Duties and responsibilities:
• Documents financial transactions by entering account information
• Performing reconciliation of balance sheet accounts
• Intercompany transactions processing
• Investigation and resolution of any reconciling differences on the assigned accounts
• Fixed Assets accounting
• Performing general ledger balances review, follow-up on open items
• Performing period-end activities
• Assisting with issues or questions from Local Finance and resolution of audit queries
Education and experience:
• 2-4 years of experience in Finance Accounting in RTR Team
• Bachelor's degree or higher
• Fluent English
• Working knowledge of SAP systems
• Team oriented person who can focus on the details
Our Offer:
• Private medical care
• Life insurance
• Retirement scheme
• Multisport card
• Opportunity to develop career path in a new organizational structures
• Modern and friendly work environment with open door policy
• Professional trainings and onboarding package
• Competitive salary
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.