Od ponad 25 lat jesteśmy na polskim rynku liderem w obszarze rozwiązań Customer Experience Management. Każdego dnia podejmujemy nowe wyzwania. Dostarczamy naszym klientom rozwiązania pozwalające na doskonalenie procesów biznesowych i lepsze zarządzanie obsługą klientów.
Współpraca z wartościowymi i ambitnymi ludźmi posiadającymi wysokie kwalifikacje jest kluczem do sukcesu naszej firmy. Poszukujemy ludzi kreatywnych, pracowitych i energicznych, którzy będą podzielać wyznawane przez nas wartości. Aktualnie szukamy osoby, która dołączy do naszego zespołu na stanowisko:
Front-End Developer/ Konsultant wdrożeń IT
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- Implementacja warstwy webowej aplikacji w oparciu o usługi REST
- Współpraca z programistami odpowiedzialnymi za backend
- Integrowanie rozwiązań frontendowych z platformą backendową poprzez REST API
- Utrzymywanie istniejących interfejsów użytkownika
- Analiza wymagań klienta oraz konfiguracja systemu wg wymagań opisanych podczas analizy przedwdrożeniowej,
- Bezpośrednia współpraca z klientami (mail, telefon, wizyta wdrożeniowa) podczas realizacji prac wdrożeniowych,
- Przygotowanie dokumentacji powdrożeniowej,
- Wsparcie użytkowników systemu, rozwiązywanie bieżących problemów
- Testowanie zmian dotyczących systemu
Wymagania:
- Ogólna znajomość technologii informatycznych związanych z aplikacjami WWW
- Doświadczenie w administrowaniu systemami informatycznymi
- Znajomość MS SQL Server oraz języka SQL,
- Znajomość systemów operacyjnych Windows, w tym serwerowych
- Bardzo dobra organizacja pracy, skrupulatność i wysokie zaangażowanie
- Prawo jazdy kat.B
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Gotowość do wyjazdów służbowych (sporadyczne)
Dodatkowym atutem będą:
- Doświadczenie w programowaniu w języku PHP, znajomość frameworku Symphony
- Doświadczenie w programowaniu w języku JAVA, Groovy, znajomość frameworku Spring
- Doświadczenie w tworzeniu aplikacji WWW, znajomość frameworków Angular, jQuery, praca z interfejsami typu Rest
Oferujemy:
- Rozwojową pracę w bardzo ciekawej niszy Customer Experience Management
- Stabilną pracę w przyjaznej i koleżeńskiej atmosferze
- Możliwość awansu
- Elastyczny czas pracy sprzyjający równowadze pomiędzy życiem prywatnym i zawodowym
- Elastyczne warunki zatrudnienia: umowa o pracę lub B2B
- Wynagrodzenie progresywne w miarę pozyskiwania wewnętrznych kompetencji i doświadczenia
- System premiowania
- Benefity pozapłacowe - wsparcie finansowe inicjatyw pracowniczych w zakresie sportowego i zdrowego stylu życia z uwzględnieniem twoich/indywidualnych preferencji
- Dostęp do grupowego ubezpieczenia NNW
- Pracę w przestronnym biurze, w dogodnej lokalizacji
- Szkolenia w Polsce i za granicą
- Eventy integracyjne