Najnowsze oferty pracy

  • Account Coordinator

    MAOBI Group   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   7 000 - 9 500 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Twój zakres obowiązków: Kontakt z pracownikami tymczasowymi, zarządzanie ich czasem pracy i układanie grafików. Wpływ na zespołową realizacje projektów rekrutacyjnych z obszaru transportu. Zarządzanie bazą pracowników tymczasowych oraz aspektami ich codziennej pracy na terenie Niemiec...
  • Menedżer / Menedżerka ds. Wynagrodzeń i Benefitów

    Holcim Polska S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    ekspert / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: Opracowywanie strategii wynagrodzeń, dostosowanej do rynku pracy i wewnętrznych potrzeb Holcim Polska. Zapewnienie konkurencyjności oferty wynagrodzeń oraz świadczeń w kontekście lokalnych i globalnych trendów, zgodnie ze strategią rozwoju ludzi i...
  • Koordynator Pracowników Tymczasowych

    Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    10 dni
    Zakres obowiązków Zarządzanie czasem pracy i układanie grafików dla pracowników tymczasowych Realizacja projektów rekrutacyjnych z obszaru transportu; Zarządzanie bazą pracowników tymczasowych Analiza aktualnych potrzeb rekrutacyjnych we współpracy z Account Managerem; Budowanie...
  • Kierownik Biura ds. Personalnych

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: koordynacja pracy działów administracyjnych znajdujących się w pionie biura ds. personalnych oraz nadzór nad procesami administracyjnymi w zakresie ww. biura, udział w budowaniu polityki personalnej i związanych z nią...
Zobacz więcej ofert pracy

Global Knowledge Manager

JTI GBS
Warszawa
menedżer
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
556 dni temu

We’re JTI, Japan Tobacco International and we believe in freedom. We think that the possibilities are limitless when you’re free to choose. In fact, we’ve spent the last 20 years innovating, creating new and better products for our consumers to choose from. It’s how we’ve grown to be present in 130 countries.

 

So when you’re ready to choose a career you’ll love, in a company you’ll love, feel free to #JoinTheIdea. Learn more: jti.com

Global Knowledge Manager
Location: Warszawa, Nr ref.: 87753

The Knowledge Manager will be responsible for the success of the knowledge management (KM) framework implemented across all GBSes and will drive continuous improvement of this framework in collaboration with key stakeholders.
The Knowledge Manager will develop the topic list and produce the structure of the content. In addition, this manager will promote sharing and enable content uptake and organizational learning strategy development utilizing the organization’s operational business processes, people, and systems.
The Knowledge Manager will strengthen the seamless exchange of knowledge across company. The Knowledge Manager will be responsible for the continued development and implementation of strategies, processes, and tooling for corresponding KM solutions as well as developing KPIs and team members within this framework.

 

Main areas of responsibility:
  • Build, manage, and set the direction of the Knowledge Management Framework. Create, capture, organize, and assess knowledge assets for enterprise use
  • Develop a robust roadmap strategy for implementing knowledge management that builds upon industry best practices and leverages tooling and process advancements
  • Promote the use of knowledge management tooling and processes to facilitate sharing of knowledge. Build and drive the culture of knowledge sharing within site operations and serve as the advocate for KM initiatives within site operations
  • Support the development and implementation of training on KM processes and tooling. Create and review KPIs for adoption, usage of premier (high value, frequently used) KM content, and summarize benefits, outcomes, and improvement opportunities for the organization
  • Manage and coordinate all of the day-to-day knowledge management process activities, understand and recognize key challenges/roadblocks to KM cultural change and develop effective programs to drive adoption and improve KM value.
Our offer includes:
  • Competitive pay and attractive annual bonus.
  • Creating new business structures for Global Business Center Complex environment of working with multiple stakeholders.
  • On-going development opportunities in multinational environment, wide variety of projects, ambitious goals and independence in achieving them. Promoting from within culture.
  • Freedom with responsibility (we trust your competencies, ability to manage your time and your scope of work).
  • Lot of flexibility in terms of work arrangements (work from office or from home).
  • Private medical care (various options to choose) and life insurance.
  • Employee pension and savings plans.
  • JTI Family Leave Benefit – including extended paid paternity leave and fully paid maternity leave.
  • Multisport card, foreign languages classes.
  • Wide variety of trainings, webinars and professional courses on our e-learning platforms, including sponsored certification programs (for employees fulfilling the admission criteria).
  • Modern office with traditions (Art Norblin Factory) in convenient location, equipped with a library, mindfulness zone, spacious kitchen, garden terrace, massage chairs and underground bicycle parking.
  • Working in a diverse and inclusive organization of 33 different nationalities.
and most important benefits:
  • medical care
  • pension plan
  • life insurance
  • Multisport card
  • family leave
You as a professional:
  • Bachelor’s degree
  • 4+ years of experience working with knowledge management systems/tools and managing online data/content
  • Advanced knowledge of Microsoft Office products (Word, Excel, PowerPoint, Teams and Outlook) and a general comfort level working with technology systems
  • Strong writing and editing skills in English
  • Proven track record of using effective consultative skills and processes
  • Ability to build strong relationships across a diverse group of publishers and global users
  • Basic understanding of online communities and engagement techniques
  • Capable of making tough decisions about content selection, revisions, and removal
  • Ability to balance innovative thinking with practical learning and knowledge-sharing solutions
  • Humility – we are part of something bigger than ourselves
  • Courage – we do what’s right, even when it is difficult or unpopular
  • Accountability – we take personal responsibility for our mission
  • Knowledge of project management
  • Experience with ServiceNow Knowledge Management application
  • Experience working in an international or global company
  • Experience working with UX/UI           
If this role is what you're looking for, apply now by sending CV in English.

