OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Wymiar etatu
1,00 (pełny)
Wydział
Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
Zakres obowiązków
- Obsługa zgłoszeń prac geodezyjnych: przygotowywanie i wydawanie kopii materiałów zasobu wydawanie dokumentów obliczenia opłaty i licencji,
- Aktualizowanie baz danych prowadzonych w PODGiK o dostarczone opracowania geodezyjno-kartograficzne,
- Przygotowanie materiałów do wyłączenia z zasobu,
- Realizacja wniosków o udostepnienie kopii materiałów zasobu,
- Porządkowanie materiałów geodezyjno- kartograficznych w PODGiK,
- Przygotowywanie pism i sprawozdań,
Warunki pracy
- Praca na stanowisku biurowym w siedzibie urzędu przy ul. Górnej 13, w godzinach poniedziałek 8:00-17:00, od wtorku do czwartku 8:00 – 16:00, piątek 8:00-15:00
- Praca wymaga obsługi urządzeń: komputer, drukarka, telefon/fax, ksero i skaner;
- Praca wymaga przemieszczania się pomiędzy częściami budynku lub innymi budynkami urzędu;
- Budynek, w którym wykonywana będzie praca nie posiada windy, szerokich drzwi oraz poza parterem toalet przystosowanych do osób niepełnosprawnych.
Wymagania niezbędne
Wykształcenie
średnie Geodezyjne,
Staż pracy
Minimum 3 lata stażu pracy
Znajomość aktów prawnych
- Ustawa prawo geodezyjne i kartograficzne oraz akty wykonawcze,
- Kodeks Postępowania Administracyjnego,
- Ustawa o gospodarce nieruchomościami w zakresie podziałów nieruchomościami,
- Ustawa o pracownikach samorządowych.
Umiejętności
- Umiejętność stosowania przepisów dotyczących geodezji i kartografii,
- Umiejętność obsługi programów i sprzętu informatycznego,
- Umiejętność obsługi sprzętu biurowego,
- Obsługa programów EWOPIS+EWMAPA, OŚRODEK, REJCEN.
Wymagania dodatkowe (pożądane)
Wykształcenie
Wyższe I bądź II stopnia w zakresie geodezji i kartografii.
Doświadczenie zawodowe
Co najmniej rok doświadczenia w obszarze geodezji i kartografii i/lub samorządu terytorialnego.
Uprawnienia zawodowe lub inne umiejętności
Uprawnienia zawodowe z geodezji i kartografii w zakresach 1 i 2.
Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV).
- List motywacyjny - podpisany własnoręcznie.
- Kwestionariusz osobowy (dostępny w BIP Powiatu Otwockiego).
- Informacja dotycząca rekrutacji w systemie internetowym (dostępny w BIP Powiatu Otwockiego) - podpisana własnoręcznie.
- Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa, pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie odnośnie pracy w organach samorządu terytorialnego lub kserokopia zaświadczenia o zdaniu z wynikiem pozytywnym egzaminu kończącego służbę przygotowawczą.
- Oświadczenie o wyrażeniu dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze, w tym wolne kierownicze stanowisko urzędnicze (dostępne w BIP Powiatu Otwockiego).
- Kopie dokumentów poświadczające wykształcenie (np. kopia dyplomu lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów).
- Kopie innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje i umiejętności zawodowe.
- Kopie dokumentów poświadczających doświadczenie zawodowe (np. świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, umów zleceń, zaświadczeń o odbyciu stażu).
- Kopie dokumentów potwierdzających ewentualną niepełnosprawność.
Miejsce i termin składania dokumentów
Dokumenty aplikacyjne należy składać - w terminie 10 dni od daty opublikowania ogłoszenia w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Otwockiego (www.bip.powiat-otwocki.pl), to jest do dnia 6 czerwca 2021r., w formie papierowej z dopiskiem „ ogłoszenie na stanowisko Geodety” w Starostwie Powiatowym w Otwocku ul. Górna 13, 05-400 Otwock, za pośrednictwem platformy ePUAP lub na adres e-mailowy rekrutacja@powiat-otwocki.pl.
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po terminie nie będą rozpatrywane.
Informacje dodatkowe
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Otwocku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.
- O zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku mogą ubiegać się obywatele polscy, gdyż stanowisko związane jest z wykonywaniem władzy publicznej.
- Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne lub te, które wpłyną po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane. Wybrani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o terminach poszczególnych etapów naboru. Ostateczna Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Powiatu Otwockiego.
- Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Na podstawie art. 7 ust. 1 RODO oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie przez administratora, którym jest Starostwo Powiatowe w Otwocku moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na stanowisko Głównego Specjalisty w Dziale Kadr Starostwa Powiatowego w Otwocku. Powyższa zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt 11 RODO.
- Starosta Otwocki zastrzega sobie prawo do pozostawienia naboru bez rozstrzygnięcia.