Najnowsze oferty pracy

  • Zastępca Dyrektora Hotelu

    Klient portalu Praca.pl   Rzeszów    praca stacjonarna
    dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 godz.
    koordynacja codziennego operacyjnego funkcjonowania hotelu, częściowe zarządzanie personelem oraz nadzorowanie prac hotelu, udział w kontroli, monitorowaniu oraz raportowaniu realizacji budżetu, prowadzenie działań marketingowych i sprzedażowych, wsparcie Dyrektora Hotelu w optymalizacji...
  • Menedżer ds. Finansowych, Kadrowych i IT

    Fundacja GAJUSZ   Łódź, ul. Gen. Jarosława Dąbrowskiego 87    praca stacjonarna
    menedżer  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Stanowisko, które Ci oferujemy, to funkcja Zastępcy Dyrektora Administracyjno-Finansowego – rola, która wymaga osoby z szerokimi kompetencjami, zarówno w obszarze zarządzania ludźmi (specjalistami w swojej dziedzinie), jak i strategicznego podejścia do finansów i technologii. Idealny...
Zobacz więcej ofert pracy

General Manager

Barona HR Services Sp. z o.o.
pomorskie, Trójmiasto
praca stacjonarna
3351 dni temu

Barona was founded in 1999 and today we are the leading Finnish HR service provider. Since 2012 we have been present in Poland where we specialize in multilingual recruitment in BPO/SSC/ITO, Manufacturing and Engineering as well as IT sectors. We are innovative in seeking new solutions to match the needs of companies and employees. The fundamental principle of our operations is a long-term and result-oriented partnership with our Clients. Our objective is to exceed our Clients' and candidates ́ expectations. Barona Group turnover in 2014 was € 165m.

 

Barona Human Resource Services Sp. z o.o. is registered agency (license no 8297).

 

Our Client is a Nordic-based naval architecture and engineering firm specializing in consulting, design and engineering from small concept development tasks and studies to complete engineering packages in the marine field. Our Client offers services to the Marine and Offshore industries worldwide.
Currently we are looking for our globally well-known Client in Tri-city area candidates for the position of:


General Manager

Miejsce pracy: Trójmiasto

Job description:
  • Preparation of the annual budget
  • Approves investment projects and purchasing agreements according to approved budget
  • Responsible for the overall development of the office and business including subcontractor and customer agreements, hiring of new employees and compensation.
  • Financial responsible (Profit & Loss)
  • Responsible for the training and development plans
  • Reporting directly to the company's Board of Directors
  • Responsible for the company's sales and marketing activities
  • Active business development in Poland and internationally
  • Responsible for customer interface
  • Represent the company in official and public events
We are looking for candidates with:
  • Good knowledge of the Engineering market in the region
  • Fluency in Polish and good command of English
  • Preferably degree in naval architecture/engineering
  • Experience in project and people management
  • Previous work and management experience in SME sized engineering company
  • Previous financial and management responsibility of similar organization is an advantage
  • Self-driven and motivated to work for constant growth of the business and development of the company
  • A team player who knows how to build a well-working team
  • Must have understanding of shipbuilding in generally
What our Client offers:
  • Chose person shall be hired by a contract of employment (non-managerial contract)
  • A comprehensive health service
  • Result-based personal bonus policy
 

Podobne oferty

  • Zastępca Dyrektora Hotelu

    Klient portalu Praca.pl   Rzeszów    praca stacjonarna
    dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 godz.
    koordynacja codziennego operacyjnego funkcjonowania hotelu, częściowe zarządzanie personelem oraz nadzorowanie prac hotelu, udział w kontroli, monitorowaniu oraz raportowaniu realizacji budżetu, prowadzenie działań marketingowych i sprzedażowych, wsparcie Dyrektora Hotelu w optymalizacji...
  • Menedżer ds. Finansowych, Kadrowych i IT

    Fundacja GAJUSZ   Łódź, ul. Gen. Jarosława Dąbrowskiego 87    praca stacjonarna
    menedżer  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Stanowisko, które Ci oferujemy, to funkcja Zastępcy Dyrektora Administracyjno-Finansowego – rola, która wymaga osoby z szerokimi kompetencjami, zarówno w obszarze zarządzania ludźmi (specjalistami w swojej dziedzinie), jak i strategicznego podejścia do finansów i technologii. Idealny...