Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. wsparcia administracyjnego – dział IT

    ManpowerGroup   Jawor    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę tymczasową
    16 godz.
    Zadania: Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą oraz dbanie o przepływ informacji pomiędzy działami; Prowadzenie archiwum dokumentów; Zaopatrywanie biura w artykuły biurowe i spożywcze; Aktywny udział w posiedzeniach zarządu, przygotowywanie protokołów, raportów i...
  • Pracownik obsługi biurowej

    Marvic sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista mid / junior / asystent  umowa zlecenie / o pracę  pełny etat   4 900 - 6 850 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 dni
    Poszukujemy zmotywowanej osoby na stanowisko pracownika obsługi biurowej w naszej firmie budowlanej. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie administracyjne i organizacyjne w naszym biurze, a także współpracę z zespołem projektowym. Zakres obowiązków Obsługa...
  • Specjalista ds. Ochrony Środowiska

    Łukasz Czyszczoń i Waldemar Żurek Spółka Jawna   Radwanice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    nadzór nad dokumentacją wykonywanych prac związanych z ochroną środowiska oraz procesem uzyskiwania decyzji administracyjnych, sprawozdawczość środowiskowa, w tym obsługa programów sprawozdawczych (BDO, KOBIZE), udział i współpraca z organami w toku procedur administracyjnych, prowadzenie biura.
  • Referent / Specjalista administracyjny związany z dydaktyką w Dziale Nauczania i Spraw Studenckich

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków pracownika m.in.: obsługa administracyjna Dziekanów i Prodziekanów oraz Dyrektora Szkoły Doktorskiej; obsługa kancelaryjna Działu Nauczania i Spraw Studenckich, Dziekanów, Prodziekanów oraz Dyrektora Szkoły Doktorskiej (m.in. rejestracja poczty przychodzącej i...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - German and Nordic Speaking

    MAJOREL POLSKA   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - Danish Speaking

    MAJOREL POLSKA   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - Finnish Speaking

    MAJOREL POLSKA   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior Customer Care Agent - Danish speaking

    MAJOREL POLSKA   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Swedish speaking

    MAJOREL POLSKA   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Zobacz więcej ofert pracy

Finance Support Officer

Philips Health Systems
dolnośląskie
praca stacjonarna
3028 dni temu
Finance Support Officer

Location: Łódź
Organization: Philips Poland Sp. z o.o.
Job ID no: 210205


Philips is a diversified health and well-being company, focused on improving people’s lives through timely innovations. As a world leader in Healthcare and Lifestyle, Philips integrates technologies and design into people-centric solutions, based on fundamental customer insights.
 
Under the umbrella of Royal Philips, Philips Finance manages and performs transactional finance activities for the company. We are now in the process of consolidating regional European Purchase to Pay (P2P) activities into one Hub in Łódź and we know that people are key to the success of this transition – join us in this exciting journey!

Currently we are looking for a suitable candidate to join us as Finance Support Officer.
 
Your challenge
 
As part of Philips Finance regional Hub in Łódź you will be challenged to cooperate closely with colleagues involved in different financial assignments. You will be responsible for performing wide range of administrative duties as well as supporting development and execution of financial activities within existing finance procedures and methods.

Your responsibilities
 
As a Finance Support Officer you will be:
  • Performing non-repetitive assignments that are mostly stated in general terms and that require own interpretation and some consultation from (senior) colleagues involved.
  • Gathering additional information required to accomplish different financial assignments.
  • Choosing from different possibilities how to best carry out the assignments, adapting known solutions based on experience and basic analysis.
  • Performing marketing, administrative and office support activities for multiple supervisors.
  • Managing internal communication with managers, employees and other Philips departments.
  • Coordinating the maintenance of office equipment.
Your profile
  • University degree in Economics related studies and / or accounting experience
  • Good computer literacy and experience in MS office applications (excellent command of MS Excel and MS PowerPoint is a must).
  • Results and action-oriented individual with good interpersonal and communication skills.
  • Excellent time management skills and ability to multi-task and prioritize work.
  • Proactiveness and ability to work independently.
  • Fluent English. Other European languages are welcome.
Our offer
 
We offer the unique combination of a critical and challenging role and a creative and empowering office environment. You will be actively encouraged to make improvements, establish best in class service and have a direct impact on the success of Philips on a daily basis. 
  • Opportunity to support building new financial capability for Royal Philips.
  • Yearly bonus based on performance achieved.
  • Private medical care with option to extend it to family members.
  • Benefit System cards.
  • Discount for Philips’ products.
  • Relocation package applicable for people moving in from outside of Łódź region.



Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)."
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. wsparcia administracyjnego – dział IT

    ManpowerGroup   Jawor    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę tymczasową
    16 godz.
    Zadania: Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą oraz dbanie o przepływ informacji pomiędzy działami; Prowadzenie archiwum dokumentów; Zaopatrywanie biura w artykuły biurowe i spożywcze; Aktywny udział w posiedzeniach zarządu, przygotowywanie protokołów, raportów i...
  • Pracownik obsługi biurowej

    Marvic sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista mid / junior / asystent  umowa zlecenie / o pracę  pełny etat   4 900 - 6 850 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 dni
    Poszukujemy zmotywowanej osoby na stanowisko pracownika obsługi biurowej w naszej firmie budowlanej. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie administracyjne i organizacyjne w naszym biurze, a także współpracę z zespołem projektowym. Zakres obowiązków Obsługa...
  • Specjalista ds. Ochrony Środowiska

    Łukasz Czyszczoń i Waldemar Żurek Spółka Jawna   Radwanice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    nadzór nad dokumentacją wykonywanych prac związanych z ochroną środowiska oraz procesem uzyskiwania decyzji administracyjnych, sprawozdawczość środowiskowa, w tym obsługa programów sprawozdawczych (BDO, KOBIZE), udział i współpraca z organami w toku procedur administracyjnych, prowadzenie biura.
  • Referent / Specjalista administracyjny związany z dydaktyką w Dziale Nauczania i Spraw Studenckich

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków pracownika m.in.: obsługa administracyjna Dziekanów i Prodziekanów oraz Dyrektora Szkoły Doktorskiej; obsługa kancelaryjna Działu Nauczania i Spraw Studenckich, Dziekanów, Prodziekanów oraz Dyrektora Szkoły Doktorskiej (m.in. rejestracja poczty przychodzącej i...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - German and Nordic Speaking

    MAJOREL POLSKA   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - Danish Speaking

    MAJOREL POLSKA   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - Finnish Speaking

    MAJOREL POLSKA   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior Customer Care Agent - Danish speaking

    MAJOREL POLSKA   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Swedish speaking

    MAJOREL POLSKA   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...