IT CONNECT to firma stworzona dla ludzi dynamicznych, realizujących się w codziennej pracy. Na bieżąco dysponujemy najciekawszymi propozycjami pracy w dziedzinie IT i technik, a nasi pracownicy pracują z najlepszymi i najbardziej znanymi firmami w Polsce. Poszukujemy zarówno doświadczonych specjalistów i menadżerów, jak również studentów ostatnich lat i świeżych absolwentów IT. Najważniejsza dla nas jest Twoja pasja i chęć samorealizacji. U nas będziesz realizować swoje marzenia!!
Nr Ref.: [1392]
- Aktualizacja dokumentacji Systemu
- Optymalizacja i konserwacja Systemu
- Zapewnienie wydajności /dostępności Systemu na poziomie uzgodnionym z Właścicielem Biznesowym Systemu,
- Utrzymanie narzędzi administracyjnych (skryptów, programów itd.) potrzebnych do administracji i utrzymania Systemu Teleinformatycznego,
- Walidacja zakresu wymagań funkcjonalnych kierowanych do realizacji w systemie oraz zapewnienie ciągłości procesów biznesowych wspieranych przez SI.
Nadzór nad bieżącą eksploatacją Systemu Teleinformatycznego w tym ścisła współpraca z WBS.
Zarządzanie dostępem Użytkowników do Systemu, zarządzania dostępami administracyjnymi i Kontami Technicznymi zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie rozporządzeniami.
Monitorowanie bezpieczeństwa w Systemie:
- opracowanie, wdrożenie i aktualizacja procedur administracyjnych określających zasady monitorowania oraz stosowany na poziomie administrowanego Systemu obieg informacji o wykrytych zdarzeniach,
- wdrażanie Środków Ochrony zgodnie z zasadami obowiązującymi w Spółce
- usuwanie zidentyfikowanych Podatności, w przypadku wykrycia zdarzeń będących Incydentem podjęcie stosownych działań.
Nadzór nad wprowadzanymi zmianami/aktualizacjami wynikających z utrzymania i Rozwoju systemu,
Opiniowanie projektów dokumentów dotyczących Systemu,. Utrzymanie bazy wiedzy niezbędnej do prowadzenia działań operacyjnych specyficznych dla danego Systemu.
Weryfikacja zgodności wykonania zadań dokumentowanych przez Administratorów
- uczestnictwo w procesie obsługi Incydentów/problemów w zakresie i na zasadach obowiązujących w Spółce
- koordynacja realizacji rekomendacji po incydentalnych w Systemie
- konfiguracja usług dostępu do SI poprzez tzw. system przesiadek (SSH Proxy Control Panel).
- konfiguracja Zdalnego Dostępu do Systemu (dla użytkowników i administratorów).
- koordynacja, wdrożenie zmian oraz testy na środowiskach Systemu
- zarządzanie dostępem (ZTU, definicja profili, reguł i zasad dostępu do SI).
- zarządzanie monitorowaniem działania SI.
- nadzorowanie działania komponentów systemu
- nadzór nad ewidencją/rejestracją awarii w SI, analiza i budowanie planów zapobiegania im w przyszłości oraz ich wdrażanie.
- Wysoka kultura osobista
- Komunikatywność, otwartość, umiejętność pracy w zespole
- Znajomość obsługi systemów Linux/Unix
- Doświadczenie w zakresie utrzymania i administracji SI
- Znajomość technologii/serwerów aplikacyjnych
- Doświadczenie w zakresie specyfikowania wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych adresowanych do SI
- Doświadczenie w zakresie tworzenia planów naprawczych
- Znajomość rodzajów środowisk testowych, celu i zakresu ich zastosowania (UAT, PreProd, Efficency, Integration, ProdSupp)
- Znajomość metodyk zwinnych (Agile)
- Doświadczenie pracy z repozytoriami kodu (Git, GitLab, SVN itp.)
- Doświadczenie pracy z narzędziami CI/CD (Jenkins, GoCD itp.)
- Ogólna orientacja w dostępnych na rynku technologiach chmurowych
- Doświadczenie pracy w modelu DevOps byłoby dodatkowym atutem.
- Pracę w systemie: zdalna / hybrydowa z Łodzi lub Warszwy
- Pracę w firmie telekomunikacyjnej
- Możliwość korzystania z karty sportowej oraz prywatnej opieki medycznej na preferencyjnych warunkach