If you decide to participate in this recruitment, the administrator of your data will be JTI GBS Poland sp. z o.o. with headquarters in Warsaw. Your data will be processed only to support the recruitment process in which you participate. Detailed information on the processing of your data here.

JTI GBS Sp. z o.o. has introduced an Internal Reporting Procedure for Whistleblowers. If you would like to review this procedure, it is available upon request.

 

Poznaj

JTI GBS Poland sp. z o.o.

Why is it worth joining JTI GBS Poland?

JTI GBS Poland is a global business services center and the largest of its kind within Japan Tobacco International worldwide. We are a team of over 1,000 specialists from various fields, united by a common goal: advancing JTI Group's international business operations. Our expertise spans finance, marketing, sales, HR, research & development, legal & regulatory affairs, and global supply chain. We are driven by passion and commitment, which fuels our unwavering enthusiasm for the future.

JTI GBS Poland is a workplace that embraces diversity. We demonstrated this by joining the exclusive group of companies that received the GES (Global Equality Standard) certification, awarded by EY. This is one of the world’s first certificates focused on diversity and inclusion, assessing equality in opportunities and pay within organizations.

Recruitment process

Stage zbieranie aplikacji Apply Now!
Stage rozmowa telefoniczna Telephone Call
Stage spotkanie online Online Meeting with HR
Stage spotkanie Meeting with Manager
Stage propozycja współpracy Offer

Podobne oferty

  • Account Coordinator

    MAOBI Group   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   7 000 - 9 500 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Twój zakres obowiązków: Kontakt z pracownikami tymczasowymi, zarządzanie ich czasem pracy i układanie grafików. Wpływ na zespołową realizacje projektów rekrutacyjnych z obszaru transportu. Zarządzanie bazą pracowników tymczasowych oraz aspektami ich codziennej pracy na terenie Niemiec...
  • Menedżer / Menedżerka ds. Wynagrodzeń i Benefitów

    Holcim Polska S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    ekspert / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: Opracowywanie strategii wynagrodzeń, dostosowanej do rynku pracy i wewnętrznych potrzeb Holcim Polska. Zapewnienie konkurencyjności oferty wynagrodzeń oraz świadczeń w kontekście lokalnych i globalnych trendów, zgodnie ze strategią rozwoju ludzi i...
  • Koordynator Pracowników Tymczasowych

    Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    10 dni
    Zakres obowiązków Zarządzanie czasem pracy i układanie grafików dla pracowników tymczasowych Realizacja projektów rekrutacyjnych z obszaru transportu; Zarządzanie bazą pracowników tymczasowych Analiza aktualnych potrzeb rekrutacyjnych we współpracy z Account Managerem; Budowanie...
  • Kierownik Biura ds. Personalnych

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: koordynacja pracy działów administracyjnych znajdujących się w pionie biura ds. personalnych oraz nadzór nad procesami administracyjnymi w zakresie ww. biura, udział w budowaniu polityki personalnej i związanych z nią...