Najnowsze oferty pracy

  • Koordynator ds. Marketingu

    Europapier Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: Kreowanie, wdrażanie i koordynowanie projektów marketingowych firmy zarówno online, jak i offline. Inicjowanie i koordynowanie kampanii marketingowych (m.in. promocyjnych, reklamowych) oraz badanie efektywności podejmowanych działań. Odpowiedzialność za...
  • Koordynator ds. Performance Marketingu

    Holcim Polska S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Czym będziesz się zajmować? Wsparcie przy tworzeniu strategii marketing automation dla Holcim. Projektowanie i prowadzenie procesów komunikacji zautomatyzowanej. Stała optymalizacja prowadzonych działań w celu zwiększenia wyników sprzedażowych. Analizowanie i interpretacja zachowań...
  • Marketing Manager

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    12 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Implementacja procesów marketingowych; Prowadzenie i egzekwowanie strategii marketingowej i PR; Kreacja i nadzór nad strategią marketingową sieci; Organizacja działań image'owych firmy oraz PR; Analiza rynku i trendów dla optymalizacji marketingu; Zarządzanie budżetem...
  • Kierownik Działu Marketingu

    Pard Europe Sp. z o.o   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   8 000 - 10 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Zadania: Wdrożenie procesów i funkcjonowania działań marketingu; Odpowiedzialność za rozwój i realizację strategii marketingowej i działań public relations; Opracowanie i nadzór nad wdrażaniem strategii marketingowej i komunikacyjnej sieci; Planowanie i koordynowanie działań mających...
  • Project Specjalista

    Joinco Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Koordynowanie prac związanych z realizacją projektu wprowadzenia produktów na rynek; Bieżąca współpraca z klientem i partnerami w trakcie prowadzonych prac, weryfikacja terminów, postępów prac oraz sprawowanie nadzoru nad zewnętrznymi jednostkami biorącymi udział w procesie; Rozwój...
  • Procurement Project Specialist

    Joinco Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    praca z Category Managerem m.in. wspieranie go w codziennych zadaniach, analiza wyników sprzedaży; koordynowanie prac marketingowych związanych z realizacją projektu wprowadzenia produktów na rynek; bieżąca współpraca z klientem i partnerami w trakcie prowadzonych prac; zarządzanie bazą...
  • Manager ds. wdrożeń i wsparcia operacyjnego/ Project Manager (branża restauracyjna)

    Dussmann Polska Sp.z o.o.   Warszawa    praca zdalna / stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Zarządzanie harmonogramem wdrożenia i zespołem projektowym. Zarządzanie budżetem i kosztami projektu. Rekrutacja nowego personelu do projektu. Reprezentowanie firmy i kontakt z klientem, w szczególności uzgodnienia na etapie wdrożenia, rozwiązywanie problemów,...
  • Sales Manager

    LeverX   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    REQUIREMENTS 3+ years of experience in business development and sales activities for SAP implementation projects and SAP products; Understanding of software development and implementation methodologies (SAP Activate, Prince2, PMP, Agile, Scrum) and ITIL approach; Practical knowledge and experience...
  • Dyrektor działu Usług konsumenckich

    Carrefour Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator / dyrektor  kontrakt B2B  pełny etat
    10 dni
    Twoje zadania: tworzenie i wdrażanie kompleksowej strategii rozwoju i poprawy rentowności innowacyjnych usług dodanych dla klientów obejmujących m.in. usługi finansowe, doświadczenia kulinarne, programy zdrowego odżywiania, inicjatywy wellness, usługi concierge oraz rozwiązania...
  • Product Manager

    ManpowerGroup   Pułtusk    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Opieka nad powierzoną grupą asortymentową; Analizy produktowe; Współpraca z dostawcami zagranicznymi; Wdrażanie do oferty nowych produktów; Przygotowanie informacji technicznych – ulotki, katalogi, artykuły prasowe; Kontakty z jednostkami badawczymi i certyfikującymi; Prowadzenie...
Zobacz więcej ofert pracy

Global Engagement Manager with English

Accenture Sp. z o. o.
Warszawa
menedżer
praca stacjonarna
rekrutacja online
1018 dni temu
Global Engagement Manager with English
Warszawa

Accenture is a global professional services company with leading capabilities in digital, cloud and security. Combining unmatched experience and specialized skills across more than 40 industries, we offer Strategy and Consulting, Interactive, Technology and Operations services—all powered by the world’s largest network of Advanced Technology and Intelligent Operations centers. Our 537,000 people deliver on the promise of technology and human ingenuity every day, serving clients in more than 120 countries. We embrace the power of change to create value and shared success for our clients, people, shareholders, partners and communities. Our Polish community consists of over 7,600 people. The headquarters are located in Warsaw, Cracow, Lodz, Wroclaw and Katowice. Visit us at www.accenture.com.

