Najnowsze oferty pracy

  • Księgowa / Główna Księgowa

    HR Support   Mysłowice    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    OBOWIĄZKI: przygotowywanie sprawozdań finansowych; przygotowywanie raportów zamykających poszczególne miesiące, kwartały; raportowanie VAT; rozliczenia spółki z o.o oraz komandytowych; nadzór nad zespołem księgowo - kadrowym;
  • Księgowa / Główna Księgowa

    HR Support   Jaworzno    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    OBOWIĄZKI: przygotowywanie sprawozdań finansowych; przygotowywanie raportów zamykających poszczególne miesiące, kwartały; raportowanie VAT; rozliczenia spółki z o.o oraz komandytowych; nadzór nad zespołem księgowo - kadrowym;
  • Manager ds. Exportu i Sprzedaży

    Starkmaszyny sp.z.o.o   śląskie    praca mobilna
    siedziba firmy: Siedlce
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    6 dni
    Twój zakres obowiązków: Pozyskiwania nowych dealerów i punktów handlowych. Wspieranie sprzedaży bezpośredniej u dealerów prezentacja produktu, wsparcie w negocjacjach warunków zawieranych transakcji. Raportowanie i analiza wykonywanej pracy i wyników sprzedaży dealerów. Stała analiza...
  • Specjalista ds. Eksportu

    KERA AWAK Sp. z o.o.   Rzeszów    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Zakres obowiązków: Koordynowanie procesu sprzedaży (ofertowanie, potwierdzanie i realizacja zamówień, kontrola dostaw oraz działania gwarancyjne). Pozyskiwanie nowych klientów z branży budowlanej. Realizacja planów sprzedaży. Budowanie pozytywnego wizerunku firmy. Badania rynku i...
  • Księgowa / Główna Księgowa

    HR Support   Chrzanów    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    OBOWIĄZKI: przygotowywanie sprawozdań finansowych; przygotowywanie raportów zamykających poszczególne miesiące, kwartały; raportowanie VAT; rozliczenia spółki z o.o oraz komandytowych; nadzór nad zespołem księgowo - kadrowym;
  • Specjalista ds. Eksportu i Rozwoju Rynków Międzynarodowych

    Verona Products Professional Sp. z o.o.   Andrzejów Duranowski, k. Sochaczewa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obowiązki: Pozyskiwanie nowych klientów; Analizowanie rynków zagranicznych oraz strategii sprzedaży; Wycena i realizacja możliwości eksportowych; Prowadzenie negocjacji z klientami; Realizacja planów sprzedażowych i obsługa zamówień;
  • Eksport Manager

    Verona Products Professional Sp. z o.o.   Andrzejów Duranowski, k. Sochaczewa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: aktywne pozyskiwanie nowych klientów, analiza rynków eksportowych i kanałów sprzedaży, poszukiwanie nowych możliwości na rynkach zagranicznych oraz ocena ich opłacalności i wykonalności, opracowanie strategii na rynkach eksportowych, negocjacje handlowe z...
  • Asystent Działu Eksportu

    Verona Products Professional Sp. z o.o.   Andrzejów Duranowski, k. Sochaczewa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twoje obowiązki: Współpraca z Export Managerem w działaniach sprzedażowych. Wprowadzanie zamówień, przygotowywanie ofert i dokumentacji, w tym dokumentacji celnych. Koordynacja logistyki i transportu zamówień. Przygotowanie i wysyłka próbek produktów do klientów.
  • Asystent ds. exportu

    Verona Products Professional Sp. z o.o.   Andrzejów Duranowski, k. Sochaczewa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twój zakres obowiązków Ścisła współpraca z Export Managerem w zakresie działań sprzedażowych; Wpisywanie zamówień, przygotowywanie ofert i dokumentacji (w tym dokumentacji celnych) Koordynacja tematów związanych z transportem/logistyką zamówień; Przygotowywanie próbek i wysyłka ich do klientów;
Zobacz więcej ofert pracy

Export Manager – rynek niemieckojęzyczny

Horyzont Doradztwo Personalne
Czechowice-Dziedzice
praca stacjonarna
3248 dni temu

Naszym Klientem jest firma produkcyjno-sprzedażowa, rozwijająca obecnie portfel produktów oraz sprzedaż dla klientów w kraju i za granicą.



