Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Main duties:
- Responsible for all Plant level accounting including general ledger, US GAAP results, cost accounting, quotations, fixed assets, Polish Statutory results, billing, internal controls and financial reporting.
- Coordination and development of actual, forecast and budget financials.
- Development of revenue projections into financial forecasts.
- Coordination with departments for spending related to forecasts and actual results.
- Coordination and projection of all other spending/expenses.
- Development of balance sheet and cash flows to accompany profit projections.
- Concise and accurate analysis of forecast and actual results, including clear communications of those findings.
- Facility cost accounting
- Cost improvement and continuous improvement initiatives, including tracking.
- Oversight for short and long-term capital requirements, including analysis of justifications for submitted projects.
- Ensures efficient and effective labor, material, process control functions.
- Coordination and oversight of controls and reporting related to the facilities Sarbanes Oxley requirements.
- Works with the Management team and other associates within the facility, to provide financial data, strategy development, and all other information as deemed necessary to fulfill operating goals.
- Other projects and responsibilities as deemed appropriate by the facility
Requirements:
- Bachelor Degree in Accounting
- Minimum ten years experience with increasing responsibility
- Manufacturing accounting experience required
- CPA or CMA
- MBA a plus
- Prior experience with SAP and/or HFM/Hyperion a plus
- Highly developed written and oral communication skills
- Fluent written and spoken English skills
- Knowledge of US GAAPS
- Experience in technological companies
We offer:
- Attractive salary
- Contract of employment
- Prestige postition
- Future promotion