Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Szkoleń

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Obsługa administracyjna kursantów zgłaszających się na kursy i szkolenia, Pozyskiwanie nowych klientów, Promocja i reklama Ośrodka różnymi kanałami komunikacji, Prowadzenie dokumentacji dotyczącej szkoleń, Rozliczanie paliwa, kart drogowych (także przy wykorzystaniu monitorowania GPS),...
  • Pracownik Biurowy

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Opis zadań pracownika/stażysty Bieżąca koordynacja zleceń, kontakt telefoniczny z klientami i osobami współpracującymi z firmą
  • Starszy inspektor kontroli państwowej w Delegaturze NIK

    Najwyższa Izba Kontroli   Poznań    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Zadania realizowane na stanowisku: wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę; ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz...
  • Operator numerów alarmowych w Wydziale Powiadamiania Ratunkowego w Centrum Powiadamiania Ratunkowego

    Wielkopolski Urząd Wojewodzki w Poznaniu   Poznań, ul. Wiśniowa 13a    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   5 669 - 6 194 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    1 dni
    ZAKRES ZADAŃ przyjmowanie i rejestrowanie w dedykowanym systemie informatycznym zgłoszeń przychodzących na numer alarmowy 112 oraz inne numery alarmowe obsługiwane w Centrum, zgodnie z przyjętymi procedurami (w tym przeprowadzanie rozmów z osobami zgłaszającymi w celu uzyskania informacji...
  • Specjalista w Wydziale Koordynacji Ochrony przed Powodzią i Suszą

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Poznań, ul. Chlebowa 4/8    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie spraw związanych z uzgadnianiem m.in. projektów decyzji o warunkach zabudowy, decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gminy w zakresie terenu położonego na obszarach...
  • Główny Specjalista

    specjalista mid / senior  umowa o pracę / o pracę tymczasową  pełny etat
    6 dni
    Wymiar etatu: 1 Wykształcenie: wyższe techniczne, specjalizacja konstrukcyjno-budowlana Zakres obowiązków: wykonywanie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego robót budowlanych wynikających z przepisów Prawa budowlanego; wsparcie merytoryczne i współpraca z samorządowymi jednostkami...
  • Sales Enablement Platform Specialist

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   wielkopolskie    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    siedziba firmy: Szczecin
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    13 dni
    About the team You will be working out of CPBC in Szczecin, but will be part of the Commercial Excellence team that is situated in our HQ in Denmark. On a day-to-day basis, you will collaborate closely together with stakeholders in the business areas, IT colleagues, as well as our local...
  • Pracownik sekretariatu

    Przedsiębiorstwo Budowlane BUDIREM   Sosnowiec    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    obsługa sekretariatu, zarządzanie korespondencją, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz przepływem informacji, inne prace zlecone przez przełożonego.
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalista ds. Rozwoju Sieci Podwykonawców

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Twoje zadania: Pozyskiwanie placówek współpracujących; Bieżąca współpraca z Departamentem Sprzedaży; Organizacja akcji profilaktycznych; Tworzenie i administrowanie dokumentami dotyczące placówek współpracujących; Wsparcie innych Departamentów w organizacji opieki medycznej na terenie...
  • Specjalista ds. wsparcia administracyjnego – dział IT

    ManpowerGroup   Jawor    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę tymczasową
    16 godz.
    Zadania: Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą oraz dbanie o przepływ informacji pomiędzy działami; Prowadzenie archiwum dokumentów; Zaopatrywanie biura w artykuły biurowe i spożywcze; Aktywny udział w posiedzeniach zarządu, przygotowywanie protokołów, raportów i...
Zobacz więcej ofert pracy

Finance Support Officer

Philips Health Systems
wielkopolskie
praca stacjonarna
3028 dni temu
Finance Support Officer

Location: Łódź
Organization: Philips Poland Sp. z o.o.
Job ID no: 210205


Philips is a diversified health and well-being company, focused on improving people’s lives through timely innovations. As a world leader in Healthcare and Lifestyle, Philips integrates technologies and design into people-centric solutions, based on fundamental customer insights.
 
Under the umbrella of Royal Philips, Philips Finance manages and performs transactional finance activities for the company. We are now in the process of consolidating regional European Purchase to Pay (P2P) activities into one Hub in Łódź and we know that people are key to the success of this transition – join us in this exciting journey!

Currently we are looking for a suitable candidate to join us as Finance Support Officer.
 
Your challenge
 
As part of Philips Finance regional Hub in Łódź you will be challenged to cooperate closely with colleagues involved in different financial assignments. You will be responsible for performing wide range of administrative duties as well as supporting development and execution of financial activities within existing finance procedures and methods.

