Spółka "Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o. w Warszawie
zatrudni pracownika na stanowisko:
Główny Specjalista ds. Inwestycji Rozbudowy Sekcji Napraw i Eksploatacji Taboru w Sochaczewie
Miejsce pracy: Sochaczew
Opis stanowiska:
Prowadzenie spraw związanych z realizacją i rozliczeniem inwestycji
- przygotowanie materiałów niezbędnych do przeprowadzenia procedury udzielenia zamówienia,
- weryfikacja dokumentów niezbędnych do sporządzenia umowy i przygotowanie umowy,
- przygotowanie pełnomocnictwa,
- organizowanie spotkań roboczych,
- monitorowanie przebiegu prac projektowych, opiniowanie przedłożonych rozwiązań, koordynacja pomiędzy branżami,
- kontrola i rozliczanie nadzoru inwestorskiego,
- odbiór etapów wykonania dokumentacji projektowej, koncepcyjnej, PFU, SIWZ zgodnie z umową i realizacja częściowych płatności (opisywanie faktur, przekazywanie do wydziału finansowego i wpisywanie do rejestru faktur),
- przygotowywanie protokołów konieczności i aneksów w przypadku zmian w umowach,
- przygotowanie materiałów niezbędnych do przeprowadzenia procedury udzielenia zamówienia na roboty dodatkowe,
- przygotowywanie umowy na roboty dodatkowe i jej rozliczenie,
- przygotowanie oświadczenia o prawie do dysponowania nieruchomości na cele budowlane;
- odbiór dokumentacji projektowej, koncepcyjnej, PFU, SIWZ zgodnie z zawartą umową lub naliczenie kar za nieterminową realizację umowy,
- zawiadamianie jednostek projektowania o wadach dokumentacji projektowej, koncepcyjnej, PFU, SIWZ oraz egzekwowanie ich usunięcia,
- sporządzanie oceny wykonawcy i przygotowanie referencji,
- sprawdzenie aktualności dokumentacji projektowej, koncepcyjnej, PFU, SIWZ - warunków, umów i pozwoleń (w razie konieczności ich prolongata),
- sprawdzenie własności działek objętych dokumentacją projektową i czy nie są zawarte umowy na dzierżawy nieruchomości,
- sprawdzenie stanu istniejącego nieruchomości w odniesieniu do założeń w dokumentacji projektowej, koncepcyjnej, PFU, SIWZ,
- oszacowanie kosztów robót budowlanych,
- uczestniczenie w radach budowy,
- monitorowanie przebiegu robót koncepcyjnych, projektowych i budowlanych, udział w pracach komisji przetargowej
- udział w przygotowaniu niezbędnych koncepcji, dokumentacji, projektów również we współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi Spółki KM,
- współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie niezbędnym do realizacji Projektu,
- udział w zadaniach dotyczących eliminacji ryzyka niepowodzenia ww. przedsięwzięcia,
- przygotowanie projektów wniosków oraz projektów informacji na posiedzenia Zarządu Spółki KM oraz przygotowanie okresowych informacji i sprawozdań z realizacji Projektu.
- przygotowanie materiałów niezbędnych do przeprowadzenia procedury udzielenia zamówienia przetargowego oraz przeprowadzenie całej procedury przetargowej.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe – preferowane techniczne budowlane,
- wymagana znajomość procesu inwestycyjnego na każdym etapie przygotowania,
- wskazany 2-3 letni staż pracy, na podobnym stanowisku,
- znajomość przepisów prawa w zakresie: Prawa budowlanego, Kodeksu postępowania administracyjnego, Prawa zamówień publicznych, Ustawy o drogach publicznych,
- umiejętność samodzielnej syntezy danych z wielu źródeł i wyciągania wniosków,
- inicjatywa i zaangażowanie w pracy,
- dokładność i sumienność
- umiejętność analitycznego myślenia,
- biegła znajomość programów MS Office,
- prawo jazdy kat. B.
Poznaj
Koleje Mazowieckie - KM Sp. z o.o.
Od 2005 r. Koleje Mazowieckie świadczą usługę publiczną w zakresie regionalnych kolejowych przewozów pasażerskich na zlecenie Samorządu Województwa Mazowieckiego.