AXXIA Sp. z o. o.
Istniejemy na rynku usług HR od ponad 10 lat. Z powodzeniem realizujemy procesy rekrutacji oraz szeroko rozumianego doradztwa personalnego dla naszych klientów. Cieszymy się zaufaniem naszych partnerów biznesowych i to napędza nas do działania. Jesteśmy zespołem specjalistów, którzy tworzą wizję marki przyjaznej zarówno klientom jak i pracownikom.
Dla naszego Klienta firmy z branży meblarskiej,
w związku z ekspansją na nowe rynki zbytu poszukujemy osoby na stanowisko
Export Manager (z jęz. francuskim)
Miejsce pracy: Łódź
Będziesz odpowiadał/a za:
- rozwój działalności eksportowej firmy, w tym określanie potencjalnych rynków współpracy, weryfikacja możliwych partnerów do współpracy, ich pozyskiwanie oraz negocjacje warunków współpracy, wraz z przygotowaniem umów handlowych,
- pośrednie zarządzanie międzynarodową siecią sprzedaży i jej nadzór - współpraca strategiczna z partnerami, w szczególności w zakresie pozycji na rynku, działań marketingowych i projektów handlowych,
- przygotowanie ofert dla kontrahentów zagranicznych, również przy współpracy z projektantem wnętrz oraz product managerem,
- sporządzanie planów sprzedaży i analiza kosztów działalności eksportowej,
- obserwacja i analiza trendów w sposobach pracy oraz oferty konkurencyjnej na podległych rynkach,
- prowadzenie szkoleń oraz prezentacji sprzedażowo – marketingowych dla partnerów lub klientów końcowych.
Wymagania:
- kilkuletnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku w sprzedaży na rynkach zagranicznych, preferowane doświadczenie w obsłudze kontrahentów z rynku francuskojęzycznego lub B2B,
- bardzo dobra znajomość jęz. francuskiego, znajomość drugiego języka będzie dodatkowym atutem (w mowie i piśmie),
- znajomość zasad obsługi klienta i prowadzenia korespondencji handlowej, negocjacji handlowych oraz sporządzania ofert handlowych,
- komunikatywność, umiejętność budowania długofalowych relacji z klientem i wychodzenie naprzeciw jego oczekiwaniom,
- znajomość kodeksu handlowego oraz międzynarodowych przepisów i konwencji dot. obrotu towarami, przepisów celnych,
- umiejętność przygotowywania i prowadzenia prezentacji biznesowych,
- znajomość branży meblarskiej będzie dodatkowym atutem.
Warto być z nami, bo:
- Mamy zgrany zespół, który wyznaje zasadę jeden za wszystkich wszyscy za jednego,
- Budujemy firmę rodzinną, dla której ważni są ludzi i wartości jakimi się kierują,
- Od ponad 28 lat specjalizujemy się w zakresie dopasowywania przestrzeni biurowych do organizacji,
- Będziesz pracował w biurze marzeń, które posiada wszystkie udogodnienia i nowinki designersko-technologiczne. Sam musisz się przekonać jak dobrze jest mieć w pracy strefę relaksu,
- Współpracę z nami rozpoczniesz od wielu szkoleń podnoszących kwalifikacje,
- Na co dzień będziesz miał/a możliwość elastycznego czasu pracy,
- Sam będziesz realizował zadania – 100% satysfakcji z osiąganych wyników,
- Twoja pensja będzie satysfakcjonująca i odpowiadająca Twoim kwalifikacjom oraz zaangażowaniu,
- Na śniadanie będziesz dostawać świeże owoce i pyszną kawę z profesjonalnego ekspresu,
- To ciekawa i pełna wyzwań praca w dynamicznie rozwijającej się firmie z długoletnim międzynarodowym doświadczeniem.
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio u pracodawcy,
- ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
- stabilne zatrudnienie w innowacyjnej firmie, z wyjątkowymi rozwiązaniami,
- pracę w międzynarodowym środowisku,
- przyjazną atmosferę pracy wśród ludzi, których łączy wspólna pasja,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- pracę w systemie jednozmianowym / rozpoczęcie pracy między godz.07:00 - 09:00,
- pracę od pn.- pt.