Your responsibilities
 
As a Finance Support Officer you will be:
  • Performing non-repetitive assignments that are mostly stated in general terms and that require own interpretation and some consultation from (senior) colleagues involved.
  • Gathering additional information required to accomplish different financial assignments.
  • Choosing from different possibilities how to best carry out the assignments, adapting known solutions based on experience and basic analysis.
  • Performing marketing, administrative and office support activities for multiple supervisors.
  • Managing internal communication with managers, employees and other Philips departments.
  • Coordinating the maintenance of office equipment.
Your profile
  • University degree in Economics related studies and / or accounting experience
  • Good computer literacy and experience in MS office applications (excellent command of MS Excel and MS PowerPoint is a must).
  • Results and action-oriented individual with good interpersonal and communication skills.
  • Excellent time management skills and ability to multi-task and prioritize work.
  • Proactiveness and ability to work independently.
  • Fluent English. Other European languages are welcome.
Our offer
 
We offer the unique combination of a critical and challenging role and a creative and empowering office environment. You will be actively encouraged to make improvements, establish best in class service and have a direct impact on the success of Philips on a daily basis. 
  • Opportunity to support building new financial capability for Royal Philips.
  • Yearly bonus based on performance achieved.
  • Private medical care with option to extend it to family members.
  • Benefit System cards.
  • Discount for Philips’ products.
  • Relocation package applicable for people moving in from outside of Łódź region.



Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)."
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Szkoleń

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Obsługa administracyjna kursantów zgłaszających się na kursy i szkolenia, Pozyskiwanie nowych klientów, Promocja i reklama Ośrodka różnymi kanałami komunikacji, Prowadzenie dokumentacji dotyczącej szkoleń, Rozliczanie paliwa, kart drogowych (także przy wykorzystaniu monitorowania GPS),...
  • Pracownik Biurowy

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Opis zadań pracownika/stażysty Bieżąca koordynacja zleceń, kontakt telefoniczny z klientami i osobami współpracującymi z firmą
  • Starszy inspektor kontroli państwowej w Delegaturze NIK

    Najwyższa Izba Kontroli   Poznań    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Zadania realizowane na stanowisku: wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę; ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz...
  • Operator numerów alarmowych w Wydziale Powiadamiania Ratunkowego w Centrum Powiadamiania Ratunkowego

    Wielkopolski Urząd Wojewodzki w Poznaniu   Poznań, ul. Wiśniowa 13a    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   5 669 - 6 194 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    1 dni
    ZAKRES ZADAŃ przyjmowanie i rejestrowanie w dedykowanym systemie informatycznym zgłoszeń przychodzących na numer alarmowy 112 oraz inne numery alarmowe obsługiwane w Centrum, zgodnie z przyjętymi procedurami (w tym przeprowadzanie rozmów z osobami zgłaszającymi w celu uzyskania informacji...
  • Specjalista w Wydziale Koordynacji Ochrony przed Powodzią i Suszą

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Poznań, ul. Chlebowa 4/8    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie spraw związanych z uzgadnianiem m.in. projektów decyzji o warunkach zabudowy, decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gminy w zakresie terenu położonego na obszarach...
  • Główny Specjalista

    specjalista mid / senior  umowa o pracę / o pracę tymczasową  pełny etat
    6 dni
    Wymiar etatu: 1 Wykształcenie: wyższe techniczne, specjalizacja konstrukcyjno-budowlana Zakres obowiązków: wykonywanie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego robót budowlanych wynikających z przepisów Prawa budowlanego; wsparcie merytoryczne i współpraca z samorządowymi jednostkami...
  • Sales Enablement Platform Specialist

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   wielkopolskie    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    siedziba firmy: Szczecin
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    13 dni
    About the team You will be working out of CPBC in Szczecin, but will be part of the Commercial Excellence team that is situated in our HQ in Denmark. On a day-to-day basis, you will collaborate closely together with stakeholders in the business areas, IT colleagues, as well as our local...
  • Pracownik sekretariatu

    Przedsiębiorstwo Budowlane BUDIREM   Sosnowiec    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    obsługa sekretariatu, zarządzanie korespondencją, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz przepływem informacji, inne prace zlecone przez przełożonego.
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalista ds. Rozwoju Sieci Podwykonawców

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Twoje zadania: Pozyskiwanie placówek współpracujących; Bieżąca współpraca z Departamentem Sprzedaży; Organizacja akcji profilaktycznych; Tworzenie i administrowanie dokumentami dotyczące placówek współpracujących; Wsparcie innych Departamentów w organizacji opieki medycznej na terenie...
  • Specjalista ds. wsparcia administracyjnego – dział IT

    ManpowerGroup   Jawor    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę tymczasową
    16 godz.
    Zadania: Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą oraz dbanie o przepływ informacji pomiędzy działami; Prowadzenie archiwum dokumentów; Zaopatrywanie biura w artykuły biurowe i spożywcze; Aktywny udział w posiedzeniach zarządu, przygotowywanie protokołów, raportów i...