 

Accenture Operations provides business process services for specific functions, including finance and accounting; procurement and supply chain; and marketing & sales. We operate business processes with a combination of talent and data, artificial intelligence, analytics and digital technologies, helping clients to improve their productivity, customer experience and performance.

Job Description
  • To have regular touch points with their relevant global product teams
  • Support the global product teams in co creation of global marketing campaigns in cooperation with local affiliates infusing the client team with content and campaign expertise
  • Document campaign journeys and decisions made on marketing campaign messaging, storyline, channels, and effectiveness tracking
  • Provide end to end project oversight in association with their supporting digital project manager DPM to ensure the delivery of global campaigns that meet agreed timeline and quality KPIs
  • Acts as first channel of escalation for the global product teams
  • Supports and drives the Digital Content and Services Lab The Lab adoption with the global product teams
  • Support global product teams to develop their editorial calendar
  • Supports the co creation process and actively gain feedback from the wider Local Engagement Manager LEM community on the performance of the global content and where it can be improved
  • Drives content localization in local affiliates via LEMs by informing them of campaign launches, and ensuring pull through of content and data
  • Work with The Lab analytics team to translate performance reports into meaningful recommendations to optimize campaigns and inform future global campaign strategies
  • Provide on going advice to the global product teams on how to improve the quality of content through digital marketing and multi channel expertise as well as sharing best practice guidance from within and outside the Pharmaceutical Industry
  • Support the global product teams with their onboarding to the modular content strategy
  • Proactively identify problems and new opportunities for The Lab, liaising with wider program teams LEMs, production, analytics to create and scale solutions across the program

Qualifications

 

Required

  • Relationship management
  • Communications Executive Reporting
  • Digital multichannel marketing experience
  • Ability to understand and translate marketing analytics reports
  • Marketing Account Management experience client facing
  • Awareness of digital trends
  • Cultural awareness and international experience

Recommended

  • Digital Project Delivery Web, Social, Mobile
  • Management Consulting experience
  • Digital Analytics
  • Digital Strategy
  • Marketing Platform experience especially AEM, SFMC, OCE and Veeva Vault
  • Knowledge of Pharma industry and marketing in highly regulated environments
What we can offer:
  • Using foreign language and new technology solutions daily, cooperating with various global Clients.Constant support and clear development path from your first day at office – dedicated Buddy, who will help you in adjusting to the new workplace.
  • Focus on your strengths and continuous feedback enable fast professional growth, as well as new skills building by various online and classroom trainings.
  • Inclusion and diversity in practice: truly multicultural environment; we support LGBT, people with disabilities and parents. In our culture of equality, people are truly valued for their differences and free to be who they are.  
  • A flexible approach that allows an appropriate work-life balance where sports activities, outings, volunteering initiatives are part of our regular day-to day life.
  • Commitment to reducing our environmental impact in terms of carbon, water and waste across Accenture facilities and in the communities in which we work and live by joining different initiatives.
  • Full work comfort – private medical care, life insurance, access to MyBenefit platform, bonuses for referring new employees.

When applying please enclose the below statement:


"I hereby consent to the processing of my personal data by Accenture sp. z o.o. with its registered seat in Warsaw (00-121), at ul. Sienna 39, NIP 526-00-15-900 (Data Controller), in accordance with the Act of May 10, 2018 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2018, item 1000) and the Regulation on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC (Data Protection Directive), necessary to carry out the recruitment process by Accenture . At the same time, I declare that I provide my personal data completely voluntary. I also declare that I have been informed about my right to withdraw my consent or object to processing of data, request access to them, rectification, deletion, limitation of processing and their transfer, at any time and the right to lodge a complaint to the data protection supervisory authority."

 

Accenture is a global professional services company with leading capabilities in digital, cloud and security. Combining unmatched experience and specialized skills across more than 40 industries, we offer Strategy and Consulting, Interactive, Technology and Operations services—all powered by the world’s largest network of Advanced Technology and Intelligent Operations centers. Our 537,000 people deliver on the promise of technology and human ingenuity every day, serving clients in more than 120 countries. We embrace the power of change to create value and shared success for our clients, people, shareholders, partners and communities. Our Polish community consists of over 7,600 people. The headquarters are located in Warsaw, Cracow, Lodz, Wroclaw and Katowice. Visit us at www.accenture.com.

