Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Geodeta

Starostwo Powiatowe w Otwocku
Otwock
specjalista (mid)
pełny etat
praca stacjonarna
1298 dni temu

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE


Geodeta
Miejsce pracy: Otwock

Wymiar etatu

1,00 (pełny)

 

Wydział

Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej

 

Zakres obowiązków

  • Obsługa zgłoszeń prac geodezyjnych: przygotowywanie i wydawanie kopii materiałów zasobu wydawanie dokumentów obliczenia opłaty i licencji,
  • Aktualizowanie baz danych prowadzonych w PODGiK o dostarczone opracowania geodezyjno-kartograficzne,
  • Przygotowanie materiałów do wyłączenia z zasobu,
  • Realizacja wniosków o udostepnienie kopii materiałów zasobu,
  • Porządkowanie materiałów geodezyjno- kartograficznych w PODGiK,
  • Przygotowywanie pism i sprawozdań,

Warunki pracy

  • Praca na stanowisku biurowym w siedzibie urzędu przy ul. Górnej 13, w godzinach poniedziałek 8:00-17:00, od wtorku do czwartku 8:00 – 16:00, piątek 8:00-15:00
  • Praca wymaga obsługi urządzeń: komputer, drukarka, telefon/fax, ksero i skaner;
  • Praca wymaga przemieszczania się pomiędzy częściami budynku lub innymi budynkami urzędu;
  • Budynek, w którym wykonywana będzie praca nie posiada windy, szerokich drzwi oraz poza parterem toalet przystosowanych do osób niepełnosprawnych.

Wymagania niezbędne

 

Wykształcenie

średnie Geodezyjne,

 

Staż pracy

Minimum 3 lata stażu pracy

 

Znajomość aktów prawnych

  • Ustawa prawo geodezyjne i kartograficzne oraz akty wykonawcze,
  • Kodeks Postępowania Administracyjnego,
  • Ustawa o gospodarce nieruchomościami w zakresie podziałów nieruchomościami,
  • Ustawa o pracownikach samorządowych.

Umiejętności

  • Umiejętność stosowania przepisów dotyczących geodezji i kartografii,
  • Umiejętność obsługi programów i sprzętu informatycznego,
  • Umiejętność obsługi sprzętu biurowego,
  • Obsługa programów EWOPIS+EWMAPA, OŚRODEK, REJCEN.

Wymagania dodatkowe (pożądane)

 

Wykształcenie

Wyższe I bądź II stopnia w zakresie geodezji i kartografii.

 

Doświadczenie zawodowe

Co najmniej rok doświadczenia w obszarze geodezji i kartografii i/lub samorządu terytorialnego.

 

Uprawnienia zawodowe lub inne umiejętności

Uprawnienia zawodowe z geodezji i kartografii w zakresach 1 i 2.

 

Wymagane dokumenty

  • Życiorys (CV).
  • List motywacyjny - podpisany własnoręcznie.
  • Kwestionariusz osobowy (dostępny w BIP Powiatu Otwockiego).
  • Informacja dotycząca rekrutacji w systemie internetowym (dostępny w BIP Powiatu Otwockiego) - podpisana własnoręcznie.
  • Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa, pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych.
  • Oświadczenie odnośnie pracy w organach samorządu terytorialnego lub kserokopia zaświadczenia o zdaniu z wynikiem pozytywnym egzaminu kończącego służbę przygotowawczą.
  • Oświadczenie o wyrażeniu dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze, w tym wolne kierownicze stanowisko urzędnicze (dostępne w BIP Powiatu Otwockiego).
  • Kopie dokumentów poświadczające wykształcenie (np. kopia dyplomu lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów).
  • Kopie innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje i umiejętności zawodowe.
  • Kopie dokumentów poświadczających doświadczenie zawodowe (np. świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, umów zleceń, zaświadczeń o odbyciu stażu).
  • Kopie dokumentów potwierdzających ewentualną niepełnosprawność.

Miejsce i termin składania dokumentów

Dokumenty aplikacyjne należy składać - w terminie 10 dni od daty opublikowania ogłoszenia w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Otwockiego (www.bip.powiat-otwocki.pl), to jest do dnia 6 czerwca 2021r., w formie papierowej z  dopiskiem „ ogłoszenie na stanowisko Geodety” w Starostwie Powiatowym w Otwocku ul. Górna 13, 05-400 Otwock, za pośrednictwem platformy ePUAP lub na adres e-mailowy rekrutacja@powiat-otwocki.pl.

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po terminie nie będą rozpatrywane.

 

Informacje dodatkowe

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Otwocku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.
  • O zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku mogą ubiegać się obywatele polscy, gdyż stanowisko związane jest z wykonywaniem władzy publicznej.
  • Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne lub te, które wpłyną po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane. Wybrani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o terminach poszczególnych etapów naboru. Ostateczna Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Powiatu Otwockiego.
  • Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Na podstawie art. 7 ust. 1 RODO oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie przez administratora, którym jest Starostwo Powiatowe w Otwocku moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na stanowisko Głównego Specjalisty w Dziale Kadr Starostwa Powiatowego w Otwocku. Powyższa zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt 11 RODO.
  • Starosta Otwocki zastrzega sobie prawo do pozostawienia naboru bez rozstrzygnięcia.
 

Podobne oferty