Najnowsze oferty pracy

  • Customer Care Coordinator with German and English

    Formanway   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Responsibilities: Resolving customer queries received via website (DACH region) Making calls to cold leads; Responsibility for sales calls to end users (B2B) Website product support; Managing the CRM system (Salesforce) Delivering a positive customer experience at all times; Supporting Customer Care...
  • Specjalista / Specjalistka HelpDesk

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne) zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont...
  • Specjalista ds. IT

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
  • Specjalista / Specjalistka IT z j. niemieckim

    Nowy Styl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Specjalista / Specjalistka IT

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Specjalista / Specjalistka IT z j. niemieckim

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Pracownik ds. Wsparcia IT

    Cryptocurrency Software Solutions Adam Gramowski   Bydgoszcz    praca hybrydowa / stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    obsługa i konfiguracaja komputera; konfiguracja karty sieciowej; instalowanie sterowników; czytanie plików z zapisu działania programu ( logi) lutowanie;
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Pracownik help desk Warszawa
Front Office Operator / Service Desk

Front Office Operator / Service Desk

Xstream Sp. z o. o.
Warszawa, Warsaw
praca stacjonarna
3906 dni temu

Since starting up over 14 years ago, we have been pioneers in the online video industry – which is often described as the future of TV. Today, we are growing faster than ever but our culture remains the same: everyone who works for us gets the opportunity to make an impact. We believe this focus on individual responsibility is key to our success.

 

We are looking for candidates for the position of


Front Office Operator / Service Desk

Location: Warsaw

Main responsibilities:

  • Handing of Incidents/Service Requests from reception until closure and assurance of the time restoration within SLA
  • Correct understanding, translation and assignment of incidents to the right group, following processes and procedures
  • Follow-up on incidents registered but not solved, escalated, referred or cleared but not closed
  • Creation of Trouble Tickets in the TT Management system based on automated monitoring tools/customer notifications (telephone, email)
  • Creation/update of Knowledge Base with actions taken for resolution of the incidents/problems
  • Interaction with other technicians within the team and other parts of organization
  • Support Problem Management root cause analysis of errors related to customer complaints through reports on Trouble Ticket lifecycle
  • 24/7 work in the office in Warsaw (3 shifts)

Qualifications:

  • Excellent command of English language (B2/C1 based on http://en.wikipedia.org/wiki/Common_European_Framework_of_Reference_for_Languages),
  • Experience in administration/troubleshooting of following systems (Ubuntu, Citrix Xenserver 6, Windows Server/Desktop)
  • Experience in administration/troubleshooting of following services (dns, apache, tomcat, mysql)
  • Experience in programming - php, C#
  • Experience in 1st/2nd line of support in 24/7 organization
  • Experience in work with Trouble Ticket Management application (Remedy or similar)
  • Experience in administration/basic troubleshooting of storage systems - FreeNAS, Oracle storage will be additional advantage
  • Use of IT monitoring tools (Nagios, Cacti, Observium, New relic)
  • Experience in support of multimedia delivery (VoD) platforms will be an advantage
  • Communication and Presentation skills for customer support
  • Stress resistance, Perseverance, Accuracy and Customer focus
  • Takes initiative
  • Multi tasking capabilities
  • ITIL certificate – will be an additional advantage

What Xstream offers you:

  • You can expect salary form 6 000 to 9 000 PLN
  • Opportunity to choice - if you meant to be employed under a regular contract of or as a B2B contractor
  • Xstream’ly great package of benefits such as medical care, prepaid cards
  • Multilunch and Multibenefit (including multisport) and many others
  • Becoming a part of a very high qualified team, for which work is a passion.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)
 

Podobne oferty

  • Customer Care Coordinator with German and English

    Formanway   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Responsibilities: Resolving customer queries received via website (DACH region) Making calls to cold leads; Responsibility for sales calls to end users (B2B) Website product support; Managing the CRM system (Salesforce) Delivering a positive customer experience at all times; Supporting Customer Care...
  • Specjalista / Specjalistka HelpDesk

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne) zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont...
  • Specjalista ds. IT

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
  • Specjalista / Specjalistka IT z j. niemieckim

    Nowy Styl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Specjalista / Specjalistka IT

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Specjalista / Specjalistka IT z j. niemieckim

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Pracownik ds. Wsparcia IT

    Cryptocurrency Software Solutions Adam Gramowski   Bydgoszcz    praca hybrydowa / stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    obsługa i konfiguracaja komputera; konfiguracja karty sieciowej; instalowanie sterowników; czytanie plików z zapisu działania programu ( logi) lutowanie;