Najnowsze oferty pracy

  • Finance Project Lead (Global Finance)

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    About the job Finance Project Lead will be responsible for driving projects related to finance, active search and execution of global finance process improvements. This role acts across department teams, Coloplast locations and across Coloplast business areas following different finance-related...
  • Junior Finance Manager

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Opis stanowiska: Poszukujemy ambitnego i zmotywowanego kandydata na stanowisko Junior Financial Manager, który dołączy do naszego zespołu finansowego. Idealny kandydat będzie odpowiedzialny za wspieranie działań związanych z planowaniem finansowym, analizą kosztów oraz przygotowywaniem...
  • Standardization Project Leader

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Your main area of responsibility in this position will include: managing complex projects in area of finance process standardization in terms of scope, cost, timelines, resources, risk, change and communication, planning, co-ordination, and execution of project deliverables within specific project...
  • Menedżer Zespołu Sprzedaży

    Compensa Dystrybucja Sp. z o.o.   zachodniopomorskie    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    2 godz.
    Twój zakres obowiązków: Twoim zadaniem będzie prowadzenie rekrutacji i budowanie zespołu Doradców Ubezpieczeniowych. Będziesz zarządzał/a podległym zespołem Doradców Ubezpieczeniowych. Będziesz odpowiedzialny/a za wdrożenie Doradców w Twoim zespole w sprzedaż produktów...
  • Kierownik ds. Administracji Finansowo-Księgowej

    Klient portalu Praca.pl   zachodniopomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Włochy
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Ważne: aby wziąć udział w procesie rekrutacji, niezbędna jest znajomość języków polskiego i włoskiego. Osoba na tym stanowisku, podlegająca bezpośrednio Prezesowi Zarządu, będzie odpowiedzialna za: Sporządzanie sprawozdań finansowych; Opracowywanie procesów budżetowania i...
  • Menadżer ds. Sprawozdawczości Finansowej i Budżetowania

    Praca.pl   zachodniopomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Włochy
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    8 dni
    Twoimi zadaniem będzie: Sporządzanie i analiza sprawozdań finansowych. Fakturowanie oraz wprowadzanie danych do systemu. Przygotowywanie deklaracji podatkowych. Przygotowywanie raportów dla Prezesa Zarządu. Koordynacja procesów budżetowania, prognozowania finansowego i cash flow....
  • Menedżer Zespołu Sprzedaży

    Compensa Dystrybucja Sp. z o.o.   dolnośląskie    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    2 godz.
    Twój zakres obowiązków: Twoim zadaniem będzie prowadzenie rekrutacji i budowanie zespołu Doradców Ubezpieczeniowych. Będziesz zarządzał/a podległym zespołem Doradców Ubezpieczeniowych. Będziesz odpowiedzialny/a za wdrożenie Doradców w Twoim zespole w sprzedaż produktów...
  • Menedżer Zespołu Sprzedaży

    Compensa Dystrybucja Sp. z o.o.   kujawsko-pomorskie    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    2 godz.
    Twój zakres obowiązków: Twoim zadaniem będzie prowadzenie rekrutacji i budowanie zespołu Doradców Ubezpieczeniowych. Będziesz zarządzał/a podległym zespołem Doradców Ubezpieczeniowych. Będziesz odpowiedzialny/a za wdrożenie Doradców w Twoim zespole w sprzedaż produktów...
  • Menedżer Zespołu Sprzedaży

    Compensa Dystrybucja Sp. z o.o.   lubelskie    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    2 godz.
    Twój zakres obowiązków: Twoim zadaniem będzie prowadzenie rekrutacji i budowanie zespołu Doradców Ubezpieczeniowych. Będziesz zarządzał/a podległym zespołem Doradców Ubezpieczeniowych. Będziesz odpowiedzialny/a za wdrożenie Doradców w Twoim zespole w sprzedaż produktów...
  • Menedżer Zespołu Sprzedaży

    Compensa Dystrybucja Sp. z o.o.   lubuskie    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    2 godz.
    Twój zakres obowiązków: Twoim zadaniem będzie prowadzenie rekrutacji i budowanie zespołu Doradców Ubezpieczeniowych. Będziesz zarządzał/a podległym zespołem Doradców Ubezpieczeniowych. Będziesz odpowiedzialny/a za wdrożenie Doradców w Twoim zespole w sprzedaż produktów...
Zobacz więcej ofert pracy

Global Accounts Payable Manager

Coloplast Business Centre Sp z o.o.
Szczecin
specjalista (mid) / menedżer
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
rekrutacja online
202 dni temu
Global Accounts Payable Manager
Miejsce pracy: Szczecin

Coloplast develops products and services that make life easier for people with very personal and private medical conditions. In Szczecin we have our Business Centre that works with global financial operations, orders administration, HR and IT support, Legal & Business Ethics, marketing & data analysis activities, and many others. If you have the right profile and the right amount of curiosity and ambition you can be a part of this exciting challenge. Curiosity works here!

