Najnowsze oferty pracy

  • Recepcjonistka – pracownik administracyjny

    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    bieżąca organizacja pracy sekretariatu, przygotowywanie i obsługa firmowych spotkań zewnętrznych i wewnętrznych, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, dbanie o kompleksowe zaopatrzenie biura, organizacja i obsługa wyjazdów służbowych prawników, prowadzenie oraz nadzór...
  • Sekretarka / Recepcjonistka

    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    codzienna organizacja pracy sekretariatu, zarządzanie korespondencją, dbanie o kompleksowe zaopatrzenie biura, wspomaganie pracy firmy poprzez organizowanie spotkań i zarządzanie kalendarzem, organizacja wyjazdów służbowych pracowników (rezerwacja hoteli, lotów, wynajem samochodów).
  • Sales Enablement Platform Specialist

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Szczecin
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    9 dni
    About the team You will be working out of CPBC in Szczecin, but will be part of the Commercial Excellence team that is situated in our HQ in Denmark. On a day-to-day basis, you will collaborate closely together with stakeholders in the business areas, IT colleagues, as well as our local...
  • Administrative Specialist

    ManpowerGroup   Kalisz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Job Tasks: Purchase and maintain office supplies and equipment; Ensure compliance with health, safety, and environmental standards; Oversee building usage and maintenance; Prepare reports on office budgets and expenses; Collaborate with the European Admin Manager to update office policies for...
  • Pracownik administracyjny z jęz. angielskim (również z orzeczeniem)

    ManpowerGroup   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę tymczasową
    12 godz.
    Zadania: Wsparcie konsultantów w dziale rekrutacji polegające na tłumaczeniu rozmów w kontakcie z osobami anglojęzycznymi; Wymagania: Wykształcenie min. średnie Umiejętność posługiwania się językiem angielskim, biegle na poziomie B2/C1 – wymóg konieczny; Znajomość obsługi...
  • Specjalista ds. Administracji Laboratorium / Rejestratorka Medyczna

    Synevo Sp. z o.o.   Kraków, ul. Ujastek 3    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Opis stanowiska: Prowadzenie spraw administracyjnych Laboratorium Medycznego. Zarządzanie gospodarką magazynową (czasami trzeba coś przenieść, wypakować). Obsługa zamówień Kontrahentów i Punktów Pobrań. Rejestracja zleceń. Kontakt z Kontrahentami. Opisywanie i procesowanie faktur do...
  • Pracownik obsługi biurowej

    Marvic sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa zlecenie / o pracę  pełny etat   4 900 - 6 850 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Poszukujemy zmotywowanej osoby na stanowisko pracownika obsługi biurowej w naszej firmie budowlanej. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie administracyjne i organizacyjne w naszym biurze, a także współpracę z zespołem projektowym. Zakres obowiązków Obsługa...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalista ds. Rozwoju Sieci Podwykonawców

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Twoje zadania: Pozyskiwanie placówek współpracujących; Bieżąca współpraca z Departamentem Sprzedaży; Organizacja akcji profilaktycznych; Tworzenie i administrowanie dokumentami dotyczące placówek współpracujących; Wsparcie innych Departamentów w organizacji opieki medycznej na terenie...
  • Pracownik administracyjno-magazynowy

    ManpowerGroup   Kalisz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę tymczasową   4 700 zł brutto/mies.
    17 godz.
    Zadania: Obsługa procesów magazynowych; Przyjmowanie, ewidencjonowanie, wysyłka materiałów; Prowadzenie dokumentacji magazynowej; Prace administracyjne związane z magazynem; Wymagania: Obsługa komputera; Praktyczna znajomość i obsługa pakietu MS Office; Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Specjalista ds. Administracyjnych

    KRAKBAU S.A.   Kraków    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Prowadzenie sekretariatu; Prowadzenie rejestru dokumentów wychodzących i przychodzących; Obsługa telefoniczna firmy; Przyjmowanie oraz obsługa recepcyjna gości i interesantów; Zaopatrywanie biura w niezbędne materiały do pracy; Dbanie o codzienne sprawne funkcjonowanie biura, w tym...
Zobacz więcej ofert pracy

Główny Specjalista ds. Administracji

Hays Poland
Bielsko-Biała
praca stacjonarna
3601 dni temu
Główny Specjalista ds. Administracji
Bielsko-Biała
Główny Specjalista ds. Administracji
Bielsko-Biała
Nr Ref.: 1052209

HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.

Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.


Dla naszego Klienta, firmy produkcyjnej, poszukujemy doświadczonego Kandydata na stanowisko: Główny Specjalista ds. Administracji.

Obowiązki tego stanowiska obejmują przede wszystkim merytoryczną i organizacyjną obsługę organów Spółki (opracowywanie dokumentów i odpowiednich wniosków), opracowywanie i nowelizowanie wewnętrznych regulaminów, procedur i instrukcji w obszarze administracyjnym, a także przygotowywanie i opiniowanie projektów umów i pism. Ponadto w zakresie odpowiedzialności będzie znajdować się też wdrożenie i monitorowanie systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji i ochrony danych osobowych (rola Administratora Bezpieczeństwa Informacji).

