You know us. We want to know you.
Your career is just that; yours. You choose it. You live it. You make it happen.To get the best from it, you need the best opportunities. That’s why opportunities are at the heart of a career with us. Opportunities for you to grow as an individual, to build lasting relationships and make an impact in a place where people, quality and value mean everything.
- work in a regional team which coordinates finance function in almost 30 countries in Central & Eastern Europe,
- function in a multinational environment requiring strong cooperation within the team as well as with internal clients across organization,
- support management with statutory and management reporting, providing accurate and timely information for the regional leadership,
- support budgeting, forecasting and controlling activities,
- support in development of business intelligence based solutions in controlling function,
- participate in various finance related projects for local and regional purposes,
- prepare information related to business processes, accounting and reporting,
- full-time availability required.
- university degree preferably in Finance, Accounting, Economics or Econometrics,
- at least 2 years experience in the finance and controlling functions,
- strong skills in finance, management accounting and reporting areas,
- analytical thinking and ability to successfully resolve complex problems and issues,
- ability to multitask and complete assignments in a timely manner with highest quality standards,
- excellent communication and presenting skills,
- MS Office skills, especially Excel required; VBA skills will be an advantage,
- experience in using Business Intelligence software will be an advantage,
- strong time management skills combined with ability to work under time pressure and tight deadlines,
- ability to work in a multinational team in a fast-moving environment,
- Fluency in English and Polish languages in every day work (written and spoken).
- possibility to learn and develop professionally in a stable, well-recognized consulting organization with the highest standards and work ethics,
- opportunity to build unique competences in the global PwC network,
- great atmosphere and a comfortable working environment,
- competitive salary and benefits package.
Poznaj
PwC
Dlaczego warto?
PwC Polska jest częścią globalnej sieci firm świadczących usługi audytu, doradztwa podatkowego i doradztwa biznesowego oraz technologicznego.
Naszym celem jest pomaganie klientom w osiąganiu ich celów poprzez dostarczanie kompleksowych rozwiązań i specjalistycznej wiedzy branżowej.
Stawiając na innowacyjność i współpracę, umożliwiamy naszym pracownikom wywieranie znaczącego wpływu i wprowadzanie pozytywnych
zmian w świecie biznesu. W PwC oferujemy dynamiczne i integracyjne środowisko pracy, które sprzyja rozwojowi zawodowemu.
Zapewniamy szkolenia i zasoby wspierające rozwój kariery naszych pracowników, umożliwiając im budowanie z nami udanej i satysfakcjonującej kariery.
Dołącz do nas w PwC i uwolnij swój potencjał na świetlaną przyszłość w świecie profesjonalnych usług.
Proces rekrutacji - Studenci i absolwenci
- Krok Aplikacja online
- Krok Game-Based Assessment
- Krok Weryfikacja języka w formie video
- Krok Assessment Center / Rozmowa kwalifikacyjna
Proces rekrutacji - Profesjonaliści
- Krok Aplikacja online
- Krok Telefoniczna rozmowa kwalifikacyjna
- Krok Spotkanie rekrutacyjne