Jesteśmy jedną z największych polskich firm doradztwa personalnego, obecną na rynku od 1993 roku. Koncentrujemy się na rekrutacji top managmentu, managerów i kluczowych specjalistów dla najważniejszych obszarów rynku. Wspieramy naszych Klientów w zakresie oceny kompetencji i potencjału pracowników za pośrednictwem narzędzi z rodziny Profiles International m.in. Profile XT/Profile XT Sales, Customer Service Profiles, Checkpoint 360*. Doradzamy również w takich obszarach jak outplacement, systemy wynagrodzenia i motywacji. Opracowujemy programy rozwojowe, Development i Assessment Centre oraz szkolenia skierowane do branży HR. W swojej ofercie mamy także usługi z zakresu Employer Brandingu, w tym międzynarodowe projekty jak Global Management Challenge i Enactus. Nasze biura znajdują się w Warszawie, Wrocławiu i Poznaniu.
Naszym Klientem jest firma produkcyjna z branży FMCG, istniejąca na polskim rynku od ponad 30 lat. Jest to stabilny pracodawca stale odnotowujący stały wzrost sprzedaży, poszukujący nowych rynków zbytu w skali międzynarodowej.
Obecnie, w związku z rozwojem firmy naszego Klienta, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Zakres obowiązków:
- Poszukiwanie i nawiązanie kontaktów z potencjalnymi klientami zagranicznymi (dystrybutorzy FMCG)
- Współtworzenie działu eksportu w firmie
- Prowadzenie negocjacji handlowych
- Tworzenie i prezentacja ofert handlowych
- Udział w targach zagranicznych
Wymagania obowiązkowe:
- Min. 2- letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, związane ze sprzedażą eksportową
- Doświadczanie w aktywnym pozyskiwaniu Klienta zagranicznego
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację minimum B2 – znajomość kolejnego języka będzie dodatkowym atutem
- Silna motywacja do pracy i orientacja na cel
- Umiejętność pracy w zespole i nawiązywania relacji
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
Firma oferuje:
- Przyjazna atmosferę pracy
- Samodzielność w wykonywaniu zadań
- Możliwość pracy z wykorzystaniem języka obcego