Aby odnieść sukces na tym stanowisku, osoba aplikująca powinna posiada wykształcenie wyższe w obszarze administracji bądź prawa oraz minimum 3 lata doświadczenia w dużej organizacji na stanowisku obejmującym podobne obowiązki. Dodatkowo wymagana jest wiedza merytoryczna w zakresie stosowania prawa cywilnego i gospodarczego w bieżącej działalności spółki prawa handlowego oraz bardzo dobra organizacja pracy własnej, asertywność i samodzielność w działaniu. Znajomość języka angielskiego bądź niemieckiego będzie dużym atutem.

Klient oferuje możliwość rozwoju w dużej organizacji, rolę realnie wpływającą na działalność organizacji oraz stabilność zatrudnienia.

Zapraszamy do przesłania swoich dokumentów w języku polskim. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu w wybranymi Kandydatami.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997r., Dz. U. Nr 101, poz. 926 ze zm.”

Numer w rejestrze agencji zatrudnienia: 361

hays.pl


 

Podobne oferty

  • Recepcjonistka – pracownik administracyjny

    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    bieżąca organizacja pracy sekretariatu, przygotowywanie i obsługa firmowych spotkań zewnętrznych i wewnętrznych, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, dbanie o kompleksowe zaopatrzenie biura, organizacja i obsługa wyjazdów służbowych prawników, prowadzenie oraz nadzór...
  • Sekretarka / Recepcjonistka

    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    codzienna organizacja pracy sekretariatu, zarządzanie korespondencją, dbanie o kompleksowe zaopatrzenie biura, wspomaganie pracy firmy poprzez organizowanie spotkań i zarządzanie kalendarzem, organizacja wyjazdów służbowych pracowników (rezerwacja hoteli, lotów, wynajem samochodów).
  • Sales Enablement Platform Specialist

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Szczecin
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    9 dni
    About the team You will be working out of CPBC in Szczecin, but will be part of the Commercial Excellence team that is situated in our HQ in Denmark. On a day-to-day basis, you will collaborate closely together with stakeholders in the business areas, IT colleagues, as well as our local...
  • Administrative Specialist

    ManpowerGroup   Kalisz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Job Tasks: Purchase and maintain office supplies and equipment; Ensure compliance with health, safety, and environmental standards; Oversee building usage and maintenance; Prepare reports on office budgets and expenses; Collaborate with the European Admin Manager to update office policies for...
  • Pracownik administracyjny z jęz. angielskim (również z orzeczeniem)

    ManpowerGroup   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę tymczasową
    12 godz.
    Zadania: Wsparcie konsultantów w dziale rekrutacji polegające na tłumaczeniu rozmów w kontakcie z osobami anglojęzycznymi; Wymagania: Wykształcenie min. średnie Umiejętność posługiwania się językiem angielskim, biegle na poziomie B2/C1 – wymóg konieczny; Znajomość obsługi...
  • Specjalista ds. Administracji Laboratorium / Rejestratorka Medyczna

    Synevo Sp. z o.o.   Kraków, ul. Ujastek 3    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Opis stanowiska: Prowadzenie spraw administracyjnych Laboratorium Medycznego. Zarządzanie gospodarką magazynową (czasami trzeba coś przenieść, wypakować). Obsługa zamówień Kontrahentów i Punktów Pobrań. Rejestracja zleceń. Kontakt z Kontrahentami. Opisywanie i procesowanie faktur do...
  • Pracownik obsługi biurowej

    Marvic sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa zlecenie / o pracę  pełny etat   4 900 - 6 850 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Poszukujemy zmotywowanej osoby na stanowisko pracownika obsługi biurowej w naszej firmie budowlanej. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie administracyjne i organizacyjne w naszym biurze, a także współpracę z zespołem projektowym. Zakres obowiązków Obsługa...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalista ds. Rozwoju Sieci Podwykonawców

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Twoje zadania: Pozyskiwanie placówek współpracujących; Bieżąca współpraca z Departamentem Sprzedaży; Organizacja akcji profilaktycznych; Tworzenie i administrowanie dokumentami dotyczące placówek współpracujących; Wsparcie innych Departamentów w organizacji opieki medycznej na terenie...
  • Pracownik administracyjno-magazynowy

    ManpowerGroup   Kalisz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę tymczasową   4 700 zł brutto/mies.
    17 godz.
    Zadania: Obsługa procesów magazynowych; Przyjmowanie, ewidencjonowanie, wysyłka materiałów; Prowadzenie dokumentacji magazynowej; Prace administracyjne związane z magazynem; Wymagania: Obsługa komputera; Praktyczna znajomość i obsługa pakietu MS Office; Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Specjalista ds. Administracyjnych

    KRAKBAU S.A.   Kraków    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Prowadzenie sekretariatu; Prowadzenie rejestru dokumentów wychodzących i przychodzących; Obsługa telefoniczna firmy; Przyjmowanie oraz obsługa recepcyjna gości i interesantów; Zaopatrywanie biura w niezbędne materiały do pracy; Dbanie o codzienne sprawne funkcjonowanie biura, w tym...