HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.
Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.
Finance Manager
Miejsce pracy: Kluczbork
Nr ref.: 1111481
Dla jednego z naszych Klientów- firmy produkcyjnej z okolic Kluczborka- poszukujemy zaangażowanej osoby chętnej do pracy na stanowisku: Finance Manager/ Interim Finance Controller.
Do głównych zadań tej osoby będą należały: stworzenie i realizacja polityki finansowej firmy, przygotowywanie raportów zarządczych oraz sprawozdań finansowych, przygotowywanie i monitorowanie budżetu, udział w audytach. Finance Manager będzie także odpowiedzialny optymalizację kosztów, jak również dobór odpowiednich narzędzi IT wspomagających funkcjonowanie spółki.
Wymogiem kluczowym jest co najmniej 6- letnie doświadczenie na tym stanowisku w dużych firmach produkcyjnych, szeroka wiedza z obszaru rachunkowości zarządczej, doświadczenie w zakresie optymalizacji procesów. Bardzo dobra znajomość języka angielskiego jest warunkiem niezbędnym. Idealny kandydat powinien być osobą samodzielną, asertywną, proaktywną o wysoce rozwiniętych umiejętnościach menedżerskich i bardzo dobrą organizacją czasu.
Nasz Klient oferuje stabilną pracę w dynamicznym środowisku, atrakcyjne wynagrodzenie, samochód służbowy oraz duże możliwości rozwoju. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie cv w języku polskim oraz angielskim. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Do głównych zadań tej osoby będą należały: stworzenie i realizacja polityki finansowej firmy, przygotowywanie raportów zarządczych oraz sprawozdań finansowych, przygotowywanie i monitorowanie budżetu, udział w audytach. Finance Manager będzie także odpowiedzialny optymalizację kosztów, jak również dobór odpowiednich narzędzi IT wspomagających funkcjonowanie spółki.
Wymogiem kluczowym jest co najmniej 6- letnie doświadczenie na tym stanowisku w dużych firmach produkcyjnych, szeroka wiedza z obszaru rachunkowości zarządczej, doświadczenie w zakresie optymalizacji procesów. Bardzo dobra znajomość języka angielskiego jest warunkiem niezbędnym. Idealny kandydat powinien być osobą samodzielną, asertywną, proaktywną o wysoce rozwiniętych umiejętnościach menedżerskich i bardzo dobrą organizacją czasu.
Nasz Klient oferuje stabilną pracę w dynamicznym środowisku, atrakcyjne wynagrodzenie, samochód służbowy oraz duże możliwości rozwoju. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie cv w języku polskim oraz angielskim. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.