Mikomax Smart Office jest polską, rodzinną firmą z ponad 29-letnim międzynarodowym doświadczeniem w zakresie dopasowywania przestrzeni biurowych do organizacji. Jesteśmy ekspertem w tworzeniu nowoczesnych biur. Łączymy fachową wiedzę o produkcji mebli z autorską koncepcją jej zastosowania we współczesnym miejscu pracy.
W związku z ekspansją na nowe rynki zbytu poszukujemy osób do roli:
Export Manager
Miejsce pracy: Łódź
Będziesz odpowiadał/a za:
- rozwój działalności eksportowej firmy, w tym określanie potencjalnych rynków współpracy, weryfikacja możliwych partnerów do współpracy, ich pozyskiwanie oraz negocjacje warunków współpracy, wraz z przygotowaniem umów handlowych,
- pośrednie zarządzanie międzynarodową siecią sprzedaży i jej nadzór - współpraca strategiczna z partnerami, w szczególności w zakresie pozycji na rynku, działań marketingowych i projektów handlowych,
- przygotowanie ofert dla kontrahentów zagranicznych, również przy współpracy
- z projektantem wnętrz oraz product managerem,
- sporządzanie planów sprzedaży i analiza kosztów działalności eksportowej,
- obserwacja i analiza trendów w sposobach pracy oraz oferty konkurencyjnej na podległych rynkach,
- prowadzenie szkoleń oraz prezentacji sprzedażowo – marketingowych dla partnerów lub klientów końcowych.
Wymagania:
- kilkuletnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku w sprzedaży na rynkach zagranicznych, preferowane doświadczenie w obsłudze kontrahentów: z rejonu Ameryki Północnej czy APAC czy CEE, lub B2B,
- bardzo dobra znajomość j. angielskiego, znajomość drugiego, regionalnego języka będzie dodatkowym atutem (w mowie i piśmie),
- znajomość zasad obsługi klienta i prowadzenia korespondencji handlowej, negocjacji handlowych oraz sporządzania ofert handlowych,
- komunikatywność, umiejętność budowania długofalowych relacji z klientem
- i wychodzenie naprzeciw jego oczekiwaniom,
- znajomość kodeksu handlowego oraz międzynarodowych przepisów i konwencji dot. obrotu towarami, przepisów celnych,
- umiejętność przygotowywania i prowadzenia prezentacji biznesowych,
- znajomość branży meblarskiej będzie dodatkowym atutem.
Warto być z nami, bo:
- Mamy zgrany zespół, który wyznaje zasadę jeden za wszystkich wszyscy za jednego,
- Budujemy firmę rodzinną, dla której ważni są ludzi i wartości jakimi się kierują,
- Od ponad 29 lat specjalizujemy się w zakresie dopasowywania przestrzeni biurowych do organizacji,
- Będziesz pracował w biurze marzeń, które posiada wszystkie udogodnienia i nowinki designersko-technologiczne. Sam musisz się przekonać jak dobrze jest mieć w pracy strefę relaksu,
- Współpracę z nami rozpoczniesz od wielu szkoleń podnoszących kwalifikacje,
- Na co dzień będziesz miał/a możliwość elastycznego czasu pracy,
- Sam będziesz realizował zadania – 100% satysfakcji z osiąganych wyników,
- Twoja pensja będzie satysfakcjonująca i odpowiadająca Twoim kwalifikacjom oraz zaangażowaniu,
- Na śniadanie będziesz dostawać świeże owoce i pyszną kawę z profesjonalnego ekspresu,
- To ciekawa i pełna wyzwań praca w dynamicznie rozwijającej się firmie z długoletnim międzynarodowym doświadczeniem (zobacz, gdzie możesz pracować: https://www.youtube.com/watch?v=tNgBjW5fyy8).