Dyrektor Stołecznego Centrum Sportu
AKTYWNA WARSZAWA
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
w Stołecznym Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA
ul. Rozbrat 26, Warszawa
Termin składania dokumentów: 26-06-2021
Główny specjalista ds. inwestycji i remontów z uprawnieniami budowlanymi
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 2021.111.6
Główne odpowiedzialności:
- opracowywanie planów inwestycyjnych i remontowych (w szczególności w zakresie finansowym, koncepcji modernizacji obiektów Stołecznego Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA (SCS AW) w szczególności pod kątem instalacji elektrycznych wraz z określeniem podstawowych założeń techniczno-ekonomicznych), nadzór nad ich realizacją zgodnie z ustalonym harmonogramem, obowiązującymi procedurami i przepisami,
- kontrola jakości i terminowości wykonania robót w zakresie prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych oraz raportowanie,
- nadzór nad prawidłową realizacją umów inwestycyjnych i remontowych zawartych przez SCS AW oraz prowadzenie rozliczeń rzeczowo – finansowych zrealizowanych zadań,
- uczestniczenie w komisjach oceny stanu technicznego instalacji elektrycznych obiektów, sporządzanie protokołów oceny i zdawczo-odbiorczych,
- opiniowanie i weryfikowanie dokumentacji projektowych.
Charakterystyka pracy:
- praca nad planami inwestycyjnymi i remontowymi w szczególności pod kątem instalacji elektrycznych wraz z określeniem podstawowych założeń techniczno-ekonomicznych,
- nadzór nad realizacją inwestycji pod kątem przyjętego harmonogramu, obowiązujących procedur i przepisów,
- organizowanie prac związanych z prowadzonymi przez SCS AW zadaniami inwestycyjnymi i remontami,
- przygotowywanie oraz kompletowanie materiałów do konkursów ofert i przetargów, uczestniczenie w komisjach konkursowych/przetargowych,
- reprezentowanie SCS AW przed wykonawcami prac inwestycyjnych i remontowych,
- uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych,
- analizowanie zasadności i wysokości ponoszonych kosztów dla planowanych i realizowanych robót,
- uczestniczenie w opracowaniu standardów,
- akceptowanie branżowych kart materiałowych oraz weryfikowanie i opiniowanie dokumentacji budowlanej i powykonawczej,
- uczestnictwo w nardach koordynacyjnych,
- opiniowanie dokumentacji technicznej pod kątem instalacji elektrycznych,
- praca na stanowisku związana jest ze znajomością zagadnień dotyczących ww. zadań oraz m.in. następujących aktów prawnych: Ustawa o pracownikach samorządowych oraz akty wykonawcze, Ustawa o finansach publicznych, Ustawa o ustroju m.st. Warszawy, Ustawa Prawo budowlane oraz przepisy wykonawcze, Ustawa Prawo ochrony środowiska, Ustawa Prawo zamówień publicznych, Ustawa o ochronie danych osobowych, Ustawa o dostępnie do informacji publicznej, Kodeks postępowania administracyjnego, Ustawa o ochronie danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO").
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- Praca w pomieszczeniu i w terenie, wykonywanie prac biurowych, obsługiwanie podstawowych urządzeń biurowych, praca na wysokości powyżej 3 metrów.
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie – o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe,
- minimum 4-letni staż pracy,
- uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń.
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe techniczne o specjalności elektrycznej,
- umiejętność kosztorysowania (sporządzanie wstępnych wycen prac inwestycyjnych i remontowych),
- obsługa programu kosztorysowego Norma,
- przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanego zawodu,
- obsługa programów biurowych (edytor tekstów, arkusze kalkulacyjne),
- sumienność, dokładność, samodzielność w działaniu, bardzo dobra organizacja czasu pracy.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia
ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o
rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
- list motywacyjny,
- kserokopia dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia i przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego,
- kserokopia świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych kwalifikacji zawodowych i umiejętności,
- dokumenty sporządzone w języku obcym należy przetłumaczyć na język polski,
- dokument potwierdzający znajomość języka polskiego (dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego),
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
- własnoręcznie podpisane oświadczenia: o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych; o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o nieposzlakowanej opinii oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji.
Oświadczenie dostępne tutaj.