Dla naszego klienta prestiżowego międzynarodowego dewelopera i zarządcy centrów handlowych poszukujemy osoby na stanowisko:
Facility Coordinator
Miejsce pracy: Wrocław
Zakres obowiązków:
- Terminowa koordynacja całości prac związanych z utrzymaniem technicznym centrum handlowego poprzez:
- Bieżące kontrolowanie stanu technicznego obiektu, prac remontowo- naprawczych na terenie centrum handlowego
- Koordynacja bieżących napraw usterek oraz koordynacja zgłoszeń usterek zarówno gwarancyjnych jak i pogwarancyjnych
- Wykrywanie i usuwanie uszkodzeń, usterek awarii oraz natychmiastowe zgłaszanie ich odpowiednim podmiotom (serwisantom, gwarantom itp.)
- Dyspozycyjność i gotowość do reagowania w sytuacjach awaryjnych
- Raportowanie spraw dotyczących stanu technicznego obiektu w tym comiesięczne raportowanie listy usterek, zgodnie z ustalonymi wzorami, zakresami i terminami.
- Koordynacja typu technical/facility zgodnie z przyjęta strategią i założonym budżetem
- Koordynacja całości prac związanych z utrzymaniem czystości, ochroną obiektu i utrzymaniem technicznym, nadzór nad firmami serwisowymi.
- Prowadzenie bieżącej dokumentacji FM
- Optymalizacja kosztów eksploatacyjnych i napraw, negocjacje warunków finansowych i technicznych z firmami współpracującymi
- Sprawdzanie dokumentacji najemców w zakresie zgodności z wymaganiami Wynajmującego oraz przepisami prawa, dokonywanie odbiorów lokali, sprawdzanie, jakości wykonanych prac
- Ścisła i niezakłócona współpraca z najemcami
- Nadzór i kontrola dokumentacji projektowej obiektu uwzględniając dokumentację Najemców
- Udział w przekazywaniu lokali Najemców i odbiorze lokali od Najemców
- Rozwiązywanie bieżących zdarzeń ubezpieczeniowych
- Prowadzenie przetargów na prace remontowe i wykończeniowe na nieruchomości,
- Koordynacja zewnętrznych audytorów
- Bieżące uzupełnianie wpisów do oprogramowania
- Koordynacja elektronicznej bazy dokumentacji technicznej oraz bieżące jej uzupełnianie
- Prowadzenie KOB podczas nieobecności Dyrektora Technicznego obiektu
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe techniczne
- Znajomość branży instalacji sanitarnych, wentylacji i klimatyzacji mile widziana
- Co najmniej 4-letnie doświadczenie zawodowe w administracji budynków, utrzymania ruchu i serwisie obiektów,
- Dobra znajomość programu AutoCAD oraz MS Office,
- Dobra znajomość języka angielskiego,
- Umiejętność czytania i analizowania dokumentacji technicznej i wykonanych według niej instalacji,
- Uprawnienia kwalifikacyjne (E1 do 20kV – wymagane, grupa D1 oraz E3 i D3 – mile widziane)
Klient oferuje:
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie.
- Niezbędne narzędzia pracy tj. telefon, laptop
- Atrakcyjne wynagrodzenie plus pakiet benefitów
Poznaj
NES Fircroft
NES Fircroft jest firmą rekrutacyjna specjalizującą się w stanowiskach technicznych. Ponad 2000 doświadczonych rekruterów NES wspiera Kandydatów i firmy w ponad 45 krajach, z 85 biur w branżach: Energetyka, Budownictwo i Nieruchomości, Nafta i Gaz, Farmacja, IT, Produkcja