Decora S.A. - WE ARE THE FLOOR EXPERTS!
Jesteśmy europejskim liderem w produkcji i wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań podłogowych. W naszej ofercie znajdują się panele winylowe FULL RIGID, wyprodukowane w oparciu o autorską technologię rdzenia mineralnego HD MINERAL CORE. Decora S.A. to także Europejski Lider w produkcji akcesoriów podłogowych. Jako jedyna firma w Europie możemy zaoferować kompletny system akcesoriów podłogowych (podkład-listwa-profil) z własnej produkcji. Wśród podkładów, jako jedna z dwóch firm na świecie, produkujemy najbardziej zaawansowane technologicznie poliuretanowo podkłady podłogowe (PUM).
Od 25 LAT inwestujemy w wiedzę, najnowszą technologię i know-how.
Więcej o naszych produktach przeczytasz na stronach marek:
ARBITON – www.arbiton.com
AFIRMAX – www.afirmax.eu
EWIFOAM – www.ewifoam.de
Vidella – www.vidella.com
Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za realizację celów sprzedażowych, aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie relacji z obecnymi, rozwój rynku sprzedaży i monitorowanie jego potencjału.
- opracowanie i realizacja strategii oraz planów sprzedażowych dla rynku FRANCJA
- realizację celów sprzedażowych i założeń budżetowych
- pozyskiwanie nowych kontrahentów
- spotkania handlowe i prezentacje
- negocjowanie warunków handlowych i nadzór nad ich realizacją
- budowanie oraz rozwijanie trwałych relacji z klientami
- współpraca przy wdrażaniu nowych/ adaptacji istniejących produktów do wymagań rynku
- monitorowanie oraz analiza działań konkurencji
- min 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku – na rynku FRANCJA
- doświadczenie w handlu artykułami z branży podłogowej (podłogi/ akcesoria) będzie zdecydowanym atutem
- wyższe wykształcenie ekonomiczne lub techniczne
- biegła znajomość języka francuskiego (min poziom C1)
- gotowość do częstych, kilkudniowych podróży służbowych obejmujących 50% czasu pracy
- proaktywność, umiejętność logicznego myślenia i nieszablonowego rozwiazywania problemów
- efektywny multitasking oraz łatwość w dostosowaniu się do zmian zarówno wewnątrz organizacji jak w kontaktach z klientem
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza Excel)
- zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
- niezbędne narzędzia pracy, umożliwiające realizację powierzonych zadań - w tym samochód służbowy
- premie uzależnione od wyników pracy oraz samodzielność w działaniu
- bogaty pakiet benefitów socjalnych (m.in. rozszerzony pakiet opieki medycznej, ubezpieczenie grupowe, karta sportowa)
- rozwój zawodowy w stabilnej firmie, stale się rozwijającej
- środowisko w którym kierujemy się jasno określonym systemem wartości
- świeże owoce, pyszną kawę i różnorodną herbatę. A także świetne konkursy i prezenty przy każdej okazji do wspólnej radości