Najnowsze oferty pracy

  • Junior Accountant in Financial Masterdata

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    About the job: We are seeking a detail-oriented and analytical Junior Accountant to join our A2R team. The successful candidate will be responsible for managing and maintaining our financial master data, while ensuring accuracy and consistency across all financial systems. Specifically, you will:...
  • Specjalista / Specjalistka ds. ekonomiczno - rozliczeniowych

    UNIBEP S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Twój zakres obowiązków Bieżące wsparcie kierownika kontraktu w obszarze administracyjno-księgowym związanym z realizacją projektu budowlanego, Wprowadzanie faktur oraz danych do systemu ERP, Analiza danych dotyczących realizowanego kontraktu, Sporządzanie pism, zestawień i raportów na...
  • Securities and Funds Settlements Specialist

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Work model: Hybrid (3 days/week from the office) Fixed-term contract of employment (1 year) What we do As Top Employer, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in...
  • Specjalista ds. rozliczeń (kontrakt budowlany)

    Trakcja S.A.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych między Wykonawcą a Zamawiającym (PŚP) jako podstawa faktur sprzedażowych. Rozliczenia robót Podwykonawców, zleceń wewnętrznych i umowy Konsorcjum. Opracowanie wewnętrznych harmonogramów planowanej sprzedaży. Analiza i kontrola...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Rozliczeń

    Invimed   Wrocław, ul. Dąbrowskiego 44​    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: realizacja zadań związanych z prawidłowym rozliczeniem dofinansowań do procedur zapłodnień pozaustrojowego ze środków publicznych ​ zgodnie z obowiązującymi procedurami oraz terminami, weryfikacja dokumentacji, kosztów poszczególnych procedur medycznych oraz...
  • Specjalista ds. rozliczeń

    Carcon sp. z o.o.   Macierzysz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   5 500 - 6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Wprowadzanie faktur kosztowych i sprzedażowych do systemu; Rozliczanie transakcji z wyciągów bankowych; Rozliczenie płatności gotówkowych, przelewy24, pobrania itp. Rozliczanie zaliczek pracowniczych; Rozliczenie kilometrówek pracowników; Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów; Zarządzanie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Rozliczeń

    Invimed   Poznań, ul Baraniaka 88E    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Aplikuj jeżeli: posiadasz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, posiadasz doświadczenie w rozliczaniu środków unijnych, dotacji rządowych i dofinansowań - warunek konieczny, posiadasz wykształcenie wyższe - preferowane kierunki: finanse, rachunkowość, kontroling; jesteś osobą,...
  • Specjalista ds. rozliczeń

    MEDIKAR   Warszawa, ul. Sielecka 22    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    sprawozdawanie i rozliczanie świadczeń i kontraktów NFZ; bieżąca obsługa spraw związanych z kontraktami z NFZ; analiza realizacji umowy z NFZ; zgłaszanie bieżących zmian w Systemie Obsługi Potencjału; pomoc w przygotowywaniu ofert i dokumentacji w postępowaniu konkursowym do NFZ;...
  • Specjalista ds. Korporacyjnych Operacji Biznesowych

    GRUPA PZU   Poznań    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Prowadzenie rozliczeń z klientami, brokerami, agentami i koasekuratorami oraz właściwymi obszarami Spółki; Ewidencjonowanie danych w systemach, m.in.: polisy, faktury, rachunki oraz weksle; Obsługę składki zaległej poprzez weryfikację stanu zaległości, prowadzenie wyjaśnień z klientami...
  • Młodszy Specjalista ds. Rozliczeń Klientów

    Grupa Outworking   Pruszków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę tymczasową  pełny etat   30,50 - 32,00 zł brutto/godz.
    10 dni
    Opis stanowiska: Terminowe prowadzenie rozliczeń Klientów Współpraca z działem wsparcia sprzedaży (reklamacje) Rozliczenia wewnętrzne Współpraca z pozostałymi pracownikami zespołu
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Pomorskie Gdańsk Specjalista ds. rozliczeń Gdańsk
Financial Operations Specialist - Global Member Support

