w tej roli będziesz odpowiadać za: sprzedaż produktów bankowych (m.in. konta, kredyty, depozyty) pozyskiwanie nowych klientów; realizowanie ilościowych oraz jakościowych celów sprzedażowych; budowanie pozytywnego wizerunku mBanku;
Twój zakres obowiązków: Analiza i zarządzanie operacjami gotówkowymi w Centrali Banku. Monitorowanie i zarządzanie płynnością bieżącą. Sporządzanie raportów, analiz i sprawozdań. Udział w procesie planowania finansowego. Wykonywanie zadań z zakresu kontroli wewnętrznej procesów.
specjalista mid / junior kontrakt B2B pełny etat / tymczasowa/dodatkowa
2 dni
Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż...
Twój zakres obowiązków: Pozyskiwanie, gromadzenie oraz weryfikacja danych niezbędnych do oceny i monitoringu ryzyka kredytowego, płynności, stopy procentowej, kapitałowego. Pomiar i analiza zidentyfikowanych ryzyk, przegląd i walidacja stosowanych modeli. Przygotowywanie propozycji...
Twój zakres obowiązków: Kontrola i monitorowanie prawidłowości wprowadzonych do systemu zabezpieczeń i parametrów związanych z umowami kredytowymi, zgodnie z regulacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi. Ocena prawidłowości ustanowionych zabezpieczeń i parametrów umowy kredytowej....
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
3 dni
Zakres obowiązków: Zarządzanie przypisanym portfelem Klientów biznesowych (firmy na uproszczonej księgowości i pełnej do 4 mln przychodów rocznie); Kompleksowa współpraca i zindywidualizowane doradztwo oraz sprzedaż produktów dla firm (w tym również Wspólnoty i AGRO); Aktywne...
Twój zakres obowiązków przeprowadzanie walidacji okresowych i prewalidacji model zarządzania ryzykiem (modele decyzyjne, IFRS9, modele nadzorcze, inne obowiązujące w banku modele ilościowe) rozwój metodyki walidacji modeli i polityki zarządzania ryzykiem modeli; koordynacja prac...
Twoje zadania na co dzień: Wsparcie prawne - bieżąca obsługa prawna poszczególnych spółek zagranicznych w zakresie przygotowywania projektów umów, dokumentów korporacyjnych, opinii prawnych, regulaminów oraz komunikacji urzędowej Analiza tematów prawnych pojawiających się w codziennej...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
Twój zakres obowiązków ewidencja, potwierdzanie i rozliczanie transakcji zawartych przez Departament Skarbu z klientem instytucjonalnym (FX Spot) realizacja i rozliczanie poleceń wypłaty w obrocie dewizowym w systemie SWIFT i TARGET; realizacja zasileń rachunków w innych bankach pod obsługę...
We are a Eureopean discount chain offering clothes for the entire family as well as household products at the lowest prices. We are a company operating in 11 European countries. We have been growing rapidly. We attribute our success to our people and their commitment.
Your are bound to like your job at PEPCO because we guarantee:
Mixture of a great atmosphere and enthusiastic people
Responsible position with influence on its shape
Stimulating work in dynamically growing international company
Your responsibilities will include:
Supervising the optimization, change and development of finance systems and processes
Identifying areas for change and proposing and delivery of innovative solutions
Supporting the implementation of new solutions (training, documentation, hand-over process)
Improving change implementation processes by analyzing the impact of changes
Supporting Finance in building / automation of reports (Advanced Excel incl. VBA, Power BI)
If you have at least:
2 years of experience in a similar position focused on Finance change
Advanced knowledge in finance and accounting
Knowledge of ERP systems (preferably Oracle)
Advanced knowledge of Microsoft Excel (including VBA, solution design and development)
University degree in Finance related discipline
Fluency in English
Strong analitycal skills
Proactive attitude towards improving processes and finding new solutions
Challenging the current ways of working / thinking
Experience in the retail industry will be an advantage
Knowledge of mainstream project management methodologies would be an advantage (PMI, PRINCE2, IPMA or equivalent)
w tej roli będziesz odpowiadać za: sprzedaż produktów bankowych (m.in. konta, kredyty, depozyty) pozyskiwanie nowych klientów; realizowanie ilościowych oraz jakościowych celów sprzedażowych; budowanie pozytywnego wizerunku mBanku;
Twój zakres obowiązków: Analiza i zarządzanie operacjami gotówkowymi w Centrali Banku. Monitorowanie i zarządzanie płynnością bieżącą. Sporządzanie raportów, analiz i sprawozdań. Udział w procesie planowania finansowego. Wykonywanie zadań z zakresu kontroli wewnętrznej procesów.
specjalista mid / junior kontrakt B2B pełny etat / tymczasowa/dodatkowa
2 dni
Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż...
Twój zakres obowiązków: Pozyskiwanie, gromadzenie oraz weryfikacja danych niezbędnych do oceny i monitoringu ryzyka kredytowego, płynności, stopy procentowej, kapitałowego. Pomiar i analiza zidentyfikowanych ryzyk, przegląd i walidacja stosowanych modeli. Przygotowywanie propozycji...
Twój zakres obowiązków: Kontrola i monitorowanie prawidłowości wprowadzonych do systemu zabezpieczeń i parametrów związanych z umowami kredytowymi, zgodnie z regulacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi. Ocena prawidłowości ustanowionych zabezpieczeń i parametrów umowy kredytowej....
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
3 dni
Zakres obowiązków: Zarządzanie przypisanym portfelem Klientów biznesowych (firmy na uproszczonej księgowości i pełnej do 4 mln przychodów rocznie); Kompleksowa współpraca i zindywidualizowane doradztwo oraz sprzedaż produktów dla firm (w tym również Wspólnoty i AGRO); Aktywne...
Twój zakres obowiązków przeprowadzanie walidacji okresowych i prewalidacji model zarządzania ryzykiem (modele decyzyjne, IFRS9, modele nadzorcze, inne obowiązujące w banku modele ilościowe) rozwój metodyki walidacji modeli i polityki zarządzania ryzykiem modeli; koordynacja prac...
Twoje zadania na co dzień: Wsparcie prawne - bieżąca obsługa prawna poszczególnych spółek zagranicznych w zakresie przygotowywania projektów umów, dokumentów korporacyjnych, opinii prawnych, regulaminów oraz komunikacji urzędowej Analiza tematów prawnych pojawiających się w codziennej...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
Twój zakres obowiązków ewidencja, potwierdzanie i rozliczanie transakcji zawartych przez Departament Skarbu z klientem instytucjonalnym (FX Spot) realizacja i rozliczanie poleceń wypłaty w obrocie dewizowym w systemie SWIFT i TARGET; realizacja zasileń rachunków w innych bankach pod obsługę...