Finance manager jest odpowiedzialny za techniczną realizację wszystkich działań księgowych i finansowych projektów związanych z pomocą dla uchodźców z Ukrainy. Zapewni opracowanie danych finansowych, weryfikację budżetu, planowanie finansowe oraz raporty finansowe przy wsparciu koordynatorów projektów. Odpowiada za zarządzanie i weryfikację wszystkich procesów finansowych organizacji w zakresie projektów pomocy dla uchodźców, ich doskonalenie i zapewnienie zgodności z podręcznikiem procedur organizacji. Jest odpowiedzialny również za zarządzanie i nadzór nad umowami pracowniczymi i regulaminami zgodnie z krajowymi politykami i przepisami.
Finance manager
Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref.: FM1
Zakres obowiązków:
- Zadania kontroli finansowej i administracyjnej
- Rejestracja transakcji,
- Odpowiada za administrowanie rachunkiem pieniężnym, zapewniając zgodność z zatwierdzonym budżetem
- Wspieranie managera programu oraz prezesa w przygotowaniu budżetu na nowe wnioski i koncepcje, z regularnymi kontaktami z agencjami finansującymi z krótkimi i nieoczekiwanymi prośbami
- Zapewnienie prawidłowego przetwarzania budżetu, weryfikację zgodności i spójności pozycji wydatków, a także zgodność z obowiązującymi procedurami
- Ocena nowych potrzeb administracyjnych w odniesieniu do szacowanych działań
- Wsparcie w przygotowaniu modyfikacji budżetu dla różnych projektów przez cały rok
- Przygotowywanie okresowych i końcowych raportów finansowych i przedkładanie ich do zatwierdzenia program managerowi i prezesowi
- Aktualizacja sytuacji ekonomicznej i finansowej programu i powiązanych projektów pod kątem wydatków, środków, dostępnej gotówki i płynności
- Zapewnienie prawidłowego monitorowania budżetu misji i powiązanych projektów pod kątem wydatków, środków, dostępnej gotówki i płynności
- Nadzór nad kadrami i płacami w programie
Wymagania:
- wykształcenie ekonomiczne preferowane w obszarze księgowości i/lub finansów,
- znajomość bardzo dobra języka angielskiego oraz polskiego,
- bardzo dobra organizacja pracy oraz umiejętność zarządzania ludźmi,
- skrupulatność i samodzielność,
- odporność na stres,
Dodatkowe atuty:
- znajomość zasad rozliczania środków z dotacji,
- chęć do stałego poszerzania swojej wiedzy i podejmowania nowych wyzwań,
- doświadczenie przy prowadzeniu księgowości, kadr i płac
Oferujemy:
- ciekawą pracę z możliwością doskonalenia zawodowego,
- osobisty rozwój,
- zatrudnienie zgodnie z oczekiwaniami pracownika