Najnowsze oferty pracy

  • Koordynator ds. Zakupów Marki Własnej

    ZIKO Apteka Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Nadzorowanie obecnego asortymentu produktów i koordynowanie procesów współtworzenia i wdrożenia produktów; Kompleksowe negocjacje warunków współpracy; Pozyskiwanie ofert na produkcję kontraktową; Tworzenie rekomendacji wdrożeń nowych produktów; Koordynowanie...
  • Procurement Project Specialist

    Joinco Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    praca z Category Managerem m.in. wspieranie go w codziennych zadaniach, analiza wyników sprzedaży; koordynowanie prac marketingowych związanych z realizacją projektu wprowadzenia produktów na rynek; bieżąca współpraca z klientem i partnerami w trakcie prowadzonych prac; zarządzanie bazą...
  • Menedżer / Menedżerka projektów IT

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? Planowanie i prowadzenie projektów IT w oparciu o przyjęte Zasady Zarządzania Projektami, od momentu ich zainicjowania do zakończenia; Analizowanie potrzeb w zakresie wdrażanych rozwiązań; Zarządzanie zespołem projektowym, budżetem, harmonogramem oraz...
  • Business Development Manager

    Kronospan Mielec Sp. z o.o.   Mielec    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    This unique role combines the responsibilities of Business Development with procurement management, focusing on technical purchasing for maintenance, spare parts, services, and waste management. The ideal candidate will be responsible for developing and executing procurement strategies, leading a...
  • Koordynator ds. Zakupów Marki Własnej

    ZIKO Apteka Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Nadzorowanie obecnego asortymentu produktów i koordynowanie procesów współtworzenia i wdrożenia produktów; Kompleksowe negocjacje warunków współpracy; Pozyskiwanie ofert na produkcję kontraktową; Tworzenie rekomendacji wdrożeń nowych produktów; Koordynowanie...
  • Zastępca Kierownika Biura Handlowego Oddziału ds. zakupów

    PGNiG Technologie S.A.   Krosno    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Opis stanowiska: Kierowanie procesami zakupowymi na materiały, usługi i podwykonawstwo zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie uregulowaniami w Spółce; Przygotowanie oraz weryfikacja umów na realizowane zakupy oraz usługi; Monitorowanie terminów dostaw zamówionych materiałów i...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Kierownik ds. Zakupów Warszawa
Global Category Manager Marketing & Sales

Global Category Manager Marketing & Sales

JTI GBS
Warszawa
menedżer
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
472 dni temu
We are JTI, Japan Tobacco International, and we are present in 130 countries. We have spent years innovating, creating new and better products for the consumers to choose from. This is our business. But not only. Our business is our people. Their talent. Their potential. We believe that when they are free to be themselves, and they are given the opportunity to grow, travel and develop, amazing things can happen.
That’s why our employees, from around the world, choose to be a part of JTI. It is why 83% of employees feel happy working at JTI. And why JTI is recognized with various Employer of Choice certifications across different countries and regions.
So when you’re ready to choose a career you’ll love, in a company you’ll love, feel free to #JoinTheIdea. 
Learn more: jti.com
Global Category Manager Marketing & Sales
Location: Warszawa, Nr ref.: 88010
The role:


This position exists to support management of the Global Procurement for Marketing & Sales. 

Main Areas of Responsibility:
  •  Coordinate a functional network of Regional/Local Procurement Managers (full or part time activities)
  •  Define Global Procurement category strategies/guidelines and coordinate strategic sourcing activities for set category
  •  Ensure business connectivity for set category and scope
  •  Manage procurement operations when required for their respective category / key stakeholders 
  •  Manage Global suppliers and develop SRM for selected category
  •  Ensure Global alignment and compliance with strategies for selected category
  •  Role model in compliance and ethics
Our offer includes:
  • Competitive pay and attractive annual bonus
  • Creating new business structures for Global Business Center Complex environment of working with multiple stakeholders
  • On-going development opportunities in multinational environment, wide variety of projects, ambitious goals and independence in achieving them. Promoting from within culture
  • Freedom with responsibility (we trust your competencies, ability to manage your time and your scope of work)
  • Lot of flexibility in terms of work arrangements (work from office or from home)
  • Private medical care (various options to choose) and life insurance
  • Employee pension and savings programs
  • JTI Family Leave Benefit – including extended paid paternity leave and fully paid maternity leave
  • Multisport card, foreign languages classes
  • Wide variety of trainings, webinars and professional courses on our e-learning platforms, including sponsored certification programs (for employees fulfilling the admission criteria)
  • Modern office with traditions (Art Norblin Factory) in convenient location, equipped with a library, mindfulness zone, spacious kitchen, garden terrace, massage chairs and underground bicycle parking
  • Working in a diverse and inclusive organization of 33 different nationalities
and most important benefits:
  • medical care
  • pension plan
  • life insurance
  • Multisport card
  • family leave
As a professional you should have:
  •  University degree, or relevant vocational qualification
  •  Minimum 8 years experience in similar environment in a multinational company
  •  English (business language)
  •  Strategic thinking
  •  Effective negotiations and communication
  •  Interpersonal skills
  •  Leadership skills
  •  Analitical skills
  •  Business environment knowledge
  •  Experience in Management of internal and external parties
  • Ability to make decisions
  • Ability to identify and apply efficiences
  • MS Office tools and SAP knowledge
If this role is what you're looking for, apply now by sending CV in English.

