Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Fakturzystka

Fraikin Polska sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
4912 dni temu


poszukuje osoby na stanowisko:



Fakturzystka
Miejsce pracy: Warszawa


  • fakturowanie sprzedaży,
  • obsługa programu księgowego (Symfonia) w zakresie zestawień sprzedaży i analiz,
  • potwierdzanie sald z kontrahentami,
  • wspieranie działania firmy w zakresie wszelkiego rodzaju prac biurowych
  • minimum 1 rok doświadczenia na stanowisku fakturzystki,
  • umiejętność obsługi komputera, aplikacji Office,
  • doświadczenie w zakresie potwierdzania sald z kontrahentami,
  • pracę w stabilnej firmie o uregulowanej pozycji na rynku
  • atrakcyjne warunki pracy i warunki finansowe
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)
 

Poznaj

Fraikin Polska Sp. z o.o.

Fraikin Polska dostarcza sprzęt i usługi firmom i instytucjom, korzystającym z pojazdów użytkowych w codziennej działalności. Usługi te są częścią nowoczesnych rozwiązań zarządzania, które nasza firma oferuje wszystkim użytkownikom pojazdów: od właścicieli jednej ciężarówki do przedsiębiorstw dysponujących całymi flotami.
Spółki Grupy Fraikin łączy wspólna, głęboko zakorzeniona kultura pracy, wynikająca z ponad 70-letniego doświadczenia w zaspokajaniu potrzeb ogromnej rzeszy klientów – firm i instytucji różnej wielkości, działających na różnych polach i znajdującyFraikin Polskach się na różnych etapach rozwoju.
Fraikin dostarcza niemal wszystkie rodzaje nadwozi takie jak furgony zintegrowane i do zabudowy, pojazdy kurtynowe, chłodnie, ciężarówki z opuszczanymi bokami i platformą załadunkową, samo rozładowcze oraz wiele innych pojazdów specjalistycznych.
Zespół menadżerów, techników, specjalistów obsługi klienta, jest zawsze dostępny w pobliżu klienta. Zespołom terenowym pomagają i doradzają specjaliści z centrali, odpowiedzialni za efektywność i poziom usług, satysfakcję klienta oraz opracowywanie nowych ofert usług w odpowiedzi na zmieniające się potrzeby klientów.