The Orbis Hotel Group is the largest network of hotels in Poland and in Eastern Europe. Orbis comprises more than 100 hotels and is the sole licensor of all Accor brands in 16 countries including Bosnia and Herzegovina, Bulgaria, Croatia, Czech Republic, Estonia, Hungary, Latvia, Lithuania, Macedonia, Moldova, Montenegro, Poland, Romania, Serbia, Slovakia and Slovenia. It offers a total of almost 19,000 rooms. The hotels operate under the brand names Sofitel, Pullman, M Gallery, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles and ibis budget. These brands, recognized throughout the world, provide a quality of service to various standards, ranging from luxury 5-star to budget 1-star hotels.
SOFITEL GRAND SOPOT
is looking for the dynamic and experienced
The Front Office Manager is responsible for giving direction to the entire Front Office, Bell Services, Concierge, and Guest Services departments. The Front Office Manager is responsible for continually focusing on service quality and guests satisfaction.
Qualifications:
- Minimum of 2 years front office management experience, preferably in the luxury setting,
- Excellent knowledge of English,
- A strong understanding of operational controls, budgeting, forecasting, and scheduling,
- Strong oral and written communication skills,
- Ability to train and develop team members,
- Ability to work effectively in a team environment and take initiative,
- Excellent organizational skills,
- Computer skills (word processing and spreadsheet).
Offering:
- opportunities for professional development,
- professional trainings offered by Accor Academy and Sofitel brand,
- social benefits like private health care, Multisport card and other.
Poznaj
Accor
Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w 5 000 hotelach, kurortach i rezydencjach w 110 krajach świata.
Z 300 000 pracownikami we wszystkich czterech zakątkach świata, różnorodność jest dla naszej Grupy codziennością. Ta ambicja, którą chcemy razem z Wami realizować, stanowi część dążenia do otwartości, promowania równości w miejscu pracy i zapobiegania dyskryminacji, wszędzie tam, gdzie działamy.
Accor dysponuje niezrównanym portfolio marek hoteli, od luksusowych po ekonomiczne i od ponad 50 lat świadczy usługi związane z gościnnością. Oprócz zakwaterowania, dzięki świadczonym usługom w zakresie gastronomii, rozrywki, wellbeing i coworkingu, Accor umożliwia nowe sposoby życia, pracy i spędzania czasu wolnego.
Aby realizować cele biznesowe, portfolio Accor obejmuje także działalność ukierunkowaną na dystrybucję usług, działania operacyjne i doświadczenia w branży hotelarskiej. Goście mają dostęp do jednego z najbardziej atrakcyjnych programów lojalnościowych na świecie. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez szkolenia zawodowe i dostęp do miejsc pracy.