Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie
miasta stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5 00-950 Warszawa
Termin składania dokumentów: 25 stycznia 2021 r.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Główne odpowiedzialności:
- optymalizowanie infrastruktury informatycznej;
- utrzymanie ciągłości działania i administrowanie usługami, aplikacjami oraz zarządzanie infrastrukturą serwerową;
- analizowanie potrzeb i dokonywanie zakupów specjalistycznego sprzętu i oprogramowania;
- opracowywanie standardów i procedur w zakresie IT oraz nadzorowanie przestrzegania procedur ochrony informacji przetwarzanych w systemach informatycznych.
Charakterystyka pracy:
- administrowanie usługami, aplikacjami, systemami telekomunikacyjnymi i zarządzanie infrastrukturą sieciową, w tym: przełącznikami sieciowymi CISCO, systemem pamięci masowej EMC i Netapp, systemem backup Veeam;
- konfiguracja oraz administracja serwerami wirtualnymi w środowisku VMWare vSphere;
- zarządzanie politykami grupy w usługach katalogowych Microsoft Active Directory;
- usuwanie skutków incydentów zgłoszonych przez użytkowników systemów informatycznych;
- udostępnianie i zabezpieczanie ciągłości działania infrastruktury serwerowej oraz sieci teleinformatycznej;
- praca na stanowisku związana jest ze znajomością zagadnień dotyczących ww. zadań oraz m.in. następujących aktów prawnych: przepisy prawa z zakresu ochrony danych osobowych, ustawa o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, ustawa o ochronie baz danych, Kodeks Karny, ustawa z o prawie autorskim i prawach pokrewnych, ustawa o pracownikach samorządowych, ustawa o ustroju miasta stołecznego Warszawy.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Miejsce pracy: praca w budynku Urzędu i poza nim. Budynek wyposażony w platformę umożliwiającą wjazd wózkiem inwalidzkim. W budynku winda umożliwia wjazd wózkiem inwalidzkim. Ciągi komunikacyjne o szerokości umożliwiającej poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Brak możliwości wjechania wózkiem inwalidzkim do archiwum na poziomie -2 (suteryna).Toaleta przystosowana dla potrzeb osób niepełnosprawnych, umożliwiająca poruszanie się wózkiem inwalidzkim, znajduje się na parterze. Budynek niedostosowany dla osób słabowidzących i niewidomych.
Stanowisko pracy: stanowisko pracy związane jest z: pracą przy komputerze, obsługą urządzeń biurowych, rozmowami telefonicznymi, przemieszczaniem się w terenie i wewnątrz budynku, współpracą z klientami. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, słabowidzącym oraz niesłyszącym.
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie - o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282);
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- umiejętność sprawnej obsługi komputera weryfikowana poprzez aplikowanie na to stanowisko wyłącznie drogą elektroniczną;
- wykształcenie wyższe minimum I stopnia;
- minimum 4-letni staż pracy;
- powyżej 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania projektami informatycznymi, administrowania infrastrukturą sieciową, administrowania środowiskami serwerowymi;
- komunikatywna znajomość języka angielskiego weryfikowana podczas testu wiedzy lub/i rozmowy kwalifikacyjnej;
- wymagane kompetencje: identyfikacja z urzędem, dążenie do rezultatów, komunikacja, samodzielność, sumienność, współpraca, obsługa klienta.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.