Najnowsze oferty pracy

  • Office Manager

    LeverX   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Responsibilities: Office maintenance, developing and executing routines to create a highclass and productive office environment; Front office activities: telephone calls handling; Manage inventory of office supplies; Inducting new employees to their workstations; Controlling correspondence; Handson...
  • Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu

    PRU MEGA-REM Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy; Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych...
  • Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań windykacyjnych, tworzenie analiz,...
  • Asystent / Asystentka zarządu

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twój zakres obowiązków wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń; nadzór nad działaniami windykacyjnymi; tworzenie analiz, zestawień, pism prowadzenie procesów rekrutacyjnych oraz...
  • Sekretarka / Asystentka Zarządu

    P.W. CENTROSTAL-WROCŁAW S.A.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: kompleksowe administrowanie korespondencją zewnętrzną i wewnętrzną Spółki; obsługa logistyczna zebrań oraz spotkań Prezesa Zarządu odbywających się w siedzibie firmy; przygotowywanie zestawień, rejestrów, raportów oraz prezentacji na potrzeby Zarządu;...
  • Office and Executive Assistant

    TECHSTACK sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Your team: In Wrocław, you will join a supportive and collaborative team, working closely with the C-Level, Office Management, and other administrative staff. Our team operates in a dynamic, fast-paced environment, aiming to make daily operations as seamless as possible for everyone. You will be...
Zobacz więcej ofert pracy

Executive Assistant

EVIP Centrum Sp. z o.o.
Warszawa
3 500 - 5 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
asystent
pełny etat
umowa o pracę / kontrakt B2B
praca stacjonarna
1159 dni temu

Ogłoszenie numer: 5520920, z dnia 2021-09-17

Marka EVIP istnieje na rynku już ponad 35 lat. Pierwsza spółka pod firmą EVIP została założona przez panią Ewę Plucińską w 1985 roku. EVIP Centrum Sp. z o.o. specjalizuje się w kompleksowym przeprowadzaniu transakcji kapitałowych, doradztwie strategicznym, pozyskiwaniu finansowania oraz prowadzeniu projektów deweloperskich. EVIP Centrum jest wiodącą Spółką z grupy EVIP Consulting & Investment Boutique składającej się z czterech spółek córek oraz powiązanych spółek celowych stworzonych na potrzeby prowadzonych projektów deweloperskich.

Od naszych pracowników oczekujemy silnej motywacji do osiągania najwyższych celów oraz chęci rozwoju własnych kompetencji. W EVIPie prowadzimy otwartą dyskusję, której celem jest wspólne rozwiązywanie problemów.

Executive Assistant

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • prowadzenie kalendarza zarządu
  • planowanie terminów, spotkań i rezerwacji według potrzeb
  • tworzenie mailingów, prezentacji, analiz, raportów i innych materiałów na potrzeby wewnętrzne jak i zewnętrzne
  • zarządzanie obiegiem dokumentów
  • organizowanie podróży służbowych (zakup biletów lotniczych, dokonywanie rezerwacji itp.)
  • przygotowywanie i obsługa spotkań wewnętrznych i zewnętrznych
  • zamówienia materiałów biurowych
  • koordynowanie serwisów firm zewnętrznych
  • dbanie o pozytywny wizerunek firmy
  • odbieranie telefonów, odbieranie i wysyłanie poczty oraz prowadzenie korespondencji mailowej
  • wykonywanie tłumaczeń z języka polskiego na angielski i odwrotnie

Wymagania

  • wykształcenie wyższe w zakresie zarządzania i administracji lub dziedziny pokrewnej
  • przynajmniej 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku oczekiwane
  • biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • bardzo dobra znajomość programów Microsoft Office: Word, PowerPoint, Excel
  • dobra organizacja pracy, dokładność, sumienność i osiąganie wyznaczonych celów
  • komunikatywność, otwartość i wysoka kultura osobista
  • zdolność do pracy pod presją czasu
  • umiejętność rozwiązywania problemów
  • profesjonalny wygląd i maniery
  • wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne
  • umiejętność prioretyzacji zadań

Oferujemy

  • zatrudnienie na pełen etat na umowę o pracę
  • pracę w młodym zespole
  • przyjazną atmosferę
  • możliwość rozwoju, uczenia się i zdobywania nowych doświadczeń oraz podnoszenia kwalifikacji
  • dynamiczną, interesującą i pełną wyzwań pracę
  • dogodną lokalizację (Warszawa, ul. Grzybowska 4)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Office Manager

    LeverX   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Responsibilities: Office maintenance, developing and executing routines to create a highclass and productive office environment; Front office activities: telephone calls handling; Manage inventory of office supplies; Inducting new employees to their workstations; Controlling correspondence; Handson...
  • Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu

    PRU MEGA-REM Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy; Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych...
  • Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań windykacyjnych, tworzenie analiz,...
  • Asystent / Asystentka zarządu

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twój zakres obowiązków wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń; nadzór nad działaniami windykacyjnymi; tworzenie analiz, zestawień, pism prowadzenie procesów rekrutacyjnych oraz...
  • Sekretarka / Asystentka Zarządu

    P.W. CENTROSTAL-WROCŁAW S.A.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: kompleksowe administrowanie korespondencją zewnętrzną i wewnętrzną Spółki; obsługa logistyczna zebrań oraz spotkań Prezesa Zarządu odbywających się w siedzibie firmy; przygotowywanie zestawień, rejestrów, raportów oraz prezentacji na potrzeby Zarządu;...
  • Office and Executive Assistant

    TECHSTACK sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Your team: In Wrocław, you will join a supportive and collaborative team, working closely with the C-Level, Office Management, and other administrative staff. Our team operates in a dynamic, fast-paced environment, aiming to make daily operations as seamless as possible for everyone. You will be...