracy:
- przygotowywanie spotkań z mediami;
- przygotowywanie materiałów prasowych dla przedstawicieli mediów;
- monitoring mediów;
- budowanie strategii komunikacyjnej;
- praca na stanowisku związana jest ze znajomością zagadnień dotyczących ww. zadań oraz m.in. następujących aktów prawnych: ustawa Prawo prasowe, ustawa o ustroju miasta stołecznego Warszawy, Statut m.st. Warszawy, ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o prawie autorskim, ustawa o informacji publicznej, Kodeks Postępowania Administracyjnego.
Miejsce pracy: Praca w budynku Urzędu. Budynek wyposażony w podjazd oraz windę, umożliwiającą wjazd do budynku wózkiem inwalidzkim. Drzwi i korytarze umożliwiające poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Toaleta przystosowana do poruszania się wózkami inwalidzkimi.
Stanowisko pracy: Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, prowadzeniem rozmów telefonicznych oraz z przemieszczaniem się wewnątrz budynku i w terenie. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.
- obywatelstwo polskie – o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282);
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- umiejętność sprawnej obsługi komputera weryfikowana poprzez aplikowanie na to stanowisko wyłącznie drogą elektroniczną;
- wykształcenie wyższe minimum I stopnia;
- minimum 4-letni staż pracy;
- powyżej 3-letnie doświadczenie zawodowe w dziedzinie Public Relations lub dziennikarstwie;
- komunikatywna znajomość języka angielskiego weryfikowana podczas testu wiedzy lub/i rozmowy kwalifikacyjnej;
- wymagane kompetencje: identyfikacja z Urzędem, wiedza zawodowa, znajomość przepisów i procedur, sumienność, dążenie do rezultatów, komunikacja, współpraca, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.
- wykształcenie wyższe minimum I stopnia o kierunku Public Relations, dziennikarstwo, politologia, administracja publiczna, nauki społeczne;
- powyżej 4-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie Public Relations lub dziennikarstwie;
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego.