IT CONNECT to firma stworzona dla ludzi dynamicznych, realizujących się w codziennej pracy. Na bieżąco dysponujemy najciekawszymi propozycjami pracy w dziedzinie IT i technik, a nasi pracownicy pracują z najlepszymi i najbardziej znanymi firmami w Polsce. Poszukujemy zarówno doświadczonych specjalistów i menadżerów, jak również studentów ostatnich lat i świeżych absolwentów IT. Najważniejsza dla nas jest Twoja pasja i chęć samorealizacji. U nas będziesz realizować swoje marzenia!!
Główny Administrator Systemu
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: [1660] N
Nr Ref.: [1660] N
Zadania:
Na co dzień będziesz zajmować się:
- Nadzorem nad bieżącą eksploatacją Systemu Teleinformatycznego w tym ścisła współpraca z WBS.
- Zarządzaniem dostępem Użytkowników do Systemu, zarządzania dostępami administracyjnymi i Kontami Technicznymi zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie rozporządzeniami.
- Monitorowaniem bezpieczeństwa w Systemie:
- opracowanie, wdrożenie i aktualizacja procedur administracyjnych określających zasady monitorowania oraz stosowany na poziomie administrowanego Systemu obieg informacji o wykrytych zdarzeniach,
- wdrażanie Środków Ochrony zgodnie z zasadami obowiązującymi w Spółce
- usuwanie zidentyfikowanych Podatności, w przypadku wykrycia zdarzeń będących Incydentem podjęcie stosownych działań. - Nadzorem nad wprowadzanymi zmianami/aktualizacjami wynikających z utrzymania i Rozwoju systemu,
- Opiniowaniem projektów dokumentów dotyczących Systemu,. Utrzymanie bazy wiedzy niezbędnej do prowadzenia działań operacyjnych specyficznych dla danego Systemu.
- Weryfikacją zgodności wykonania zadań dokumentowanych przez Administratorów
- Obsługą zgłoszeń:
- Uczestnictwo w procesie obsługi Incydentów/problemów w zakresie i na zasadach obowiązujących w OPL
- Koordynacja realizacji rekomendacji poincydentalnych w Systemie - Zadaniami dla środowisk produkcyjnych i testowych:
- Konfiguracją usług dostępu do SI poprzez tzw. system przesiadek (SSH Proxy Control Panel).
- Konfiguracją Zdalnego Dostępu do Systemu (dla użytkowników i administratorów).
- Koordynacją, wdrożenie zmian oraz testy na środowiskach Systemu
- Zarządzaniem dostępem (ZTU, definicja profili, reguł i zasad dostępu do SI).
- Zarządzaniem monitorowaniem działania SI.
- Nadzorowaniem działania komponentów systemu
- Nadzorem nad ewidencją/rejestracją awarii w SI, analiza i budowanie planów zapobiegania im w przyszłości oraz ich wdrażanie.
Będziesz odpowiedzialny za:
- aktualizację dokumentacji Systemu
- optymalizację i konserwację Systemu
- zapewnienie wydajności /dostępności Systemu na poziomie uzgodnionym z Właścicielem Biznesowym Systemu,
- utrzymanie narzędzi administracyjnych (skryptów, programów itd.) potrzebnych do administracji i utrzymanie Systemu Teleinformatycznego,
- walidację zakresu wymagań funkcjonalnych kierowanych do realizacji w systemie oraz zapewnienie ciągłości procesów biznesowych wspieranych przez SI.
Wymagania:
- Wysoka kultura osobista
- Komunikatywność, otwartość, umiejętność pracy w zespole
- Znajomość obsługi systemów Linux/Unix
- Doświadczenie w zakresie utrzymania i administracji SI
- Znajomość technologii/serwerów aplikacyjnych
- Doświadczenie w zakresie specyfikowania wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych adresowanych do SI
- Doświadczenie w zakresie tworzenia planów naprawczych
- Znajomość rodzajów środowisk testowych, celu i zakresu ich zastosowania (UAT, PreProd, Efficency, Integration, ProdSupp)
- Znajomość metodyk zwinnych (Agile)
- Doświadczenie pracy z repozytoriami kodu (Git, GitLab, SVN itp.)
- Doświadczenie pracy z narzędziami CI/CD (Jenkins, GoCD itp.)
- Ogólna orientacja w dostępnych na rynku technologiach chmurowych
- Doświadczenie pracy w modelu DevOps byłoby dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- Pracę dla firmy z banży telekomunikacyjnej
- Pracę od zaraz
- Pracę na podstawie kontraktu B2B
- Możliwość korzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej oraz grupowego ubezpieczenia na życie