Szukamy osoby, która w niedługim czasie chce zostać topową/ym księgową/ym na rynku! Mamy świetny zespół, który współpracuje ze sobą zdalnie, a także ułożone procesy, dzięki którym młodsi księgowi uczą się praktyki pod opiekuńczym okiem specjalistów. Klienci przesyłają nam...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
4 dni
Zadania księgowanie faktur VAT w systemie Invoice4u; kontrola pod względem formalno-prawnym i ilościowym dokumentów źródłowych będących podstawą do wystawiania faktur zakupowych i sprzedażowych; rozliczenia i monitoring należności i zobowiązań; sporządzanie analiz i raportów...
praca zdalna w domu, pełne księgi, wprowadzanie do systemu WF Fakir dokumentów: faktur sprzedaży, faktur zakupu, faktur WNT, WDT, wyciągów bankowych w pln i walucie, rozliczanie różnic kursowych.
Dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych, Przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych, Uzgadnianie kont księgi głównej, Prowadzenie i rozliczanie rozrachunków, Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami, Przygotowanie deklaracji podatkowych,...
Twoje zadania: Większości zadań zapewne się domyślasz, ale to, co musimy podkreślić, to fakt, że pracujemy zdalnie przy pomocy systemu Enova 365 lub Symfonia, dlatego znajomość jednego z tych programów jest konieczna (!) Nadzorowanie procesu księgowania i analizowania ksiąg rachunkowych...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
Job Summary: We are seeking a detail-oriented and experienced AR/O2C Specialist with German to join our O2C team. The ideal candidate will be responsible for managing the accounts receivable process, ensuring timely and accurate invoicing, and maintaining strong relationships with customer. Key...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Miejsce pracy: Wrocław (biuro/praca zdalna, wyjazdy) Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za pozyskiwanie klientów, przygotowywanie ofert handlowych, realizowanie procesu sprzedaży oraz budowanie długotrwałych i satysfakcjonujących relacji z dotychczasowymi klientami...
Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów.
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 dni
Twój zakres obowiązków prowadzenie ksiąg handlowych i książki przychodów i rozchodów, prowadzenie ewidencji środków trwałych, prowadzenie ewidencji środków płatniczych, w tym rozrachunków, bieżący kontakt z Klientami, rozmowy, spotkania oraz bieżące wsparcie doradcze dla...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: Wystawianie faktur sprzedaży; Księgowanie dokumentów zakupu i sprzedaży oraz sprawdzanie ich poprawności i kompletności; Księgowanie wyciągów bankowych; Weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i księgowym; Rozliczanie RMK;...
HRK jest jedną z największych i najbardziej doświadczonych polskich organizacji doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Dostarczamy naszym klientom rozwiązania potrzebne na każdym etapie cyklu życia pracownika w organizacji – od rekrutacji i employer brandingu, poprzez ocenę i rozwój pracowników, obsługę kadr i płac, aż po outplacement. Istniejemy od 2000 roku i działamy w oparciu o zespoły dedykowane do obsługi poszczególnych branż i sektorów rynkowych oraz oddziały regionalne.
Dla Naszego Klienta, międzynarodowej firmy o ugruntowanej pozycji na rynku, poszukjemy osoby na stanowisko:
GL Accountant with English Wrocław
Zadania:
Obsługa procesów księgowych w dziale księgi głównej,
Zapewnianie zgodności danych księgi głównej z księgami pomocniczymi oraz spójności dziennika księgowań,
Przygotowywanie miesięcznych, kwartalnych oraz rocznych raportów,
Uczestnictwo w procesach zamknięcia miesiąca oraz zamknięcia roku,
Kontrola prawidłowości transakcji finansowych oraz nadzór nad sprawnym obiegiem dokumentów,
Koordynacja procesu dokumentowania polityk oraz procedur księgowych,
Wprowadzanie usprawnień oraz dbałość o rozwój wewnętrznych procesów,
Aktywna komunikacja w języku angielskim na co dzień.
Wymagania:
Min. roczne doświadczenie w księgowości w dziale księgi głównej lub w biurze rachunkowym,
Wykształcenie wyższe,
Znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym,
Znajomość innego języka obcego będzie dodatkowym atutem,
Ugruntowana wiedza z dziedziny pełnej księgowości,
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel),
Wysoki poziom umiejętności interpersonalnych.
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV za pomocą formularza znajdującego się poniżej:
Prosimy o dopisanie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wprowadzenie ich do bazy danych firmy HRK S.A z siedzibą w Warszawie przy Pl. Bankowym 2 w celu przedstawiania mi ofert zatrudnienia, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z poź. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania.
Szukamy osoby, która w niedługim czasie chce zostać topową/ym księgową/ym na rynku! Mamy świetny zespół, który współpracuje ze sobą zdalnie, a także ułożone procesy, dzięki którym młodsi księgowi uczą się praktyki pod opiekuńczym okiem specjalistów. Klienci przesyłają nam...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
4 dni
Zadania księgowanie faktur VAT w systemie Invoice4u; kontrola pod względem formalno-prawnym i ilościowym dokumentów źródłowych będących podstawą do wystawiania faktur zakupowych i sprzedażowych; rozliczenia i monitoring należności i zobowiązań; sporządzanie analiz i raportów...
praca zdalna w domu, pełne księgi, wprowadzanie do systemu WF Fakir dokumentów: faktur sprzedaży, faktur zakupu, faktur WNT, WDT, wyciągów bankowych w pln i walucie, rozliczanie różnic kursowych.
Dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych, Przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych, Uzgadnianie kont księgi głównej, Prowadzenie i rozliczanie rozrachunków, Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami, Przygotowanie deklaracji podatkowych,...
Twoje zadania: Większości zadań zapewne się domyślasz, ale to, co musimy podkreślić, to fakt, że pracujemy zdalnie przy pomocy systemu Enova 365 lub Symfonia, dlatego znajomość jednego z tych programów jest konieczna (!) Nadzorowanie procesu księgowania i analizowania ksiąg rachunkowych...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
Job Summary: We are seeking a detail-oriented and experienced AR/O2C Specialist with German to join our O2C team. The ideal candidate will be responsible for managing the accounts receivable process, ensuring timely and accurate invoicing, and maintaining strong relationships with customer. Key...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Miejsce pracy: Wrocław (biuro/praca zdalna, wyjazdy) Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za pozyskiwanie klientów, przygotowywanie ofert handlowych, realizowanie procesu sprzedaży oraz budowanie długotrwałych i satysfakcjonujących relacji z dotychczasowymi klientami...
Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów.
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 dni
Twój zakres obowiązków prowadzenie ksiąg handlowych i książki przychodów i rozchodów, prowadzenie ewidencji środków trwałych, prowadzenie ewidencji środków płatniczych, w tym rozrachunków, bieżący kontakt z Klientami, rozmowy, spotkania oraz bieżące wsparcie doradcze dla...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: Wystawianie faktur sprzedaży; Księgowanie dokumentów zakupu i sprzedaży oraz sprawdzanie ich poprawności i kompletności; Księgowanie wyciągów bankowych; Weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i księgowym; Rozliczanie RMK;...