specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
4 dni
Opis stanowiska Wsparcie w prowadzeniu spraw ekonomiczno-finansowych kontraktu a w szczególności: wystawianie faktur sprzedaży oraz monitorowanie terminów płatności, ewidencjonowanie wszystkich dokumentów finansowych w systemie finansowo-księgowym oraz właściwych rejestrach, prowadzenie...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
1 dni
Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie: Wystawianie faktur Udział w dziennym i miesięcznym zamknięciu sprzedaży Sporządzanie raportu wyników sprzedaży Przyjmowanie i realizacja zamówień klientowskich Sporządzanie ofert i cenników Przetwarzanie zleceń klientowskich w...
Inter Cars S.A.Cząstków Mazowiecki, ul. Gdańska 15
praca hybrydowa
specjalista junior / mid
3 dni
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna przede wszystkim za: Stały kontakt z klientem wewnętrznym mający na celu pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z procesem obiegu faktur kosztowych w systemie Case Manager (IBM); Monitorowanie i stały nadzór nad przepływami w...
pracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 godz.
Szukamy energicznych , pracowitych osób które chcą się rozwijać i pracować w nowo otwieranym sklepie. Jeśli masz doświadczenie i chęci do pracy - dołącz do nas!
EuroGo S.C.Poznań
praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 9 000 - 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska księgowanie faktur kosztowych, transportowych, usługowych; tworzenie i księgowanie rezerw; bieżąca kontrola kosztów; rozliczanie floty samochodowej; przygotowywanie sprawozdań finansowych;
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: nadzór nad systemem elektronicznego obiegu dokumentów, kontrola formalno-rachunkowa dokumentów księgowych i ich obiegu zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wewnętrznymi procedurami, wprowadzanie dokumentów zakupowych...
Twoje główne zadania: fakturowanie towaru w systemie księgowo-magazynowym; przyjmowanie telefonicznie i mailowo zamówień oraz wprowadzanie do systemu; telefoniczna obsługa Klientów; przyjmowanie towaru na stan magazynu; zamawianie towaru od dostawców;
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twoje zadania: fakturowanie korygowanie dokumentów księgowanie wyciągów bankowych; obsługa kasy fiskalnej; uczestniczenie w działaniach związanych z zamknięciem miesiąca i roku; pomoc innym członkom zespołu;
Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów.
REMONDIS Medison to przedsiębiorstwo oferujące kompleksowe rozwiązania w zakresie gospodarki odpadami medycznymi i weterynaryjnymi.
Obecnie Grupa REMONDIS działa w 34 krajach świata. Dysponuje siecią 450 własnych instalacji i zatrudnia 30.600 pracowników. Rocznie REMONDIS zbiera, przetwarza i sprzedaje w przybliżeniu 30 milionów ton surowców.
Obecnie poszukujemy Kandydatek/ów do naszych Spółek na Stanowisko:
Fakturzystka / Fakturzysta
Miejsce pracy: Dąbrowa Górnicza
Nr ref.: 532019
Opis stanowiska:
Wystawianie faktur sprzedaży, not obciążeniowych, not korygujących;
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
4 dni
Opis stanowiska Wsparcie w prowadzeniu spraw ekonomiczno-finansowych kontraktu a w szczególności: wystawianie faktur sprzedaży oraz monitorowanie terminów płatności, ewidencjonowanie wszystkich dokumentów finansowych w systemie finansowo-księgowym oraz właściwych rejestrach, prowadzenie...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
1 dni
Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie: Wystawianie faktur Udział w dziennym i miesięcznym zamknięciu sprzedaży Sporządzanie raportu wyników sprzedaży Przyjmowanie i realizacja zamówień klientowskich Sporządzanie ofert i cenników Przetwarzanie zleceń klientowskich w...
Inter Cars S.A.Cząstków Mazowiecki, ul. Gdańska 15
praca hybrydowa
specjalista junior / mid
3 dni
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna przede wszystkim za: Stały kontakt z klientem wewnętrznym mający na celu pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z procesem obiegu faktur kosztowych w systemie Case Manager (IBM); Monitorowanie i stały nadzór nad przepływami w...
pracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 godz.
Szukamy energicznych , pracowitych osób które chcą się rozwijać i pracować w nowo otwieranym sklepie. Jeśli masz doświadczenie i chęci do pracy - dołącz do nas!
EuroGo S.C.Poznań
praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 9 000 - 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska księgowanie faktur kosztowych, transportowych, usługowych; tworzenie i księgowanie rezerw; bieżąca kontrola kosztów; rozliczanie floty samochodowej; przygotowywanie sprawozdań finansowych;
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: nadzór nad systemem elektronicznego obiegu dokumentów, kontrola formalno-rachunkowa dokumentów księgowych i ich obiegu zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wewnętrznymi procedurami, wprowadzanie dokumentów zakupowych...
Twoje główne zadania: fakturowanie towaru w systemie księgowo-magazynowym; przyjmowanie telefonicznie i mailowo zamówień oraz wprowadzanie do systemu; telefoniczna obsługa Klientów; przyjmowanie towaru na stan magazynu; zamawianie towaru od dostawców;
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twoje zadania: fakturowanie korygowanie dokumentów księgowanie wyciągów bankowych; obsługa kasy fiskalnej; uczestniczenie w działaniach związanych z zamknięciem miesiąca i roku; pomoc innym członkom zespołu;
Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów.