Dyrektor Generalny Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad poszukuje kandydatów na stanowisko:
Główny specjalista ds. audytu wewnętrznego w Biurze Kontroli Wewnętrznej Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad
Miejsce pracy: Warszawa
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Umowa na zastępstwo nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Pełen adres miejsca wykonywania pracy:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
ul. Wronia 53
00-874 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- uczestnictwo w przeprowadzaniu, pod nadzorem audytora wewnętrznego, zadań o charakterze zapewniającym wynikających z rocznego planu audytu oraz zleconych poza planem audytu,
- w ramach przeprowadzonego zadania audytowego, uczestnictwo pod nadzorem audytora wewnętrznego w: opracowywaniu programów zadań audytowych ujętych w planie rocznym i zleconych poza planem; opracowywaniu analizy ryzyka w obszarach objętych audytem, określaniu celu zadania oraz jego zakresu przedmiotowego i podmiotowego, ustalaniu narzędzi badawczych i przeprowadzaniu czynności audytowych; formułowaniu zaleceń w stosunku do zbadanych obszarów, wymagających usprawnień, sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonych zadań audytowych,
- uczestnictwo w przeprowadzaniu, pod nadzorem audytora wewnętrznego, zadań o charakterze doradczym wynikających z rocznego planu audytu oraz zleconych poza planem audytu,
- monitorowanie realizacji zaleceń oraz przeprowadzanie czynności sprawdzających po upływie terminów realizacji zaleceń, w tym: w analizowaniu wyjaśnień audytowanych, weryfikacji wprowadzenia zaleceń i w sporządzaniu notatki informacyjnej,
- wspieranie audytora wewnętrznego przy opracowywaniu rocznych planów audytu a także w wieloletnim (strategicznym) planie audytu oraz sprawozdań z przeprowadzania audytu wewnętrznego dla Generalnego Dyrektora, których kopie przekazywane są do komórki audytu wewnętrznego w ministerstwie właściwym ds. transportu,
- przygotowywanie okresowych analiz, informacji i sprawozdań w zakresie działania BKW dot. stanowiska ds. audytu wewnętrznego,
- realizacja we współpracy z audytorem wewnętrznym Programu zapewnienia i poprawy jakości świadczonych usług audytowych, zgodnie z określonymi procedurami wewnętrznymi, w tym: opracowywanie sprawozdań z realizacji Programu, przeprowadzanie przeglądów i aktualizacja Programu,
- przeprowadzanie przeglądów i aktualizacja procedur audytu wewnętrznego,
- opracowywanie informacji i materiałów wymaganych przez Ministra Finansów, komitet audytu w ministerstwie właściwym ds. transportu, kontrolerów i audytorów zewnętrznych.
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca pod presją czasu,
- praca związana z wystąpieniami publicznymi np. prezentacja wyników audytu,
- praca wymaga szczególnej koncentracji, samodzielności oraz umiejętności argumentowania i przekonywania,
- praca charakteryzuje się różnorodnością i złożonością badanych zagadnień,
- większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej, przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
- praca wymagająca przemieszczania się po budynku, utrudniona dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich ze względu na samozamykające się drzwi,
- praca administracyjno - biurowa przy użyciu urządzeń, takich jak: komputer, drukarka, kserokopiarka,
- w przypadku wyjazdów służbowych korzystanie ze środków transportu publicznego lub z samochodu służbowego nieprzystosowanego do potrzeb niepełnosprawnych ruchowo.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- stanowisko pracy zlokalizowane w pokojach biurowych, w siedzibie urzędu, w budynku wielopiętrowym,
- podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem,
- budynek wyposażony jest w windy - klatka schodowa z szybami windowymi oddzielona drzwiami z samozamykaczem,
- pomieszczenia higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych,
- praca w pokojach wieloosobowych przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.
Pracownikom oferujemy:
- stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego
w zależności od udokumentowanego stażu pracy, - trzynaste wynagrodzenie,
- ruchomy czas pracy lub możliwość ustalenia indywidualnego czasu pracy,
- skuteczne szkolenia wdrożeniowe i stanowiskowe oraz szerokie możliwości dalszego rozwoju kompetencji zawodowych (m.in. refundacja kosztów nauki na studiach, studiach podyplomowych, kursach zawodowych, kursach językowych),
- pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku pracownika i dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, karty sportowe,
- dodatkowe ubezpieczenie NNW w przypadku osób wykonujących zadania związane
z: utrzymaniem drogi, obszarem technologii, realizacji inwestycji, kierowaniem ruchem drogowym/pojazdem służbowym, - możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie,
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- 3 lata doświadczenia zawodowego,
- wiedza z zakresu: finansów publicznych, metodologii audytu wewnętrznego, oceny jakości audytu wewnętrznego, metod identyfikacji i analizy ryzyka oraz technik zarządzania ryzykiem w działalności instytucji,
- znajomość ustaw: rachunkowości; prawa zamówień publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego,
- znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej oraz zarządzania organizacją,
- poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o poddaniu się postępowaniu sprawdzającemu,
- kompetencje: wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja.
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe: ekonomiczne lub prawnicze lub administracyjne lub inżynieryjne o specjalności - budowa dróg,
- rok doświadczenia zawodowego w obszarze audytu/kontroli,
- studia podyplomowe z zakresu audytu wewnętrznego lub/i zarządzania ryzykiem,
- przeszkolenie z zakresu:finansów publicznych, rachunkowości, zamówień publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego, zasad funkcjonowania administracji publicznej, zarządzania organizacją, metod identyfikacji i analizy ryzyka oraz technik zarządzania ryzykiem w działalności instytucji, zagadnień związanych z pracą w grupach,
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym – B1,
- asertywność, umiejętność przedstawiania kwestii wrażliwych, argumentowania i przekonywania, umiejętność interpretacji przepisów,
- umiejętność analizy zebranych informacji oraz umiejętne wyciąganie wniosków,
- samodzielność i inicjatywa w działaniu,
- kreatywność,
- umiejętność działania w trudnych sytuacjach,
- umiejętność pracy w zespole
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny,
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o poddaniu się postępowaniu sprawdzającemu,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
Kopie innych dokumentów i oświadczeń:
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
Termin składania dokumentów: 31/10/2018
Miejsce składania dokumentów:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Ul. Wronia 53
00-874 Warszawa (z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym BKW 5)