- #Marketing
- #Mobile
- Posiadasz wysokie umiejętności analityczne (zdolność myślenia modelowego, rozpoznawania zależności i relacji, podobieństw zjawisk, umiejętność myślenia syntetycznego: wyciągania wniosków, budowania i weryfikowania hipotez w kontekście biznesowym).
- Znasz Excela na poziomie zaawansowanym (np.: funkcje, formuły tablicowe, makra, automatyzacja analiz, VBA).
- Posiadasz zaawansowaną znajomość SQL.
- Znasz język angielski w stopniu umożliwiającym przygotowanie prezentacji przeprowadzonej analizy.
- Dbasz o szczegóły i poprawność przygotowanych analiz oraz potrafisz o nich w sposób przystępny opowiadać.
- Lubisz pracę zespołową, a szybkie analizy na już nie są dla Ciebie problemem.
- Masz wykształcenie lub kształcisz się na jednym z kierunków: metody ilościowe i statystyczne, ekonomia, finanse, informatyka, matematyka.
- Znasz system SAS, a doświadczenie w pracy na bazach danych PA, BRKOM, DWH będą mile widziane.
- Tworzenie analiz biznesowych planów taryfowych i usług, obejmujących analizy zależności pomiędzy parametrami sprzedażowymi, finansowymi, marketingowymi, na podstawie których będą podejmowane decyzje odnośnie kształtu czy kierunku rozwoju/zmiany oferty.
- Prezentacja przygotowanych analiz (wizualizacja wyników) w zespole oraz wsparcie zespołu ofertowego we wszelkich potrzebach analitycznych, które są niezbędne do kreowania ofert i promocji.
- Udział w przygotowaniu i analizach Business Case projektów marketingowych i powdrożeniowy monitoring, analiza kluczowych KPI oraz ocena efektywności wdrożonych rozwiązań ofertowych.
- Poszukiwanie najlepszych źródeł danych, tworzenie kodu zapytań (SQL, 4GL, R lub inne), transformacja i walidacja danych.
- Pozyskiwanie i przygotowywanie danych do analizy oraz przetwarzanie dużych zbiorów danych z różnych źródeł w tym transformacja, walidacja i automatyzacja danych.
- Optymalizacja i uzupełnianie obecnie wykorzystywanych na potrzeby marketingu raportów.
- umowa o pracę,
- oferta socjalna,
- ubezpieczenie grupowe,
- pracowniczy program emerytalny (po przystąpieniu finansujemy składki - 7% całego wynagrodzenia).
- praca zdalna 2/3 dni w tygodniu,
- wewnętrzny rynek pracy.
- prywatna opieka medyczna,
- karta sportowa,
- programy prozdrowotne.
- kultura feedbacku,
- premie finansowe,
- nagrody za efekty pracy.
- telefon służbowy z nieograniczoną transmisją danych,
- zniżki na usługi Orange (światłowód, telefonia, Orange Energia),
- ergonomiczne biuro.
W procesie rekrutacji do Orange wszyscy kandydaci mają równe szanse niezależnie od płci, wieku, rasy, pochodzenia, wyznania, niepełnosprawności, orientacji seksualnej lub innej prawnie chronionej podstawy, zgodnie z obowiązującym prawem.
Poznaj
Orange
Dlaczego warto wybrać Orange?
Jako Orange Polska jesteśmy jednym z największych operatorów telekomunikacyjnych, który zatrudnia pracowników do 20 różnych obszarów. Sukces firmy zawdzięczamy naszym pracownikom, którzy swoim zaangażowaniem i inicjatywą wprowadzają firmę na wyższy poziom.
Dlatego od zawsze dostarczamy możliwości rozwoju – od udziału w projektach ogólnopolskich i międzynarodowych po szkolenia wewnętrzne oraz możliwość uczestnictwa w społecznościach tematycznych.
Dzięki wspólnej pracy, otwartej komunikacji i przyjacielskim relacjom tworzymy przyszłość oraz miejsce pracy, którego częścią warto być.
Nasza siedziba główna znajduje się w Warszawie, w Miasteczku Orange, ale mamy także Miasteczka Regionalne oraz prawie 200 innych lokalizacji w całej Polsce.