 

About the department

The AP team is mainly responsible for processing, booking and paying Coloplast's liabilities, creation and updating of vendor master data, vendors invoice verification and handling invoice queries for 30+ entities globally. The job is located in Szczecin and we expect you to work onsite, with hybrid possibilities.

About the role

Global AP Manager is responsible for Accounts Payables department (~50FTE) located in CPBC, Accounts Payables ledger and Travel & Expense area. They are the global owner of Basware TEM and Concur (travel system) and Alusta (invoices management system). The responsibility includes strategic development of the areas, management of leaders and individuals, business stakeholders management and business continuity and automation projects related to the area. Global AP Manager is responsible for CPBC financial audit in AP area, ISO security audit in AP area and implementation of effective and efficient finance processes.

The AP Manager is the primary contact to Business Support stakeholders and Group Controlling & Reporting. They ensure AP finance processes alignment and books compliance to both IFRS and local standards. Global AP Manager is responsible for group reporting and financial year end close of AP for all served entities. AP Manager represents all AP finance processes in front of internal review and external audit.

Teams in scope: Purchase Order invoice processing team, Non- Purchase Order invoice processing team, Global Payments, Travel & Expense.


Responsibilities
  • Execute local and global finance projects and transitions.
  • Develop the AP area in line with the company and CPBC strategy and vision of the area.
  • Identify opportunities within AP area (including automation).
  • Accountable and responsible for the preparation and management of external and internal financial reporting, AP accounts reconciliations.
  • Recruiting and management of AP leaders.
  • Act as an owner of AP processes globally.
  • Lead/support development of AP processes and methods.
  • Identify synergies and opportunities between AP and other finance teams.
  • Keep close dialogue with business support group, group reporting and controlling, IT, Procurement, Global Tax & Compliance, Treasury.
  • Manage relationships with key stakeholders during projects.
  • Maintain portfolio overview to keep track of resource availability.
  • Acts as an active member of CPBC management, department leadership, and i-team, proactively providing input and feedback on CPBC performance.
  • Responsible for executing CPBC strategy for their own area.
Qualifications
  • Strong finance competencies and experience in Finance area.
  • 3+ years of experience in leading people, preferably within Finance department.
  • Ability and passion to motivate and manage people.
  • Solid experience with project management and finance transitions.
  • Business experience from an international organization working across boarders - will be an asset.
  • Strong experience in efficiency implementation (includes digitalization and automation).
  • Strategic business understanding.
  • Communication and interpersonal skills.
  • Sense of humour - as we are all humans. :)
We offer
  • No probation period – long-term contract from the start.
  • Onsite/hybrid work from our office in Szczecin.
  • Flexible working hours, Mon-Fri.
  • International work environment with Scandinavian culture.
  • Opportunity to use and develop foreign languages in daily work.
  • Fantastic work atmosphere full of respect and partnership.
  • Internal trainings.
  • Great company events.
  • Sports card.
  • Private medical care.
  • Restaurant card.
  • Holiday bonus and occasional cards.
That's not all! We have even more for you, if working onsite
  • Modern workplace.
  • No dress code zone.
  • Delicious coffee and fresh fruits.
  • Transportation co-funding.
Please apply by sending your application in English.
If you are curious like we are, and want to know more about our company go to http://www.cpbc.pl

Pursuing an ambitious growth agenda, Coloplast develops and markets products and services that make life easier for people with intimate healthcare needs. Employing about 12.000 people and with products available in more than 143 countries, we are one of the world´s leading medical device companies. We are constantly growing our business and always looking for new ways to move forward – we explore, learn and look for new ways of doing things.

Coloplast is committed to being an inclusive organization, where people bring their differences to work each day, fulfil their potential and have a strong sense of belonging because – and not despite – of their differences. We therefore encourage all qualified candidates to apply regardless of gender, age, race, nationality, ethnicity, sexual orientation, religious belief or physical ability.


Visit us on Coloplast.com. Follow us on LinkedIn. Like us on Facebook.
By clicking the "Apply" or "Apply Now" button or by sending a recruitment application otherwise to Coloplast Business Centre Sp. z o.o., you agree for processing of your personal data for recruitment purposes in accordance with art. 6 par. 1 point b and f of the Regulation (EU) 2016/679 of the European Parliament and of the Council of 27 April 2016 on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and of the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC (General Data Protection Regulation). You also agree to the processing of personal data included in the application form for future recruitments by Coloplast Business Center Sp. z o.o.
The administrator of personal data is Coloplast Business Center Sp. z o.o . with registered office in Szczecin, ul. Piastów 30, 70-064 Szczecin; contact to the Data Protection Officer: dataprotectionoffice@coloplast.com.
In addition, we would like to inform that:
  • Your personal data will be processed up to six months from the completion of the recruitment process.
  • You have the right to request access to your personal data, its rectification, erasure or limitation of processing and the right to object to processing, as well as the right to data portability.
  • You have the right to withdraw your consent at any time. The above does not affect the lawfulness of processing which was carried out on the basis of your consent before it was withdrawn.
  • You have the right to lodge a complaint with a supervisory authority - the President of the Office for Personal Data Protection.
  • Providing your personal data by yourself is voluntary, but necessary to participate in the recruitment process.
  • Decisions regarding the recruitment and selection process will not be taken in an automated manner.


