Najnowsze oferty pracy

  • Office Manager

    LeverX   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Responsibilities: Office maintenance, developing and executing routines to create a highclass and productive office environment; Front office activities: telephone calls handling; Manage inventory of office supplies; Inducting new employees to their workstations; Controlling correspondence; Handson...
  • Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań windykacyjnych, tworzenie analiz,...
  • Asystentka Zarządu

    Supernova Sp. K.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska Tele-informatyczna obsługa biura Przygotowywanie faktur papierowych i elektronicznych według wskazanego schematu; Odbieranie korespondencji mailowej i listowej; Zakres obowiązków Operacyjne wsparcie pracy Zarządu; Wykonywanie prac administracyjnych zlecanych przez Zarząd;...
  • Asystent / Asystentka zarządu

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Twój zakres obowiązków wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń; nadzór nad działaniami windykacyjnymi; tworzenie analiz, zestawień, pism prowadzenie procesów rekrutacyjnych oraz...
  • Office and Executive Assistant

    TECHSTACK sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Your team: In Wrocław, you will join a supportive and collaborative team, working closely with the C-Level, Office Management, and other administrative staff. Our team operates in a dynamic, fast-paced environment, aiming to make daily operations as seamless as possible for everyone. You will be...
Zobacz więcej ofert pracy

Executive Assistant

Louvre Hotels Group
Warszawa
praca stacjonarna
3559 dni temu

Affiliate of Groupe du Louvre, which is owned by the Starwood Capital Group private equity firm, Louvre Hotels Group currently has a portfolio of 6 brands, ranging from 1 to 5 stars. After forging a strategic alliance with Golden Tulip Hospitality Group, Louvre Hotels Group has become a major worldwide player in the global hotel industry, ranking 2nd in Europe, with more than 1100 hotels in 47 countries. Louvre Hotels Group is currently looking for a candidate for its Central and Eastern Europe Regional Office in Warsaw for the position of:


Executive Assistant

Miejsce pracy: Warszawa

We are looking for a skilled person for the Regional Office of Central and Eastern Europe based in Warsaw and covering countries such as Poland, Austria and Lithuania. He or she will support mainly the Vice-President Operations, but also the team supporting Operations (4 people) in different challenging and interesting projects. Very frequent contacts with Head Quarter of Louvre Hotels Group in Paris will be a great opportunity for the best candidate to develop foreign languages skills and to deal with people coming from different countries and cultures.

The mission of the Executive Assistant:

  • Provide secretarial and administrative services,

  • Organize meetings, taking minutes, agenda responsibility,

  • Providing support in organization of business trips,

  • Responsible for the proper management of the Regional Office in terms of office materials ordering, fleet (few company cars) and parking places management,

  • Assist in the preparation of presentations documents and analysis of data,

  • Responsible for the follow-up of Customer Service Quality and Hygiene in hotels,

  • Participating actively in various projects and leading some of them even,

  • Being the link between the Vice-President Operations and different interlocutors, external and internal clients (Hotels General Managers, Marketing and Public Relations agency, State offices…).

Perfect candidate’s characteristics:

  • Experience at similar position in an international environment in hospitality industry will be an asset,

  • Ability to communicate effectively,

  • Being autonomous and proactive attitude,

  • Assertiveness and organizational skills,

  • Ability to work under time pressure,

  • Computer literacy (MS Office: Excel, Word, Power Point) is a must,

  • Fluency in English is a must,

  • Very good level of French will be an asset

We offer:

  • Stable job in professional and challenging, but friendly team,

  • Possible perspective of career path if geographical mobility exists,

  • Private health care for the employee and his/her family,

  • Social benefits such as co-financing of holidays, sports and others.

Prosimy o dołączenie klauzuli o ochronie danych osobowych: „Oświadczam, że wyrażam zgodę, aby spółka Hotel G.E. Prestige Warszawa Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Nowogrodzka 21 przetwarzała moje dane osobowe, podane w złożonych przeze mnie dokumentach, w zbiorach danych osobowych kandydatów do pracy. Jednocześnie oświadczam, że zostałem poinformowany o przysługującym mi prawie do wglądu i poprawiania moich danych osobowych, jak również, że podanie tych danych było dobrowolne.

Kontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
 

Podobne oferty

  • Office Manager

    LeverX   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Responsibilities: Office maintenance, developing and executing routines to create a highclass and productive office environment; Front office activities: telephone calls handling; Manage inventory of office supplies; Inducting new employees to their workstations; Controlling correspondence; Handson...
  • Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań windykacyjnych, tworzenie analiz,...
  • Asystentka Zarządu

    Supernova Sp. K.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska Tele-informatyczna obsługa biura Przygotowywanie faktur papierowych i elektronicznych według wskazanego schematu; Odbieranie korespondencji mailowej i listowej; Zakres obowiązków Operacyjne wsparcie pracy Zarządu; Wykonywanie prac administracyjnych zlecanych przez Zarząd;...
  • Asystent / Asystentka zarządu

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Twój zakres obowiązków wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń; nadzór nad działaniami windykacyjnymi; tworzenie analiz, zestawień, pism prowadzenie procesów rekrutacyjnych oraz...
  • Office and Executive Assistant

    TECHSTACK sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Your team: In Wrocław, you will join a supportive and collaborative team, working closely with the C-Level, Office Management, and other administrative staff. Our team operates in a dynamic, fast-paced environment, aiming to make daily operations as seamless as possible for everyone. You will be...