Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie w Urzędzie
miasta stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5 00-950 Warszawa
Termin składania dokumentów: 21 stycznia 2021 r.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Główne odpowiedzialności:
- planowanie, budowa, rozwój i utrzymanie infrastruktury ICT oraz bezpieczeństwa usług,
- udostępnianie i zabezpieczanie dostępu do usług biznesowych jednostkom organizacyjnym i osobom prawnym m.st. Warszawy zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi świadczenia lub zapewnienia wykonania usług na rzecz mieszkańców i innych podmiotów,
- kontrola i monitorowanie dostępności usług krytycznych oraz bezpieczeństwa wraz z obsługą incydentów.
Charakterystyka pracy:
- udostępnianie i zabezpieczanie ciągłości działania infrastruktury teleinformatycznej Urzędu, w szczególności sieci: wewnętrznej LAN i Data Center,
- administrowanie systemami serwerowymi fizycznymi i wirtualnymi dedykowanymi dla obsługi infrastruktury sieciowej Data Center,
- zapewnienie aktualności dokumentacji infrastruktury sieciowej i bezpieczeństwa w zakresie LAN i Data Center,
- integracja i ujednolicanie sieci teleinformatycznych Urzędu z sieciami teleinformatycznymi Dzielnic i innych jednostek organizacyjnych,
- udział w postępowaniach o zamówienia publiczne z zakresu działania Wydziału,
- praca na stanowisku związana jest ze znajomością zagadnień dotyczących ww. zadań oraz m.in. następujących aktów prawnych: ustawa o pracownikach samorządowych, ustawa Prawo zamówień publicznych oraz przepisów prawa z zakresu ochrony danych osobowych.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Miejsce pracy: Praca w budynku Urzędu i poza nim. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Budynek, windy oraz ciągi komunikacyjne o szerokości umożliwiającej poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Drzwi wejściowe do pomieszczenia uniemożliwiają wjazd wózkiem inwalidzkim. Toalety dostosowane do poruszania się wózkami inwalidzkimi.
Stanowisko pracy: Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, przemieszczaniem się wewnątrz budynku i w terenie, ręcznym przenoszeniem ciężarów. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie – o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282),
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- umiejętność sprawnej obsługi komputera weryfikowana poprzez aplikowanie na to stanowisko wyłącznie drogą elektroniczną,
- wykształcenie wyższe minimum I stopnia,
- minimum 5-letni staż pracy,
- powyżej 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie projektowania i wdrażania usług sieciowych oraz bezpieczeństwa, administrowania usługami oraz infrastrukturą sieciową oraz bezpieczeństwa,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego weryfikowana podczas testu wiedzy lub/i rozmowy kwalifikacyjnej,
- posiadanie certyfikacji na poziomie profesjonalnym z zakresu technologii sieciowych i/lub bezpieczeństwa np. CISSP, CISSO, CEH, CCNP, HCNP, NSE7, PCNSE lub podobne,
- wymagane kompetencje: identyfikacja z urzędem, wiedza zawodowa, znajomość przepisów i procedur, sumienność, dążenie do rezultatów, samodzielność, komunikacja, współpraca, obsługa klienta zewnętrznego lub wewnętrznego.
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe minimum I stopnia w zakresie informatyki, systemów i sieci teleinformatycznych, telekomunikacji, bezpieczeństwa teleinformatycznego.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.