 

Accenture Operations provides business process services for specific functions, including finance and accounting; procurement and supply chain; and marketing & sales. We operate business processes with a combination of talent and data, artificial intelligence, analytics and digital technologies, helping clients to improve their productivity, customer experience and performance.

Job Description
  • To have regular touch points with their relevant global product teams
  • Support the global product teams in co creation of global marketing campaigns in cooperation with local affiliates infusing the client team with content and campaign expertise
  • Document campaign journeys and decisions made on marketing campaign messaging, storyline, channels, and effectiveness tracking
  • Provide end to end project oversight in association with their supporting digital project manager DPM to ensure the delivery of global campaigns that meet agreed timeline and quality KPIs
  • Acts as first channel of escalation for the global product teams
  • Supports and drives the Digital Content and Services Lab The Lab adoption with the global product teams
  • Support global product teams to develop their editorial calendar
  • Supports the co creation process and actively gain feedback from the wider Local Engagement Manager LEM community on the performance of the global content and where it can be improved
  • Drives content localization in local affiliates via LEMs by informing them of campaign launches, and ensuring pull through of content and data
  • Work with The Lab analytics team to translate performance reports into meaningful recommendations to optimize campaigns and inform future global campaign strategies
  • Provide on going advice to the global product teams on how to improve the quality of content through digital marketing and multi channel expertise as well as sharing best practice guidance from within and outside the Pharmaceutical Industry
  • Support the global product teams with their onboarding to the modular content strategy
  • Proactively identify problems and new opportunities for The Lab, liaising with wider program teams LEMs, production, analytics to create and scale solutions across the program

Qualifications

 

Required

  • Relationship management
  • Communications Executive Reporting
  • Digital multichannel marketing experience
  • Ability to understand and translate marketing analytics reports
  • Marketing Account Management experience client facing
  • Awareness of digital trends
  • Cultural awareness and international experience

Recommended

  • Digital Project Delivery Web, Social, Mobile
  • Management Consulting experience
  • Digital Analytics
  • Digital Strategy
  • Marketing Platform experience especially AEM, SFMC, OCE and Veeva Vault
  • Knowledge of Pharma industry and marketing in highly regulated environments
What we can offer:
  • Using foreign language and new technology solutions daily, cooperating with various global Clients.Constant support and clear development path from your first day at office – dedicated Buddy, who will help you in adjusting to the new workplace.
  • Focus on your strengths and continuous feedback enable fast professional growth, as well as new skills building by various online and classroom trainings.
  • Inclusion and diversity in practice: truly multicultural environment; we support LGBT, people with disabilities and parents. In our culture of equality, people are truly valued for their differences and free to be who they are.  
  • A flexible approach that allows an appropriate work-life balance where sports activities, outings, volunteering initiatives are part of our regular day-to day life.
  • Commitment to reducing our environmental impact in terms of carbon, water and waste across Accenture facilities and in the communities in which we work and live by joining different initiatives.
  • Full work comfort – private medical care, life insurance, access to MyBenefit platform, bonuses for referring new employees.

When applying please enclose the below statement:


"I hereby consent to the processing of my personal data by Accenture sp. z o.o. with its registered seat in Warsaw (00-121), at ul. Sienna 39, NIP 526-00-15-900 (Data Controller), in accordance with the Act of May 10, 2018 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2018, item 1000) and the Regulation on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC (Data Protection Directive), necessary to carry out the recruitment process by Accenture . At the same time, I declare that I provide my personal data completely voluntary. I also declare that I have been informed about my right to withdraw my consent or object to processing of data, request access to them, rectification, deletion, limitation of processing and their transfer, at any time and the right to lodge a complaint to the data protection supervisory authority."

 
When applying please enclose the below statement:

"I hereby consent to the processing of my personal data by Accenture sp. z o.o. with its registered seat in Warsaw (00-121), at ul. Sienna 39, NIP 526-00-15-900 (Data Controller), in accordance with the Act of May 10, 2018 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2018, item 1000) and the Regulation on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC (Data Protection Directive), necessary to carry out the recruitment process by Accenture . At the same time, I declare that I provide my personal data completely voluntary. I also declare that I have been informed about my right to withdraw my consent or object to processing of data, request access to them, rectification, deletion, limitation of processing and their transfer, at any time and the right to lodge a complaint to the data protection supervisory authority."

Accenture does not discriminate employment candidates on the basis of race, religion, color, sex, age, disability, national origin, political beliefs, trade union membership, ethnicity, denomination, sexual orientation or any other basis impermissible under Polish law.
 

Poznaj

Accenture Sp. z o.o.

