Wymiar etatu: 1, liczba stanowisk pracy: 1
* - w zależności od poziomu spełnienia wymagań
Miejsce wykonywania pracy: Warszawa
Główne zadania, które przewidujemy na tym stanowisku to:
- Ewidencja w systemie finansowo - księgowym dokumentów księgowych – weryfikowanie wydatków pod kątem zgodności z planem finansowym - bieżąca kontrola zaangażowania wydatków;
- Rozliczanie w księgach rachunkowych dotacji ze środków publicznych, prowadzenie ewidencji dotacji w zakresie przychodów, kosztów, wydatków oraz rozrachunków;
- Przygotowywanie zleceń płatności w systemie bankowości elektronicznej oraz wprowadzanie do ewidencji księgowej wyciągów bankowych;
- Analiza i weryfikacja specyfikacji rozliczających umowy zawarte z beneficjentami;
- Uzgadnianie zapisów w księgach rachunkowych za dany okres sprawozdawczy na kontach syntetycznych i analitycznych;
- Analiza wydatków, kosztów, należności i zobowiązań w stosunku do planu finansowego we współpracy z właściwą merytorycznie komórką organizacyjną;
- Sporządzanie zestawień, sprawozdań, informacji i raportów w zakresie stanowiska pracy;
- Udział w wykonywaniu zadań w zakresie sprawozdawczości finansowej i budżetowej w ramach właściwości na stanowisku pracy oraz w pracach związanych ze sprawozdawczością roczną;
- Pozostałe zadania zlecone przez przełożonych, w zakresie stanowiska pracy.
A oto czego wymagamy od Ciebie:
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne;
- Doświadczenie zawodowe w księgowości w administracji publicznej odpowiednio: w przypadku stanowiska starszego specjalisty – minimum 2 lata, w przypadku stanowiska głównego specjalisty – minimum 3 lata;
- Znajomość ustawy o finansach publicznych oraz ustawy o rachunkowości;
- Umiejętność obsługi MS Office, w tym w szczególności MS Excel;
- Zaangażowanie i uczciwość w relacjach zawodowych;
- Wysokie zdolności organizacyjne i odporność na stres;
- Odpowiedzialność i sumienność;
- Komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole;
- Korzystanie z pełni praw publicznych.
Dodatkowo, jeżeli chcesz wyróżnić się na tle innych kandydatek/kandydatów, mile widziane będzie:
- Doświadczenie zawodowe w obsłudze finansowej programów/projektów współfinansowanych ze środków publicznych;
- Znajomość obsługi systemu finansowo – księgowego Sage Symfonia;
- Znajomość Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa TREZOR.
To tyle jeśli chodzi o wymagania w stosunku do Ciebie, a co proponujemy z naszej strony:
- Umowę o pracę i stabilne zatrudnienie w instytucji publicznej (wynagrodzenie brutto w przedziale 6 500 zł – 8 500 zł w zależności od stanowiska);
- Wsparcie na etapie wdrażania do pracy i współpracę na dalszym etapie;
- Przyjazną atmosferę pracy, brak dress code’u, kawa i herbata;
- Możliwość rozwoju zawodowego, w tym szkolenia i dofinansowanie nauki języka obcego;
- „Trzynaste” wynagrodzenie oraz nagrody w zależności od oceny pracy;
- Możliwość korzystania z pracy zdalnej;
- „Ruchomy czas pracy” – możliwość rozpoczęcia pracy pomiędzy godziną 7:00 a 10:00;
- Dofinansowanie m.in. do wypoczynku, sportu i kultury oraz zakupu okularów korekcyjnych, możliwość korzystnego zakupu ubezpieczenia na życie, karty sportowej i pakietu medycznego;
- Pracę w dogodnej lokalizacji w bezpośrednim sąsiedztwie m.in. metra Rondo ONZ.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne w rekrutacji:
- Życiorys/CV (preferowany, ale nieobowiązkowy format EUROPASS);
- List motywacyjny;
- Podpisane oświadczenie potwierdzające spełnienie wymagań w ogłoszeniu wg. załączonego wzoru (do pobrania na stronie ogłoszenia).
Etapami naboru będzie analiza dokumentacji pod kątem spełniania wymogów zawartych w ogłoszeniu oraz rozmowa kwalifikacyjna. Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi i zaproszenia na rozmowy kwalifikacyjne wybranych kandydatek/kandydatów. Konkurs może zostać nierozstrzygnięty bez podania przyczyn.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. 22 468 44 28 (w sprawach związanych z zadaniami) lub 22 468 44 16 (w sprawach dot. procesu rekrutacji i zatrudnienia). Zachęcamy również do zapoznania się z informacjami, które są dostępne na stronie internetowej NIW-CRSO w zakładce „Kariera” pod adresem: https://niw.gov.pl/oniw/kariera/.
Poznaj
Narodowy Instytut Wolności - Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego
Narodowy Instytut Wolności – Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego to pierwsza w historii Polski agencja wykonawcza odpowiedzialna za wspieranie społeczeństwa obywatelskiego, działalności pożytku publicznego i wolontariatu. Służymy organizacjom pozarządowym, kierując do nich programy wsparcia merytorycznego i finansowego.
Wspieramy organizacje pozarządowe, dostosowując nasze działania do ich potrzeb oraz uwarunkowań III sektora. Upraszczamy procedury tak, by nasze rozwiązania były dostępne dla jak największej liczby środowisk pozarządowych, niezależnie od ich potencjału czy zasobów.
Wierzymy, że właśnie te działania przyczynią się do budowy silnego i stabilnego społeczeństwa obywatelskiego w Polsce.