Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiazywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zakres obowiązków: Rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem systemowym AdAS. Analiza zgłoszeń i znajdowanie rozwiązań technicznych. Udzielanie wsparcia technicznego i konfiguracja oprogramowania. Dokumentowanie problemów oraz ich rozwiązań. Szkolenie użytkowników z obsługi systemu...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Twój zakres obowiązków Odpowiedź na zgłoszenia od użytkowników dotyczące problemów z modułami systemu AdAS; Analiza i diagnozowanie problemów zgłaszanych przez użytkowników w celu znalezienia skutecznych rozwiązań; Udzielanie wsparcia technicznego oraz rozwiązywanie problemów;...
Zakres obowiązków: Procesowanie wszystkich rezerwacji typu video conference w systemie EMS. Odbieranie telefonów i wiadomości na czacie (MS Teams) od użytkowników oraz udzielanie im wsparcia. Procesowanie wiadomości e-mail przychodzących na wspólną skrzynkę. Wspieranie użytkowników w...
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zakres obowiązków: Obsługa systemu ERP: księgowanie dokumentów, analiza procesów biznesowych i więcej. Prowadzenie szkoleń dla użytkowników oraz rozwijanie systemu ERP. Tworzenie dokumentacji i instrukcji użytkowników. Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
5 dni
Day-to-day responsibilities: Managing, resolving and posting updates for any course/lab and related learning assets in a discussion forum on the designated platform for communication between the learners, mentors and teacher staff, Managing the customer’s problems through effective diagnosis,...
Opis stanowiska: Wykorzystanie narzędzi takich jak Power Platform do automatyzacji przepływów pracy, opracowywania algorytmów biznesowych, ulepszania wizualizacji danych, raportowania itp. Optymalizacja narzędzi SharePoint do zarządzania danymi; Zapewnienie wsparcia technicznego; Opracowywanie...
starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Responsibilities Configure ERP and S/4HANA SD functionality, including organizational structure and master data; Analyze and provide solutions for business scenarios, covering implementation, upgrades, enhancements, and migrations; Create detailed functional specifications and collaborate with...
Experis jest wyspecjalizowaną marką dedykowaną realizacji zaawansowanych usług poszukiwania i selekcji specjalistów i kadry zarządzającej w obszarach: IT, inżynierii oraz finansów. Experis to wynik połączenia dwóch profesjonalnych marek – Elan IT oraz Manpower Professional, które od wielu lat dostarczały swoje usługi polskim przedsiębiorstwom, a kandydatom pomagały znaleźć pracę marzeń.
Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Global Help Desk Agent
Zadania:
Odbieranie zgłoszeń o problemach technicznych od globalnych klientów oraz użytkowników
Samodzielne rozwiązywanie powstałych problemów lub przekazywanie ich do konkretnych działów
Kontakt i współpraca z zespołem administratorów oraz innymi działami w firmie
Szkolenia użytkowników oraz klientów zgodnie ze standardami obowiązującymi w firmie
Wymagania:
Wykształcenie wyższe techniczne (preferowane: informatyka) oraz obszerna wiedza z dziedziny IT
Co najmniej 2 lata doświadczenia w pracy z wykorzystaniem standardów ITIL
Znajomość Service-now będzie dodatkowym atutem.
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz niemieckiego lub francuskiego w mowie i piśmie
Zdolność szybkiej identyfikacji oraz rozwiązywania problemów
Bardzo dobre umiejętności analityczne
Oferujemy:
Ciekawą oraz pełną wyzwań pracę w międzynarodowej firmie
Liczne szkolenia wpływające na rozwój zawodowy
Możliwość pracy z najnowszymi technologiami oraz rozwiązaniami
Konkurencyjne wynagrodzenie
Atrakcyjny pakiet socjalny (np. opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)
Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiazywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zakres obowiązków: Rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem systemowym AdAS. Analiza zgłoszeń i znajdowanie rozwiązań technicznych. Udzielanie wsparcia technicznego i konfiguracja oprogramowania. Dokumentowanie problemów oraz ich rozwiązań. Szkolenie użytkowników z obsługi systemu...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Twój zakres obowiązków Odpowiedź na zgłoszenia od użytkowników dotyczące problemów z modułami systemu AdAS; Analiza i diagnozowanie problemów zgłaszanych przez użytkowników w celu znalezienia skutecznych rozwiązań; Udzielanie wsparcia technicznego oraz rozwiązywanie problemów;...
Zakres obowiązków: Procesowanie wszystkich rezerwacji typu video conference w systemie EMS. Odbieranie telefonów i wiadomości na czacie (MS Teams) od użytkowników oraz udzielanie im wsparcia. Procesowanie wiadomości e-mail przychodzących na wspólną skrzynkę. Wspieranie użytkowników w...
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zakres obowiązków: Obsługa systemu ERP: księgowanie dokumentów, analiza procesów biznesowych i więcej. Prowadzenie szkoleń dla użytkowników oraz rozwijanie systemu ERP. Tworzenie dokumentacji i instrukcji użytkowników. Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
5 dni
Day-to-day responsibilities: Managing, resolving and posting updates for any course/lab and related learning assets in a discussion forum on the designated platform for communication between the learners, mentors and teacher staff, Managing the customer’s problems through effective diagnosis,...
Opis stanowiska: Wykorzystanie narzędzi takich jak Power Platform do automatyzacji przepływów pracy, opracowywania algorytmów biznesowych, ulepszania wizualizacji danych, raportowania itp. Optymalizacja narzędzi SharePoint do zarządzania danymi; Zapewnienie wsparcia technicznego; Opracowywanie...
starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Responsibilities Configure ERP and S/4HANA SD functionality, including organizational structure and master data; Analyze and provide solutions for business scenarios, covering implementation, upgrades, enhancements, and migrations; Create detailed functional specifications and collaborate with...