specjalista mid / junior kontrakt B2B pełny etat / tymczasowa/dodatkowa
2 dni
Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż...
specjalista mid / senior / ekspert umowa zlecenie / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
2 dni
Zadania: Pozyskiwanie klientów; Budowanie bazy ofert rynku wtórnego i pierwotnego Ofertowanie; Prezentacja nieruchomości; Finalizacja sprzedaży i najmu nieruchomości Współpraca w zakresie kredytów, ubezpieczeń i inwestycji
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
3 dni
Zakres obowiązków: Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z Klientami Banku - bez obsługi kasowej; Praca z wykorzystaniem nowoczesnych, zdalnych kanałów obsługi, kształtowanie świadomości Klientów i szerzenie wiedzy z zakresu usług bankowości digital; Budowanie długotrwałych relacji...
Czym będziesz się zajmować: Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie bazy ofert rynku wtórnego i pierwotnego Przygotowywanie ofert i prezentacja nieruchomości; Przeprowadzanie transakcji sprzedaży i najmu nieruchomości Nawiązywanie trwałych relacji z Klientami; Godne reprezentowanie firmy...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
6 dni
Twój zakres obowiązków Diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów; Aktywne pozyskiwanie Klientów i utrzymywanie z nimi pozytywnych relacji; Realizacja celów sprzedażowych; Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi; Operacyjna obsługa Klientów...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 dni
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: przygotowywanie pism, sprawozdań i opracowań, zarządzeń, przekazywanie niezbędnych informacji poszczególnym jednostkom organizacyjnym firmy w celu sprawnego ich działania, rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, skanowanie i segregowanie dokumentów,...
Twoje zadania: weryfikacja i analiza danych finansowych spółek Grupy Kapitałowej w Polsce, w Europie i w Afryce, sporządzanie raportów na potrzeby firmy oraz poszczególnych spółek Grupy Kapitałowej, czynny udział w procesie budżetowania i konsolidacji w odniesieniu do całej Grupy...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
5 godz.
OPIS STANOWISKA: monitorowanie i analizowanie kosztów zmiennych, stałych, CAPEX oraz ogólnozakładowych, kalkulowanie kosztów produktów i inwestycji, przeprowadzanie analiz finansowych nowych projektów, przygotowywanie raportów i analiz działalności poszczególnych jednostek i pionów...
Twój zakres obowiązków udział w realizacji procesów wewnętrznych związanych z zarządzaniem kapitałem i procesem ICAAP; udział w wyliczaniu miar adekwatności kapitałowej i MREL; realizacja testów warunków skrajnych; udział w aktualizacji Planu Naprawy; dokonywanie analiz oraz...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.
Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.
Our Client, a leading international company in Łódź is currently looking for Finance Manager.
A successful candidate will be responsible for accounts receivable process, a team of leaders and accountants. The main task of the Manager will be maximizing effectiveness of processes, motivating team and managing the communication between subordinates and other departments. The Manager will have to provide knowledge in order to transfer, improve and optimize AR process.
An ideal candidate for this vacancy has minimum 3 years of experience in accountancy and 3 year experience in managing a team. Higher education in the area of accountancy or finance as well as fluent English is a must. A candidate has to be excellent user of SAP and MS Office. A candidate must be willing to develop his team leading skills as well as be goal oriented.
Our Client offers interesting and challenging job in international environment and possibility of work in foreign languages. Development opportunities as well as attractive salary and benefits are provided.
specjalista mid / junior kontrakt B2B pełny etat / tymczasowa/dodatkowa
2 dni
Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż...
specjalista mid / senior / ekspert umowa zlecenie / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
2 dni
Zadania: Pozyskiwanie klientów; Budowanie bazy ofert rynku wtórnego i pierwotnego Ofertowanie; Prezentacja nieruchomości; Finalizacja sprzedaży i najmu nieruchomości Współpraca w zakresie kredytów, ubezpieczeń i inwestycji
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
3 dni
Zakres obowiązków: Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z Klientami Banku - bez obsługi kasowej; Praca z wykorzystaniem nowoczesnych, zdalnych kanałów obsługi, kształtowanie świadomości Klientów i szerzenie wiedzy z zakresu usług bankowości digital; Budowanie długotrwałych relacji...
Czym będziesz się zajmować: Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie bazy ofert rynku wtórnego i pierwotnego Przygotowywanie ofert i prezentacja nieruchomości; Przeprowadzanie transakcji sprzedaży i najmu nieruchomości Nawiązywanie trwałych relacji z Klientami; Godne reprezentowanie firmy...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
6 dni
Twój zakres obowiązków Diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów; Aktywne pozyskiwanie Klientów i utrzymywanie z nimi pozytywnych relacji; Realizacja celów sprzedażowych; Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi; Operacyjna obsługa Klientów...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 dni
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: przygotowywanie pism, sprawozdań i opracowań, zarządzeń, przekazywanie niezbędnych informacji poszczególnym jednostkom organizacyjnym firmy w celu sprawnego ich działania, rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, skanowanie i segregowanie dokumentów,...
Twoje zadania: weryfikacja i analiza danych finansowych spółek Grupy Kapitałowej w Polsce, w Europie i w Afryce, sporządzanie raportów na potrzeby firmy oraz poszczególnych spółek Grupy Kapitałowej, czynny udział w procesie budżetowania i konsolidacji w odniesieniu do całej Grupy...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
5 godz.
OPIS STANOWISKA: monitorowanie i analizowanie kosztów zmiennych, stałych, CAPEX oraz ogólnozakładowych, kalkulowanie kosztów produktów i inwestycji, przeprowadzanie analiz finansowych nowych projektów, przygotowywanie raportów i analiz działalności poszczególnych jednostek i pionów...
Twój zakres obowiązków udział w realizacji procesów wewnętrznych związanych z zarządzaniem kapitałem i procesem ICAAP; udział w wyliczaniu miar adekwatności kapitałowej i MREL; realizacja testów warunków skrajnych; udział w aktualizacji Planu Naprawy; dokonywanie analiz oraz...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...