 

Poznaj

Coloplast Business Centre Sp z o.o.

Coloplast opracowuje produkty i dostarcza usługi ułatwiające życie osobom z dolegliwościami o bardzo osobistym charakterze. W Coloplast Business Centre świadczymy wsparcie z zakresu księgowości, IT, administracji zamówień, dokumentacji medycznej czy marketingu. Szukamy synergii pomiędzy tymi funkcjami dla tworzenia udoskonaleń i nowych możliwości.

Wspierając codzienną pracę Coloplast na całym świecie, czynimy łatwiejszym życie naszych pacjentów.

Podobne oferty

  • Finance Project Lead (Global Finance)

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    About the job Finance Project Lead will be responsible for driving projects related to finance, active search and execution of global finance process improvements. This role acts across department teams, Coloplast locations and across Coloplast business areas following different finance-related...
  • Junior Finance Manager

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Opis stanowiska: Poszukujemy ambitnego i zmotywowanego kandydata na stanowisko Junior Financial Manager, który dołączy do naszego zespołu finansowego. Idealny kandydat będzie odpowiedzialny za wspieranie działań związanych z planowaniem finansowym, analizą kosztów oraz przygotowywaniem...
  • Standardization Project Leader

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Your main area of responsibility in this position will include: managing complex projects in area of finance process standardization in terms of scope, cost, timelines, resources, risk, change and communication, planning, co-ordination, and execution of project deliverables within specific project...
  • Menedżer Zespołu Sprzedaży

    Compensa Dystrybucja Sp. z o.o.   zachodniopomorskie    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    2 godz.
    Twój zakres obowiązków: Twoim zadaniem będzie prowadzenie rekrutacji i budowanie zespołu Doradców Ubezpieczeniowych. Będziesz zarządzał/a podległym zespołem Doradców Ubezpieczeniowych. Będziesz odpowiedzialny/a za wdrożenie Doradców w Twoim zespole w sprzedaż produktów...
  • Kierownik ds. Administracji Finansowo-Księgowej

    Klient portalu Praca.pl   zachodniopomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Włochy
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Ważne: aby wziąć udział w procesie rekrutacji, niezbędna jest znajomość języków polskiego i włoskiego. Osoba na tym stanowisku, podlegająca bezpośrednio Prezesowi Zarządu, będzie odpowiedzialna za: Sporządzanie sprawozdań finansowych; Opracowywanie procesów budżetowania i...
  • Menadżer ds. Sprawozdawczości Finansowej i Budżetowania

    Praca.pl   zachodniopomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Włochy
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    8 dni
    Twoimi zadaniem będzie: Sporządzanie i analiza sprawozdań finansowych. Fakturowanie oraz wprowadzanie danych do systemu. Przygotowywanie deklaracji podatkowych. Przygotowywanie raportów dla Prezesa Zarządu. Koordynacja procesów budżetowania, prognozowania finansowego i cash flow....
  • Menedżer Zespołu Sprzedaży

    Compensa Dystrybucja Sp. z o.o.   dolnośląskie    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    2 godz.
    Twój zakres obowiązków: Twoim zadaniem będzie prowadzenie rekrutacji i budowanie zespołu Doradców Ubezpieczeniowych. Będziesz zarządzał/a podległym zespołem Doradców Ubezpieczeniowych. Będziesz odpowiedzialny/a za wdrożenie Doradców w Twoim zespole w sprzedaż produktów...
  • Menedżer Zespołu Sprzedaży

    Compensa Dystrybucja Sp. z o.o.   kujawsko-pomorskie    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    2 godz.
    Twój zakres obowiązków: Twoim zadaniem będzie prowadzenie rekrutacji i budowanie zespołu Doradców Ubezpieczeniowych. Będziesz zarządzał/a podległym zespołem Doradców Ubezpieczeniowych. Będziesz odpowiedzialny/a za wdrożenie Doradców w Twoim zespole w sprzedaż produktów...
  • Menedżer Zespołu Sprzedaży

    Compensa Dystrybucja Sp. z o.o.   lubelskie    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    2 godz.
    Twój zakres obowiązków: Twoim zadaniem będzie prowadzenie rekrutacji i budowanie zespołu Doradców Ubezpieczeniowych. Będziesz zarządzał/a podległym zespołem Doradców Ubezpieczeniowych. Będziesz odpowiedzialny/a za wdrożenie Doradców w Twoim zespole w sprzedaż produktów...
  • Menedżer Zespołu Sprzedaży

    Compensa Dystrybucja Sp. z o.o.   lubuskie    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    2 godz.
    Twój zakres obowiązków: Twoim zadaniem będzie prowadzenie rekrutacji i budowanie zespołu Doradców Ubezpieczeniowych. Będziesz zarządzał/a podległym zespołem Doradców Ubezpieczeniowych. Będziesz odpowiedzialny/a za wdrożenie Doradców w Twoim zespole w sprzedaż produktów...