MOLTTON POLAND jest innowacyjną firmą doradztwa personalnego, specjalizującą się w rekrutacji specjalistów oraz menedżerów średniego i wyższego szczebla dla branży przemysłowej. Do każdego z prowadzonych projektów podchodzimy w sposób indywidualny, opierając się zarówno na wieloletnim doświadczeniu naszych Konsultantów, jak i rzeczywistych potrzebach i oczekiwaniach Klienta oraz Kandydatów. Działamy w oparciu o certyfikat agencji zatrudnienia nr 7145
Dla naszego Klienta, dużej międzynarodowej firmy produkcyjnej, poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Executive Assistant – Office Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: EAOM/12/2016
Zakres obowiązków:
- Organizacja spotkań, konferencji, wyjazdów biznesowych oraz rozliczanie wydatków służbowych,
- Tworzenie raportów, protokołów ze spotkań, sprawozdań i zestawień,
- Administrowanie dokumentacją oraz przepływ informacji pomiędzy Zarządem a kadrą menedżerską,
- Obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej,
- Obsługa gości i spotkań w firmie,
- Wsparcie asystenckie Zarządu.
- Min. 2 lata doświadczenia na analogicznym stanowisku w dużej międzynarodowej firmie,
- Wykształcenie wyższe,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- Znajomość języka niemieckiego lub francuskiego będzie dodatkowym atutem,
- Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office,
- Umiejętności komunikacji interpersonalnej,
- Odporność na stres,
- Sumienność, terminowość oraz efektywna organizacja swojego czasu pracy.
- Stabilne zatrudnienie w dużej, międzynarodowej firmie będącej liderem w swojej branży,
- Umowę o Pracę,
- Bogaty pakiet socjalny,
- Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku.