Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Ogłoszenie nr 70700 / 05.11.2020
Główny Specjalista
Do spraw: informatyki śledczej Departament Rozwoju Analiz
WYMIAR ETATU: 1; STANOWISKA: 2;
MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY: WARSZAWA
ADRES URZĘDU:
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
pl. Powstańców Warszawy 1
00-950 Warszawa
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
- Pozyskuje, odzyskuje, zabezpiecza oraz dokonuje analizy materiałów dowodowych w formie elektronicznej w sprawach nadmiernego opóźniania się ze spełnianiem świadczeń pieniężnych.
- Zapewnia obsługę informatyczną zespołów kontrolujących w zakresie pozyskiwania, odzyskiwania, zabezpieczania oraz analizy materiałów dowodowych w formie elektronicznej przy użyciu specjalistycznego sprzętu oraz oprogramowania podczas przeszukań w sprawach nadmiernego opóźniania się ze spełnianiem świadczeń pieniężnych.
- Projektuje, rozwija i wdraża nowe rozwiązania służące do pozyskiwania, odzyskiwania, zabezpieczania i analizy materiałów dowodowych w formie elektronicznej w sprawach nadmiernego opóźniania się ze spełnianiem świadczeń pieniężnych.
- Analizuje zawiadomienia i sygnały wpływające do Prezesa Urzędu w sprawach nadmiernego opóźniania się ze spełnianiem świadczeń pieniężnych.
- Opracowuje analizy i raporty dotyczące analityki śledczej i informatyki śledczej.
- Opracowuje procedury w zakresie pozyskiwania, odzyskiwania, zabezpieczania oraz analizy materiałów dowodowych w formie elektronicznej.
- Administruje zbiorami danych, dba o poprawność zasilania baz danych oraz procesy backup / restore.
- Udziela wsparcia z zakresu usług informatycznych innym komórkom Urzędu.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
- Wykształcenie: wyższe
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata informatyki śledczej lub analityki śledczej lub AML lub analizy danych lub
- analizy ekonomicznej lub stosowania prawa
- Wiedza specjalistyczna i umiejętność jej wykorzystania w zakresie informatyki śledczej
- Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B1
- Posiadanie kompetencji: myślenie analityczne, zorientowanie na osiąganie celów, umiejętność negocjacji.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
- Wykształcenie: wyższe informatyczne lub ekonomiczne lub prawnicze
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w obszarze programowania lub administrowania systemami klasy Windows,
- UNIX/LINUX
- Znajomość funkcjonowania oprogramowania Forensic IT
- Znajomość języka SQL i relacyjnych baz danych
- Znajomość programów finansowo-księgowych
- Ukończone studia podyplomowe z zakresu informatyki lub ekonomii lub prawa
- Posiadanie kompetencji: współpraca i skuteczna komunikacja
Co oferujemy
- Ruchomy czas pracy
- Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
- Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
- Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
- Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
- Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
- Dopłaty do żłobka, przedszkola i klubu dziecięcego oraz opieki sprawowanej przez opiekuna dziennego
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
- Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
- Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.
- Dostosowujemy materiały używane podczas naboru do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami (np.większa czcionka w materiałach drukowanych).
- Zwiększamy czas poszczególnych metod i technik naboru dla osób ze szczególnymi potrzebami.
- Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
- Praca 8 godzin dziennie 5 dni w tygodniu.
- Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
- Praca w programie Skype dla firm (praca w słuchawkach).
- Nowo utworzone stanowisko pracy w związku z kompetencjami Prezesa.
Dodatkowe informacje
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
- Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów.
- Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Planujemy następujące metody/techniki naboru: sprawdzian z wiedzy; rozmowa kwalifikacyjna.
Pracę możesz rozpocząć od: 2020-12-15