SOFITEL WROCLAW OLD TOWN
- You feel someone unique
You share our passion of hospitality
You make our expertise grow
You dare to go further
You have a spirit of conquest
You are innovative
Trust and respect are your basics - If you are the person, then we are waiting for YOU
- Training and development opportunities
- Individual Private Medical Insurance
- Independent, creative and responsible work
- Opportunity to be a part of team of successful hotel brand
- Minimum 3 years working experience in Restaurant, Bar and Banqueting area in a luxury hotel on managerial position
- Excellent English proficiency, other languages would be an advantage
- Possess exceptional leadership, communication, organization and relationship skills
- Ability to work under pressure, pleasing personality, polite and courteous
- Flexibility, problem solving and decision making skills
- Ability to train and develop team members
- Communicative, initiative and creativity
If You meet the requirements we will be happy to welcome You IN OUR TEAM.
The mission will focus on meeting our guests’ satisfaction, achieve economical and quality objectives, build strong and motivated team and take care of their individual development.
- Placing emphasis on operations to ensure that the entire Food & Beverage Operations runs smoothly and up to Sofitel Standards
- Developing and administrating F&B budget, action plan and promotional activities of the department to stimulate sales and profit while controlling operating expenses,
- Following Food Safety and Hygiene regulations to international standards and ensuring compliance with all local regulations
- Coordinate implementation and continuous facilitation of Sofitel brand markers and F&B ritual
- Create and maintain the Cousu Main service philosophy throughout the entire team by applying value based leadership
- Emphasis, stimulate and teach Accor and Sofitel Values
- Establishing control procedures in all Operations in accordance with the Hotel policy and controls all kind of costs: food cost, labour, operating expenses and develops revenue generation solutions to maximize profit.
Poznaj
Accor
Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w 5 000 hotelach, kurortach i rezydencjach w 110 krajach świata.
Z 300 000 pracownikami we wszystkich czterech zakątkach świata, różnorodność jest dla naszej Grupy codziennością. Ta ambicja, którą chcemy razem z Wami realizować, stanowi część dążenia do otwartości, promowania równości w miejscu pracy i zapobiegania dyskryminacji, wszędzie tam, gdzie działamy.
Accor dysponuje niezrównanym portfolio marek hoteli, od luksusowych po ekonomiczne i od ponad 50 lat świadczy usługi związane z gościnnością. Oprócz zakwaterowania, dzięki świadczonym usługom w zakresie gastronomii, rozrywki, wellbeing i coworkingu, Accor umożliwia nowe sposoby życia, pracy i spędzania czasu wolnego.
Aby realizować cele biznesowe, portfolio Accor obejmuje także działalność ukierunkowaną na dystrybucję usług, działania operacyjne i doświadczenia w branży hotelarskiej. Goście mają dostęp do jednego z najbardziej atrakcyjnych programów lojalnościowych na świecie. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez szkolenia zawodowe i dostęp do miejsc pracy.