Ogłoszenie numer: 5436239, z dnia 2021-09-06
W chwili obecnej firma nasza koncentruje swoją działalność w obszarze outsourcingu zasobów informatycznych, naszymi klientami są wiodące na rynku firmy z branży telekomunikacyjnej.
Główny Administrator Systemu
Miejsce pracy: Łódź
Nr Ref.: GAS.21.08
Opis stanowiska
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie świadczyła usługi w ramach outsourcingu na rzecz naszego klienta - wiodącej na rynku firmy z branży telekomunikacyjnej.
OPIS STANOWISKA:
Odpowiedzialność za:
- aktualizację dokumentacji Systemu
- optymalizację i konserwację Systemu
- zapewnienie wydajności /dostępności Systemu na poziomie uzgodnionym z Właścicielem Biznesowym Systemu,
- utrzymanie narzędzi administracyjnych (skryptów, programów itd.) potrzebnych do administracji i utrzymania Systemu Teleinformatycznego,
- walidację zakresu wymagań funkcjonalnych kierowanych do realizacji w systemie oraz zapewnienie ciągłości procesów biznesowych wspieranych przez SI.
Zadania:
- Nadzór nad bieżącą eksploatacją Systemu Teleinformatycznego w tym ścisła współpraca z WBS.
- Zarządzanie dostępem Użytkowników do Systemu, zarządzania dostępami administracyjnymi i Kontami Technicznymi zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie u klienta rozporządzeniami.
Monitorowanie bezpieczeństwa w Systemie:
- opracowanie, wdrożenie i aktualizacja procedur administracyjnych określających zasady monitorowania oraz stosowany na poziomie administrowanego Systemu obieg informacji o wykrytych zdarzeniach,
- wdrażanie Środków Ochrony zgodnie z zasadami obowiązującymi w Spółce
- usuwanie zidentyfikowanych Podatności, w przypadku wykrycia zdarzeń będących Incydentem podjęcie stosownych działań.
- Nadzór nad wprowadzanymi zmianami/aktualizacjami wynikających z utrzymania i Rozwoju systemu,
- Opiniowanie projektów dokumentów dotyczących Systemu,. Utrzymanie bazy wiedzy niezbędnej do prowadzenia działań operacyjnych specyficznych dla danego Systemu.
- Weryfikacja zgodności wykonania zadań dokumentowanych przez Administratorów
W zakresie obsługi zgłoszeń:
- Uczestnictwo w procesie obsługi Incydentów/problemów w zakresie i na zasadach obowiązujących u klienta
- Koordynacja realizacji rekomendacji poincydentalnych w Systemie
- Zadania dla środowisk produkcyjnych i testowych :
- Konfiguracja usług dostępu do SI poprzez tzw. system przesiadek (SSH Proxy Control Panel).
- Konfiguracja Zdalnego Dostępu do Systemu (dla użytkowników i administratorów).
- Koordynacja, wdrożenie zmian oraz testy na środowiskach Systemu
- Zarządzanie dostępem (ZTU, definicja profili, reguł i zasad dostępu do SI).
- Zarządzanie monitorowaniem działania SI.
- Nadzorowanie działania komponentów systemu
- Nadzór nad ewidencją/rejestracją awarii w SI, analiza i budowanie planów zapobiegania im w przyszłości oraz ich wdrażanie.
Wymagania
- Wysoka kultura osobista
- Komunikatywność, otwartość, umiejętność pracy w zespole
- Znajomość obsługi systemów Linux/Unix
- Doświadczenie w zakresie utrzymania i administracji SI
- Znajomość technologii/serwerów aplikacyjnych
- Doświadczenie w zakresie specyfikowania wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych adresowanych do SI
- Doświadczenie w zakresie tworzenia planów naprawczych
- Znajomość rodzajów środowisk testowych, celu i zakresu ich zastosowania (UAT, PreProd, Efficency, Integration, ProdSupp)
- Znajomość metodyk zwinnych (Agile)
- Doświadczenie pracy z repozytoriami kodu (Git, GitLab, SVN itp.)
- Doświadczenie pracy z narzędziami CI/CD (Jenkins, GoCD itp.)
- Ogólna orientacja w dostępnych na rynku technologiach chmurowych
- Doświadczenie pracy w modelu DevOps byłoby dodatkowym atutem.
Poznaj
THESAR Systemy Informatyczne Sp. z o.o.
W chwili obecnej firma nasza koncentruje swoją działalność w obszarze outsourcingu zasobów informatycznych, naszymi klientami są wiodące na rynku firmy z branży telekomunikacyjnej.