Export Manager – rynek niemieckojęzyczny
Miejsce pracy: Czechowice-Dziedzice
Nr Ref.: 3331


Zadania:
  • realizacja przydzielonych zadań sprzedaży eksportowej produktów firmy na rynku zagranicznym (niemieckojęzycznym),
  • umacnianie i rozwijanie pozytywnych długofalowych relacji handlowych z aktualnymi i potencjalnymi Klientami, kreując pozytywny wizerunek firmy i marki,
  • aktywna obsługa pozyskanych Klientów i pozyskiwanie nowych Klientów,
  • dostarczanie informacji dotyczących sytuacji na rynku i jego uwarunkowań - w szczególności monitorowanie działań konkurencji,
  • kontrola i prowadzenie dokumentacji handlowej oraz raportowanie do przełożonego zgodnie z ustalonymi standardami,
  • udział w targach branżowych i wyjazdy służbowe krajowe i zagraniczne.
Wymagania:
  • min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku z branży technicznej,
  • wykształcenie minimum średnie techniczne,
  • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego,
  • umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne,
  • dobra obsługa komputera (pakiet MS Office),
  • predyspozycje osobowościowe: samodzielność, wysokie zaangażowanie, koncentracja na zadaniach i realizowaniu celów, konsekwencja i zdecydowanie, umiejętność pracy pod presją, wysoka kultura osobista.
Oferujemy:
  • wynagrodzenie odpowiednie dla doświadczenia i osiągnięć,
  • możliwość poszerzenia doświadczenia w kontaktach z zagranicznymi klientami.

Posiadamy certyfikat na prowadzenie działalności w zakresie agencji zatrudnienia - wpis pod numerem 14300.

Horyzont Doradztwo Personalne Sp. z o.o.
ul. Zwycięstwa 16/18/16
44-100 Gliwice
tel 032 775 57 12
www.horyzont.pl
 

Podobne oferty

  • Księgowa / Główna Księgowa

    HR Support   Mysłowice    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    OBOWIĄZKI: przygotowywanie sprawozdań finansowych; przygotowywanie raportów zamykających poszczególne miesiące, kwartały; raportowanie VAT; rozliczenia spółki z o.o oraz komandytowych; nadzór nad zespołem księgowo - kadrowym;
  • Księgowa / Główna Księgowa

    HR Support   Jaworzno    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    OBOWIĄZKI: przygotowywanie sprawozdań finansowych; przygotowywanie raportów zamykających poszczególne miesiące, kwartały; raportowanie VAT; rozliczenia spółki z o.o oraz komandytowych; nadzór nad zespołem księgowo - kadrowym;
  • Manager ds. Exportu i Sprzedaży

    Starkmaszyny sp.z.o.o   śląskie    praca mobilna
    siedziba firmy: Siedlce
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    6 dni
    Twój zakres obowiązków: Pozyskiwania nowych dealerów i punktów handlowych. Wspieranie sprzedaży bezpośredniej u dealerów prezentacja produktu, wsparcie w negocjacjach warunków zawieranych transakcji. Raportowanie i analiza wykonywanej pracy i wyników sprzedaży dealerów. Stała analiza...
  • Specjalista ds. Eksportu

    KERA AWAK Sp. z o.o.   Rzeszów    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Zakres obowiązków: Koordynowanie procesu sprzedaży (ofertowanie, potwierdzanie i realizacja zamówień, kontrola dostaw oraz działania gwarancyjne). Pozyskiwanie nowych klientów z branży budowlanej. Realizacja planów sprzedaży. Budowanie pozytywnego wizerunku firmy. Badania rynku i...
  • Księgowa / Główna Księgowa

    HR Support   Chrzanów    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    OBOWIĄZKI: przygotowywanie sprawozdań finansowych; przygotowywanie raportów zamykających poszczególne miesiące, kwartały; raportowanie VAT; rozliczenia spółki z o.o oraz komandytowych; nadzór nad zespołem księgowo - kadrowym;
  • Specjalista ds. Eksportu i Rozwoju Rynków Międzynarodowych

    Verona Products Professional Sp. z o.o.   Andrzejów Duranowski, k. Sochaczewa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obowiązki: Pozyskiwanie nowych klientów; Analizowanie rynków zagranicznych oraz strategii sprzedaży; Wycena i realizacja możliwości eksportowych; Prowadzenie negocjacji z klientami; Realizacja planów sprzedażowych i obsługa zamówień;
  • Eksport Manager

    Verona Products Professional Sp. z o.o.   Andrzejów Duranowski, k. Sochaczewa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: aktywne pozyskiwanie nowych klientów, analiza rynków eksportowych i kanałów sprzedaży, poszukiwanie nowych możliwości na rynkach zagranicznych oraz ocena ich opłacalności i wykonalności, opracowanie strategii na rynkach eksportowych, negocjacje handlowe z...
  • Asystent Działu Eksportu

    Verona Products Professional Sp. z o.o.   Andrzejów Duranowski, k. Sochaczewa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twoje obowiązki: Współpraca z Export Managerem w działaniach sprzedażowych. Wprowadzanie zamówień, przygotowywanie ofert i dokumentacji, w tym dokumentacji celnych. Koordynacja logistyki i transportu zamówień. Przygotowanie i wysyłka próbek produktów do klientów.
  • Asystent ds. exportu

    Verona Products Professional Sp. z o.o.   Andrzejów Duranowski, k. Sochaczewa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twój zakres obowiązków Ścisła współpraca z Export Managerem w zakresie działań sprzedażowych; Wpisywanie zamówień, przygotowywanie ofert i dokumentacji (w tym dokumentacji celnych) Koordynacja tematów związanych z transportem/logistyką zamówień; Przygotowywanie próbek i wysyłka ich do klientów;