Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Export Manager (rynki anglojęzyczne, branża wykończenia wnętrz)
Praca Stała
Miejsce pracy: Środa Wielkopolska
Nr Ref.: ME/02/NJA
Zadania:
- Adaptowanie do specyfiki rynku i wdrażanie wypracowanej strategii marketingowej
- Nadzór nad wdrażaniem uzgodnionych planów i realizacja założonych celów, korekta założeń, dostosowywanie przyjętej strategii do zmian w celu zachowania realizacji celów finansowych firmy
- Współokreślenie wraz z Kierownikiem Marketingu Dywizji segmentu docelowych konsumentów / klientów do których kierowana będzie oferta (teoria segmentacji )
- Stworzenie , dostosowanie i zarządzanie strukturami handlowymi umożliwiającymi zbudowanie efektywnej dystrybucji zgodnej ze strategią marketingową
- Współokreślanie wraz z Kierownikiem Marketingu strategii komunikacji z klientami i konsumentami informującej o dostarczonych im wartościach
- Współokreślanie wraz z Product Mangerem polityki cenowej i rabatowej umożliwiającej maksymalizację zysku operacyjnego w kanale
- Planowanie rozwoju sprzedaży produktów, tworzenie rocznych i szczegółowych planów sprzedaży, ustalanie kwartalnych celów i rozliczanie się z ich wykonania
- Osiąganie założonych celów w zakresie wielkości sprzedaży, promocji i dystrybucji
- Realizacja prowadzonych projektów i odpowiedzialność za ich terminową realizację
- Nadzór nad procesem monitorowania rynku i konkurencji – cen, działań marketingowych i handlowych, nowych produktów, analiza sytuacji, identyfikacja i ocena możliwości zwiększenia sprzedaży.
- Osiąganie założonych celów w zakresie wielkości sprzedaży, promocji i dystrybucji
- Przygotowywanie ofert i kontraktów handlowych i kontrola ich prawidłowości pod względem formalnym i merytorycznym
- Udział w rozmowach handlowych z kluczowymi klientami, prowadzenie negocjacji
- Prowadzenie i rozliczanie akcji promocyjnych, a także ocena ich efektywności
- Reprezentowanie firmy na imprezach targowych i wystawienniczych
- kilkuletnie doświadczenie zawodowe w szeroko rozumianej branży produktów budowlanych, wykończenia wnętrz lub instalatorskich warunek konieczny
- minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku menedżerskim (poziom dyrektor , ewentualnie z-ca dyrektora) w dziale sprzedaży B2C (plus chociaż 1 roczne doświadczenia w B2B)
- doświadczenie we współpracy z klientem sieciowym DIY, na rynkach anglojęzycznych(KONIECZNE!!!)
- doświadczenie oraz znajomość zasad kształtowania polityki cenowej, promocyjnej i dystrybucji na rynkach międzynarodowych w określonym Regionie Europy;
- poparte sukcesami doświadczenie w prowadzeniu negocjacji handlowych
- stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie
- ambitną i pełną wyzwań prace w organizacji będącej jednym z wiodących graczy na rynku
- możliwość rozwoju zawodowego oraz realizacji ciekawych projektów w dynamicznie działającej, międzynarodowej firmie
- atrakcyjne warunki wynagrodzenia oraz narzędzia niezbędne do wykonywania powyższych zadań (samochód służbowy)
- pracę stacjonarną w połączeniu z częstymi podróżami służbowymi