Experis jest wyspecjalizowaną marką dedykowaną realizacji zaawansowanych usług poszukiwania i selekcji specjalistów i kadry zarządzającej w obszarach: IT, inżynierii oraz finansów. Experis to wynik połączenia dwóch profesjonalnych marek – Elan IT oraz Manpower Professional, które od wielu lat dostarczały swoje usługi polskim przedsiębiorstwom, a kandydatom pomagały znaleźć pracę marzeń.
Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Global Service Desk Agent
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- Odbieranie zgłoszeń o problemach technicznych od globalnych klientów oraz użytkowników
- Samodzielne rozwiązywanie powstałych problemów lub przekazywanie ich do konkretnych działów
- Kontakt i współpraca z zespołem administratorów oraz innymi działami w firmie
- Szkolenia użytkowników oraz klientów zgodnie ze standardami obowiązującymi w firmie
- Wykształcenie wyższe techniczne (preferowane: informatyka) oraz obszerna wiedza z dziedziny IT
- Conajmniej 2 lata doświadczenia w pracy z wykorzystaniem standardów ITIL
- Znajomość Service-now będzie dodatkowym atutem.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz niemieckiego lub francuskiego w mowie i piśmie
- Zdolność szybkiej identyfikacji oraz rozwiązywania problemów
- Bardzo dobre umiejętności analityczne
- Ciekawą oraz pełną wyzwań pracę w międzynarodowej firmie
- Liczne szkolenia wpływające na rozwój zawodowy
- Możliwość pracy z najnowszymi technologiami oraz rozwiązaniami
- Konkurencyjne wynagrodzenie
- Atrakcyjny pakiet socjalny (np. opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)