If you decide to participate in this recruitment, the administrator of your data will be JTI GBS Poland sp. z o.o. with headquarters in Warsaw. Your data will be processed only to support the recruitment process in which you participate. Detailed information on the processing of your data here.

JTI GBS Sp. z o.o. has introduced an Internal Reporting Procedure for Whistleblowers. If you would like to review this procedure, it is available upon request.

 

Poznaj

JTI GBS Poland sp. z o.o.

Why is it worth joining JTI GBS Poland?

JTI GBS Poland is a global business services center and the largest of its kind within Japan Tobacco International worldwide. We are a team of over 1,000 specialists from various fields, united by a common goal: advancing JTI Group's international business operations. Our expertise spans finance, marketing, sales, HR, research & development, legal & regulatory affairs, and global supply chain. We are driven by passion and commitment, which fuels our unwavering enthusiasm for the future.

JTI GBS Poland is a workplace that embraces diversity. We demonstrated this by joining the exclusive group of companies that received the GES (Global Equality Standard) certification, awarded by EY. This is one of the world’s first certificates focused on diversity and inclusion, assessing equality in opportunities and pay within organizations.

Recruitment process

Stage zbieranie aplikacji Apply Now!
Stage rozmowa telefoniczna Telephone Call
Stage spotkanie online Online Meeting with HR
Stage spotkanie Meeting with Manager
Stage propozycja współpracy Offer

Podobne oferty

  • Koordynator ds. Zakupów Marki Własnej

    ZIKO Apteka Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Nadzorowanie obecnego asortymentu produktów i koordynowanie procesów współtworzenia i wdrożenia produktów; Kompleksowe negocjacje warunków współpracy; Pozyskiwanie ofert na produkcję kontraktową; Tworzenie rekomendacji wdrożeń nowych produktów; Koordynowanie...
  • Procurement Project Specialist

    Joinco Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    praca z Category Managerem m.in. wspieranie go w codziennych zadaniach, analiza wyników sprzedaży; koordynowanie prac marketingowych związanych z realizacją projektu wprowadzenia produktów na rynek; bieżąca współpraca z klientem i partnerami w trakcie prowadzonych prac; zarządzanie bazą...
  • Menedżer / Menedżerka projektów IT

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? Planowanie i prowadzenie projektów IT w oparciu o przyjęte Zasady Zarządzania Projektami, od momentu ich zainicjowania do zakończenia; Analizowanie potrzeb w zakresie wdrażanych rozwiązań; Zarządzanie zespołem projektowym, budżetem, harmonogramem oraz...
  • Business Development Manager

    Kronospan Mielec Sp. z o.o.   Mielec    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    This unique role combines the responsibilities of Business Development with procurement management, focusing on technical purchasing for maintenance, spare parts, services, and waste management. The ideal candidate will be responsible for developing and executing procurement strategies, leading a...
  • Koordynator ds. Zakupów Marki Własnej

    ZIKO Apteka Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Nadzorowanie obecnego asortymentu produktów i koordynowanie procesów współtworzenia i wdrożenia produktów; Kompleksowe negocjacje warunków współpracy; Pozyskiwanie ofert na produkcję kontraktową; Tworzenie rekomendacji wdrożeń nowych produktów; Koordynowanie...
  • Zastępca Kierownika Biura Handlowego Oddziału ds. zakupów

    PGNiG Technologie S.A.   Krosno    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Opis stanowiska: Kierowanie procesami zakupowymi na materiały, usługi i podwykonawstwo zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie uregulowaniami w Spółce; Przygotowanie oraz weryfikacja umów na realizowane zakupy oraz usługi; Monitorowanie terminów dostaw zamówionych materiałów i...