Accenture jest globalną firmą świadczącą usługi z zakresu konsultingu, nowoczesnych technologii i outsourcingu. Ponad 281 tys. pracowników Accenture świadczy usługi swoim klientom z ponad 120 krajów świata. Łącząc niezrównane doświadczenie, doskonałą znajomość wszystkich branż i funkcji biznesowych oraz rozległą wiedzę z badań nad najlepszymi firmami na całym świecie, Accenture współpracuje ze swoimi klientami, aby pomóc im stać się wysokoefektywnym przedsiębiorstwem.

W roku finansowym zamkniętym 31 sierpnia 2013 roku, Accenture osiągnęło przychody netto sięgające 28,6 miliarda dolarów. Strona internetowa firmy to www.accenture.com.

Podobne oferty

  • Koordynator ds. Marketingu

    Europapier Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: Kreowanie, wdrażanie i koordynowanie projektów marketingowych firmy zarówno online, jak i offline. Inicjowanie i koordynowanie kampanii marketingowych (m.in. promocyjnych, reklamowych) oraz badanie efektywności podejmowanych działań. Odpowiedzialność za...
  • Koordynator ds. Performance Marketingu

    Holcim Polska S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Czym będziesz się zajmować? Wsparcie przy tworzeniu strategii marketing automation dla Holcim. Projektowanie i prowadzenie procesów komunikacji zautomatyzowanej. Stała optymalizacja prowadzonych działań w celu zwiększenia wyników sprzedażowych. Analizowanie i interpretacja zachowań...
  • Marketing Manager

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    12 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Implementacja procesów marketingowych; Prowadzenie i egzekwowanie strategii marketingowej i PR; Kreacja i nadzór nad strategią marketingową sieci; Organizacja działań image'owych firmy oraz PR; Analiza rynku i trendów dla optymalizacji marketingu; Zarządzanie budżetem...
  • Kierownik Działu Marketingu

    Pard Europe Sp. z o.o   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   8 000 - 10 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Zadania: Wdrożenie procesów i funkcjonowania działań marketingu; Odpowiedzialność za rozwój i realizację strategii marketingowej i działań public relations; Opracowanie i nadzór nad wdrażaniem strategii marketingowej i komunikacyjnej sieci; Planowanie i koordynowanie działań mających...
  • Project Specjalista

    Joinco Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Koordynowanie prac związanych z realizacją projektu wprowadzenia produktów na rynek; Bieżąca współpraca z klientem i partnerami w trakcie prowadzonych prac, weryfikacja terminów, postępów prac oraz sprawowanie nadzoru nad zewnętrznymi jednostkami biorącymi udział w procesie; Rozwój...
  • Procurement Project Specialist

    Joinco Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    praca z Category Managerem m.in. wspieranie go w codziennych zadaniach, analiza wyników sprzedaży; koordynowanie prac marketingowych związanych z realizacją projektu wprowadzenia produktów na rynek; bieżąca współpraca z klientem i partnerami w trakcie prowadzonych prac; zarządzanie bazą...
  • Manager ds. wdrożeń i wsparcia operacyjnego/ Project Manager (branża restauracyjna)

    Dussmann Polska Sp.z o.o.   Warszawa    praca zdalna / stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Zarządzanie harmonogramem wdrożenia i zespołem projektowym. Zarządzanie budżetem i kosztami projektu. Rekrutacja nowego personelu do projektu. Reprezentowanie firmy i kontakt z klientem, w szczególności uzgodnienia na etapie wdrożenia, rozwiązywanie problemów,...
  • Sales Manager

    LeverX   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    REQUIREMENTS 3+ years of experience in business development and sales activities for SAP implementation projects and SAP products; Understanding of software development and implementation methodologies (SAP Activate, Prince2, PMP, Agile, Scrum) and ITIL approach; Practical knowledge and experience...
  • Dyrektor działu Usług konsumenckich

    Carrefour Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator / dyrektor  kontrakt B2B  pełny etat
    10 dni
    Twoje zadania: tworzenie i wdrażanie kompleksowej strategii rozwoju i poprawy rentowności innowacyjnych usług dodanych dla klientów obejmujących m.in. usługi finansowe, doświadczenia kulinarne, programy zdrowego odżywiania, inicjatywy wellness, usługi concierge oraz rozwiązania...
  • Product Manager

    ManpowerGroup   Pułtusk    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Opieka nad powierzoną grupą asortymentową; Analizy produktowe; Współpraca z dostawcami zagranicznymi; Wdrażanie do oferty nowych produktów; Przygotowanie informacji technicznych – ulotki, katalogi, artykuły prasowe; Kontakty z jednostkami badawczymi i certyfikującymi; Prowadzenie...