Financial Operations Specialist - Global Member Support

Arla Global Shared Services Sp. z o.o.
Gdańsk
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna / hybrydowa
12 dni temu
Join us for the exciting opportunity of being a Financial Operations Specialist - Global Member Support, where you'll play a vital role in our unique international team. Be part of an organization that is dedicated to sustainability and supports farmers worldwide.
Financial Operations Specialist - Global Member Support
Miejsce pracy: Gdańsk

 

About the role:

To enhance our support for farmer owners (members), we established a dedicated team in Gdansk over two years ago. As a Financial Operations Specialist – Global Member Support, your primary responsibility will be to ensure accurate and timely pre-payments and main payments to our 8000+ farmer owners across 7 European countries (Denmark, Sweden, Great Britain, Germany, Luxembourg, Belgium, and The Netherlands). Joining our department, you will have the opportunity to deliver an exceptional farmer experience by:

  • Preparing and executing milk settlements, including payments, invoicing, and financial arrangements.
  • Handling payment-related tasks, ensuring seamless and efficient processing of financial transactions.
  • Collaborating with the team, internal stakeholders, and external partners to streamline the payment process across all markets.
  • Assisting in the development and implementation of payment process improvements.
  • Providing quality, accurate, and timely support to farmers' inquiries on a daily basis.
  • Maintaining master data accurately and keeping documentation and knowledge base up to date.
  • Monitoring milk quality results and collaborating with members and 3rd party stakeholders.
  • Participating in relevant IT projects within your area of responsibility.
  • Establishing and nurturing strong relationships and trust with our valued farmers.
  • Working with stakeholders to prioritize farmers' requests and resolve issues promptly.
  • Contributing to knowledge building, exchange, and best practice sharing.
Who are you?

You are a customer-centric and solution-oriented person with a high commitment to delivering and working to improve existing services. You listen to customers and focus on solving challenges proactively. You have strong communication skills and team-oriented approach. You pay attention to details. You like to make a difference and are willing to develop in an unconventional, unique environment by cooperating with our stakeholders.

 

Furthermore, you have:
  • Proficiency in English (B2 level of higher).
  • Proficiency in Danish is a benefit.
  • At least a bachelor's degree.
  • Strong knowledge of Excel, especially advanced functions.
  • Minimum of 2 years of relevant professional experience in finance, accounting or similar.
  • Experience with system implementation, process transition, and process improvement.
  • Project experience and familiarity with Agile framework.
  • Ability to manage complexity and prioritize tasks with a positive and proactive mindset.
  • Attention to detail, self-motivation, and excellent organizational skills.
  • Strong analytical and problem-solving abilities.
  • Adaptability and effectiveness in fast-paced environments.
  • Excellent communication skills and a customer-centric approach.
  • Proven ability to identify and implement process improvements.
  • Experience in the customer service field would be a huge advantage.
What do we offer?
  • International operating environment.
  • Medical care & life insurance.
  • Additional benefits like gym cards, vouchers, travel points or cinema tickets, etc.
  • Scandinavian working style & no dress code.
  • Training with experts & professional induction in a new position.
  • Development programs (function additions, coordinator programme).
  • Financial support for your education.
  • Relocation package.
  • Referral program for employees.
  • Employee Assistance Program (legal, psychological, health, financial consulting, etc. ).
  • Support for your healthy lifestyle (fruit day, facility for sportsmen, sports challenges and activities, Arla active teams/sports groups).
  • Flexible working time and home office work possibility.
  • Additional holiday depending on the length of employment.
  • Fully paid 30 min. break.
… while in the office you can also use some of below:
  • Modern office space with a beautiful view and high-standard furniture (i.e. adjustable desks).
  • Spacious canteen, delicious coffee and tea available on every floor in specially designed spots.
  • Chill-out rooms with X-box, pool table, board games, football table and swing.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Poznaj

Arla Global Shared Services

Moooo. We are Arla GSS and we deal with business the Scandinavian way.

You most likely associate us with brands like Arla Apetina, Lurpak or Castello. We are part of the global Arla Foods group employing over 20,000 people worldwide and delivering 25 trillion glasses of milk a year. That being said… At our office in Gdańsk Wrzeszcz we do not produce butter or cheese, nor do we conduct milk quality assessment. We are a Global Shared Services Center and we deliver tens of projects in: Finance, IT, Global and Local HR, Risk Controls and Compliance, Supply Chain, Procurement, Customer Service, Member Service and Operations, European Transport Control Center, Supplier Quality Assurance.

