Finansowy Partner Biznesowy / Financial Business Partner [rekrutacja online]
Miejsce pracy: Pieńków (pow. nowodworski)
Co zyskasz dołączając do naszego zespołu?
- Umowę o pracę
- Opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny
- Atrakcyjny system premiowy
- Kafeterię szkoleń
- Zdrowie na 5 (akcje profilaktyczne, konsultacje medyczne, seminaria, szczepienia)
- Możliwość realizacji swoich pasji (sport, wolontariat, ekologia)
- Zorganizowany transport do pracy lub parking
- Eventy integracyjne (Festiwal Wartości, Mikołajki, Spotkanie świąteczne)
Za co będziesz odpowiadać?
- Przygotowanie budżetów (w tym wieloletnich) oraz jego kolejnych aktualizacji dla wybranych obszarów,
- Kontrola i analiza realizacji budżetów (analiza odchyleń) dla wybranych obszarów
- Udział w procesie zamknięcia miesiąca,
- Dostarczenie kierownictwu firmy terminowej i czytelnej informacji zarządczej (raporty miesięczne, kwartalne, roczne) dla wybranych obszarów,
- Tworzenie raportów i analiz finansowych wraz z rekomendacją dla kierownictwa firmy, w tym raportów i analiz scenariuszowych ad hoc dla wybranych obszarów,
- Aktywna współpraca ze wszystkimi obszarami biznesowymi w ramach organizacji w zakresie przygotowania wielowymiarowych analiz, w tym wykorzystania budżetów kosztowych/rabatowych i realizacji sprzedaży oraz rekomendacji działań,
- Prezentacja wyników w trakcie cyklicznych spotkań z partnerami biznesowymi z elementami rekomendacji działań optymalizacyjnych,
- Poszukiwanie rozwiązań optymalizujących narzędzia analityczne i usprawniających raportowanie,
- Udział w projektach strategicznych obszaru Finansowego oraz całej organizacji (m.in. wdrożenia nowych systemów/aplikacji, dostosowania narzędzi, itd,),
- Monitorowanie wpływu decyzji biznesowych na wyniki finansowe organizacji.
- Udział we wdrożeniach nowych usług i produktów od strony finansowej.
Co jest dla nas ważne?
- Wyższe wykształcenie kierunkowe,
- 3-5 lat doświadczenia pracy w kontrolingu lub finansach (mile widziane w branży farmaceutycznej/FMCG)
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- Wiedza z zakresu procesów biznesowych funkcjonujących w przedsiębiorstwie,
- Znajomość zagadnień planowania finansowego krótkookresowego i długookresowego,
- Umiejętność przygotowania raportów zarządczych na potrzeby managerów różnych szczebli, wyciągania i prezentacji wniosków,
- Komunikatywność i samodzielność,
- Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu,
- Biegła znajomość MS Excel,
- Znajomość zasad ewidencji księgowej,
- Znajomość zasad przygotowania sprawozdań finansowych, jednostkowych i skonsolidowanych,
- Znajomość funkcjonowania systemów księgowych typu ERP,
- Wiedza na temat zasad sporządzania i kontroli wykonania budżetów.