Podobne oferty

  • Junior Accountant in Financial Masterdata

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    About the job: We are seeking a detail-oriented and analytical Junior Accountant to join our A2R team. The successful candidate will be responsible for managing and maintaining our financial master data, while ensuring accuracy and consistency across all financial systems. Specifically, you will:...
  • Specjalista / Specjalistka ds. ekonomiczno - rozliczeniowych

    UNIBEP S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Twój zakres obowiązków Bieżące wsparcie kierownika kontraktu w obszarze administracyjno-księgowym związanym z realizacją projektu budowlanego, Wprowadzanie faktur oraz danych do systemu ERP, Analiza danych dotyczących realizowanego kontraktu, Sporządzanie pism, zestawień i raportów na...
  • Securities and Funds Settlements Specialist

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Work model: Hybrid (3 days/week from the office) Fixed-term contract of employment (1 year) What we do As Top Employer, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in...
  • Specjalista ds. rozliczeń (kontrakt budowlany)

    Trakcja S.A.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych między Wykonawcą a Zamawiającym (PŚP) jako podstawa faktur sprzedażowych. Rozliczenia robót Podwykonawców, zleceń wewnętrznych i umowy Konsorcjum. Opracowanie wewnętrznych harmonogramów planowanej sprzedaży. Analiza i kontrola...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Rozliczeń

    Invimed   Wrocław, ul. Dąbrowskiego 44​    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: realizacja zadań związanych z prawidłowym rozliczeniem dofinansowań do procedur zapłodnień pozaustrojowego ze środków publicznych ​ zgodnie z obowiązującymi procedurami oraz terminami, weryfikacja dokumentacji, kosztów poszczególnych procedur medycznych oraz...
  • Specjalista ds. rozliczeń

    Carcon sp. z o.o.   Macierzysz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   5 500 - 6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Wprowadzanie faktur kosztowych i sprzedażowych do systemu; Rozliczanie transakcji z wyciągów bankowych; Rozliczenie płatności gotówkowych, przelewy24, pobrania itp. Rozliczanie zaliczek pracowniczych; Rozliczenie kilometrówek pracowników; Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów; Zarządzanie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Rozliczeń

    Invimed   Poznań, ul Baraniaka 88E    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Aplikuj jeżeli: posiadasz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, posiadasz doświadczenie w rozliczaniu środków unijnych, dotacji rządowych i dofinansowań - warunek konieczny, posiadasz wykształcenie wyższe - preferowane kierunki: finanse, rachunkowość, kontroling; jesteś osobą,...
  • Specjalista ds. rozliczeń

    MEDIKAR   Warszawa, ul. Sielecka 22    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    sprawozdawanie i rozliczanie świadczeń i kontraktów NFZ; bieżąca obsługa spraw związanych z kontraktami z NFZ; analiza realizacji umowy z NFZ; zgłaszanie bieżących zmian w Systemie Obsługi Potencjału; pomoc w przygotowywaniu ofert i dokumentacji w postępowaniu konkursowym do NFZ;...
  • Specjalista ds. Korporacyjnych Operacji Biznesowych

    GRUPA PZU   Poznań    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Prowadzenie rozliczeń z klientami, brokerami, agentami i koasekuratorami oraz właściwymi obszarami Spółki; Ewidencjonowanie danych w systemach, m.in.: polisy, faktury, rachunki oraz weksle; Obsługę składki zaległej poprzez weryfikację stanu zaległości, prowadzenie wyjaśnień z klientami...
  • Młodszy Specjalista ds. Rozliczeń Klientów

    Grupa Outworking   Pruszków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę tymczasową  pełny etat   30,50 - 32,00 zł brutto/godz.
    10 dni
    Opis stanowiska: Terminowe prowadzenie rozliczeń Klientów Współpraca z działem wsparcia sprzedaży (reklamacje) Rozliczenia wewnętrzne Współpraca z pozostałymi pracownikami zespołu